Gå til innhold

Tv shop. Lyver de?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at tv shop selger de utroligste ting, jeg ikke kan huske å ha sett andre steder. Har sett treningsmaskiner, eller hva det er, som jeg deg fin og slang på 14 dager. Sminke som jeg ikke helt husker hva gjorde, men den virket utrolig.

Og det er mer som dere sikkert har sett, som jeg synes er for godt til å være sant.

Men er dette ren løgn? Delvis løgn, eller virker?

Og hvis det er ren løgn, hvorfor får de lov å lyve og blir ikke det da svindel?

Jeg regner vel med om jeg gikk på døra og solgte en duppeditt jeg påstå kunne vaske hele huset med en spesiel laser den sente ut, at jeg ville bli bura inn for svindel.

Så hva gjør tv shop noe anderledes?

Eller andre reklamer der de sier mye rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du på alle reklamene på tv?? Det er det tv-shop er, en lang reklame. Legg merke til hvor kunstige de som er med ser ut og oppfører seg og hvor tåpelige dialogene er. Da skjønner du at det ikke er ekte og at det er svindel og bedrag akkrat som en hvilken som helst tv-reklame for f.eks sjampo e.l.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du leser det med liten tekst så står det antagelig noe om at de som deltar i reklamen også har bakgrunn f.eks fra annen treningsaktivitet, eller at treningsmetoden/apparatet forutsettes brukt som supplement til annen trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt noen ting på TV-SHOP, og de har fungert dritbra. Men herregud, jeg kjøper ikke den mest åpenbare dritten, men ting som faktisk kan fungere. Jeg er fornøyd, men bruk fornuften da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Det er jo tydelig at mye bare er tull. Å de bildene de viser, de før og etter bildene er sikkert redigert. Jeg er mest skeptisk til alle treningsapparatene. Jeg synes det er litt rart at man skal få den fine kroppen og gå ned så mange kg av å bare svinge frem og tilbake som man gjør på et av disse apparatene. Mye av det virker for godt til å være sant. Magisk sminke som alle kjendisene liksom bruker og magiske treningsapparater som man går ned i vekt av på 1,2,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Synes Vinnie har et veldig godt poeng her. Alle reklamer gjør det samme som TVshop, men TVshop er lengre. Dessuten jobber TVshop mer mot fornuften din, ved å dra inn "veltrente, kule, eksperter" som snakker et par minutter om hvor bra det er.

TVshop har lengre tid enn gjennomsnittsreklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om neste gang du ser en reklame, det er en grunn til at det reklameres for en ting. Hadde det vært så sabla fantastisk så hadde alle hatt det, ingen bruk for reklame mer.

Det at kjendiser selger et produkt, er ikke fordi de synes det er så bra, men de er rett og slett betalt for å si ting som ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Vinnie har et veldig godt poeng her. Alle reklamer gjør det samme som TVshop, men TVshop er lengre. Dessuten jobber TVshop mer mot fornuften din, ved å dra inn "veltrente, kule, eksperter" som snakker et par minutter om hvor bra det er.

TVshop har lengre tid enn gjennomsnittsreklamen.

Ja jeg skrev at det var som en lang reklame. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det litt an på hva en gjør ut av det også da. Om en kjøper noe treningsutstyr derfra og lar det stå i skapet, og forblir like feit og jævlig så er det ikke rart produktet suger..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blir så feil er at de praktisk talt lover at du får en fantastisk kropp ved bruk av deres produkter. Men saken er det at hvis du fortsetter med dine gamle kostholdsvaner så hjelper det ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV-shopreklamene er jo direkte komiske, mange av dem. Det er ikke måte på hvor fantastisk og effektivt alt er. "Men vent, det er mer!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...