Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21 år, og har hatt kjæreste i ett år. Han er fantastisk. Han er snill, nydelig og min beste venn. Nå den siste tiden, ca 2mnd , har vi kranglet pga sjalusi, han er sjalu, og jeg vil bare rive meg løs, feste, og ha det gøy. Føler ikke jeg er ferdig med den tiden..

Har så og si bestemt meg, men det gjør så ufattelig vondt! Han får så mye bedre enn meg, jeg behandler ham dårlig, har også vært utro uten at noen vet det.. Jeg er sur, sint og prøver å unngå han,noe som selvfølgelig sårer. og jeg hater å være slik, men jeg greier ikke la være, fordi han irriterer meg, og jeg vil gjøre andre ting..

Jeg er bare så redd jeg plutselig skal se at det er han som er mannen i mitt liv, at jeg nå gjør mitt livs største feilgrep!

Noen med erfaring her? Jeg vil være det beste for ham, men jeg blir det værste av meg selv når vi er sammen.. Er det bare meg, at jeg må jobbe med meg selv, eller er det oss?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

du er 21, slik er du sikker.

Skrevet

Du kommer alltid til å angre på alt det fæle du har gjort mot ham.. Men gjør det slutt med ham, for hans del.. Du behandler ham som dritt.. Han fortjener mye bedre enn deg..

Skrevet

Han kan jo ikke være din beste venn når du behandler han sånn? En behandler da de man er glad i bedre enn dette?

Du vil feste og ha det gøy. Gjør det da, og slipp han løs så han kan finne en som er bedre. For du er ikke bra for han.

Hva du føler rundt dette og om du kan finne på å angre, det må du bare se an. Kanskje gjør du det, synd for deg, kanskje ikke.

Skrevet

Er 21 år, og har hatt kjæreste i ett år. Han er fantastisk. Han er snill, nydelig og min beste venn. Nå den siste tiden, ca 2mnd , har vi kranglet pga sjalusi, han er sjalu, og jeg vil bare rive meg løs, feste, og ha det gøy. Føler ikke jeg er ferdig med den tiden..

Har så og si bestemt meg, men det gjør så ufattelig vondt! Han får så mye bedre enn meg, jeg behandler ham dårlig, har også vært utro uten at noen vet det.. Jeg er sur, sint og prøver å unngå han,noe som selvfølgelig sårer. og jeg hater å være slik, men jeg greier ikke la være, fordi han irriterer meg, og jeg vil gjøre andre ting..

Jeg er bare så redd jeg plutselig skal se at det er han som er mannen i mitt liv, at jeg nå gjør mitt livs største feilgrep!

Noen med erfaring her? Jeg vil være det beste for ham, men jeg blir det værste av meg selv når vi er sammen.. Er det bare meg, at jeg må jobbe med meg selv, eller er det oss?

Klart han er sjalu, han har vel merket at noe ikke er som det skal, og du har jo vært utro. Selv om han ikke vet det, har han vel merket noe.

Er han så fantastisk, så hadde du vel ikke vært utro og behandlet han som dritt??? Og han kan vel ikke være din beste venn, for du behandler vel ikke venner sånn??

Du greier fint å la være å behandle han dårlig, det er ditt eget ansvar. Nå gir du han ansvaret for det, fordi han irriterer deg. Men det er kun ditt ansvar, og det er du som lar ting han gjør irritere deg.

Gjør det slutt. Han vil takke deg når han finner en som er mye bedre.

Så kan du leke deg en stund med badboys, flørte og ligge rundt.

Skrevet

Voldsomt til dømming her! :riste:

TS: Du vet at du gjør det rette fordi det føles riktig.

Det er ikke godt å være i et forhold med noen som går en på nervene, det vet jeg godt.

Skrevet

Takk for svar..

Ja,føler meg dømt nå, men vet at jeg fortjener det.. har fått veldig dårlig selvbilde etter dette, fordi jeg ikke liker meg selv slik jeg er rundt ham..

Han gjør ingenting galt, og jeg skulle ønske jeg hadde en god grunn til å gjøre det slutt.. Er så utrolig vanskelignår han bare er snill og god..

Han er min beste venn jo, men jeg greier bare ikke å være blid når han er i nærheten, og han går meg på nervene uten at jeg vet hvorfor..

Han fortjener så mye bedre enn meg, det vet jeg godt.

Er bare så redd jeg kun har en dårlig periode, og at jeg angrer etterpå når jeg kommer meg ovenpå igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...