Nilde Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 jeg har datet en mann i noen uker. normalt sender han masse meldinger og ringer minst 1 gang om dagen. men i helgene møter han ikke opp på avtaler vi har gjort. forrige søndag var han for fyllesyk til å møte meg, i stedet for å si i fra holdt han meg på vent til langt på kveld, jeg måtte selv spørre han om vi skulle på kino som avtalt. sa klart fra at jeg ikke aksepterte å bli satt på vent,jeg kunne jo ikke planlegge noe annet siden jeg allerede hadde en avtale med han. denne søndagen skjer det samme, ikke en melding eller lyd fra han og ingen kino, som var avtalt. Hva gjør man med sånne menn??
Gjest navnelapp Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Du ditchar han. Ingenting å samle på. Sannsynlegvis datar han fleire enn deg, og treng tida i helgane til å vere saman med andre.
Kristian Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Når en person ikke klarer å holde avtaler på det stadiet, hvordan tror du det vil bli senere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå