AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Håret mitt er naturlig tørt med krøller. Har tidligere brukt all soft serien og har vært veldig fornøyd med den, men har nå brukt den lilla serien til redken og føler at det er tørrere nå. Er det en serie/produkter som noen kan anbefale? Trenger også tips til styling som gir glans til håret mitt
Linenor Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Jeg funderer sterkt å bytte til RedKen All soft serien - og jeg har så&si samme hårtype som deg, men mer fall&krøller! Føles håret ditt tungt etter å ha bruke All Soft serien?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg funderer sterkt å bytte til RedKen All soft serien - og jeg har så&si samme hårtype som deg, men mer fall&krøller! Føles håret ditt tungt etter å ha bruke All Soft serien? Nei, jeg har vært veldig fornøyd med den serien Men den lilla som jeg har brukt nå(real control) har jeg ikke vært helt fornøyd med. Er det noen andre som er bedre også??
Linenor Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Brukte du All Soft shampoo & balsam, eller bare en av delene i kombinasjon med noe annet? Hva er galt med real control? Trenger all innputt her! :D
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Brukte du All Soft shampoo & balsam, eller bare en av delene i kombinasjon med noe annet? Hva er galt med real control? Trenger all innputt her! :D Før brukte jeg all soft shampo, balsam og kur. Jeg synes håret mitt virker tørrere etter at jeg har brukt real control. lurer på om jeg skal prøve igjen med extreme anti snap i tillegg til all soft
Lvly Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Joico sine er kjempe bra. Kjøp fra Strawberrynet.com så blir det ikke så dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå