AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har noen prøvd make up kostene fra NYX? Mitt inntrykk er at dette er et helt ok merke, til en billig penge. Og her er det jo mye å spare om kostene faktisk er gode! Er ute etter gode koster, som ikke begraver hele studentbudsjettet
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 har ikke prøvd NYX, men ecotools har ganske gode koster til en overkommelig pris.
Quirky Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Hvis jeg skulle ha koster av best mulig kvalitet og budsjettet mitt var begrenset, ville jeg gått for koster fra Sigma, ikke NYX. Kostene fra NYX skal være ok, prisen tatt i betraktning, men mest valuta for pengene får du nok hvis du velger Sigma. Ville tatt meg råd til noen få dyrere koster også, f.eks MAC 219, den er helt essensiell i min samling, og Sigmas rimeligere versjon kan ikke måle seg med originalen.
LukaFrost Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg liker de fleste kostene fra Everyday minerals. Jeg har også en liten rund kost fra Signature minerals. Lurer egentlig på hvorfor det er så vanskelig å finne små runde koster som er litt spisse. Internetten min er fryktelig treig så det blir desverre ikke noen link fra meg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå