AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 10 tegn på at han er utro: 1. "Tid for seg selv" 2. Hemmlighetsfull 3. Tur med gutta ...med mer! http://style.no.msn.com/sex-og-menn/galleri.aspx?cp-documentid=154452039&page=5 Kjenner du igjen noe av dette?
Independent_ Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Nå har ingen vært utro mot meg, som jeg vet i hvert fall... Men det virker da ganske sannsynlig alle de punktene. Desverre så er det ingen oppskrift på hvordan man kan lese hvorvidt en person er utro eller ikke, så denne "testen" kan være riktig så feil i noen sammenhenger.
Nuith Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Sikre tegn på at han er utro: 1. han har sex med andre enn deg
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 10 tegn på at han er utro: 1. "Tid for seg selv" 2. Hemmlighetsfull 3. Tur med gutta ...med mer! http://style.no.msn.com/sex-og-menn/galleri.aspx?cp-documentid=154452039&page=5 Kjenner du igjen noe av dette? Tenk om jeg trenger tid for meg selv for å finne ut om jeg er moden for å fri til deg. Tenk om jeg er hemmelighetsfull så du ikke skal finne ut om ringene. Tenk om en siste ferietur med kompissene er noe jeg må ha før jeg blir sammen med deg for evig .. og at det "ikke er penger til romantisk ferie" er fordi jeg i hemmelighet allerede har kjøpt en romantisk tur som du snart skal overraskes med. Tenk om jeg kler meg bedre fordi det å være sammen med deg har fått meg til å forstå at slitte joggesko og utvasket t-skjorte ikke er så inmari stilig når man snart er førti. ...... og så skal du dumpe meg fordi du er overbevist om at jeg er utro.
Gjest pingo Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Sikre tegn på at han er utro: 1. han har sex med andre enn deg
Gjest pingo Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 10 tegn på at han er utro: 1. "Tid for seg selv" 2. Hemmlighetsfull 3. Tur med gutta ...med mer! http://style.no.msn.com/sex-og-menn/galleri.aspx?cp-documentid=154452039&page=5 Kjenner du igjen noe av dette? tid for seg selv: til å stå med huet nedi motorrommet og skru... hemmlighetsfull: tenker å overraske med noe man gleder seg til... tur med gutta: stå uti en elv og fiske etter laks...som man slepper uti igjenn- så derfor har man ikke med seg noen fisker hjem.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Sikre tegn på at han er utro: 1. han har sex med andre enn deg enig. alt annet blir bare antagelser og overanalysering. jeg har både bedt om tid for meg selv, vennetur ol uten at jeg overhodet har vært i nærheten av andre.
InLoveWithLife Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Hva med de som er utro uten å vise noen av disse tegnene?
I Grosny Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Jeg kan vel slenge på at par ting til som kan tenne varsellamper. 1: Han er en svindler av natur , som ikke holder ord. Lav moral eller manglende sperrer er lav moral eller manglende sperrer, og kan slå ut her og der. 2. Klarer ikke å si nei. Hva gjør han da når presset blir for stort. 3. Blir sliten av deg. kanskje fordi du er masekjerring med slitsom stemme. I så fall er det noen som liker å slappe av i noen andre armer innimellom.
Gjest Børskrakatoa Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Utro som i bedragersk, hva slår denne "unøyaktigheten" ut i annet enn manipulasjon og tekking av den andres ego? Ubalansen er kanskje i hva som man ikke vil minnes, men heller hva som ikke finnes, den alltid så usikre fremtiden, fulle av muligheter, uten en eneste feil. Bakover blir bare feil... ...den er bare hver vår egen vei.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #11 Skrevet 24. august 2010 Tenk om jeg trenger tid for meg selv for å finne ut om jeg er moden for å fri til deg. Tenk om jeg er hemmelighetsfull så du ikke skal finne ut om ringene. Tenk om en siste ferietur med kompissene er noe jeg må ha før jeg blir sammen med deg for evig .. og at det "ikke er penger til romantisk ferie" er fordi jeg i hemmelighet allerede har kjøpt en romantisk tur som du snart skal overraskes med. Tenk om jeg kler meg bedre fordi det å være sammen med deg har fått meg til å forstå at slitte joggesko og utvasket t-skjorte ikke er så inmari stilig når man snart er førti. ...... og så skal du dumpe meg fordi du er overbevist om at jeg er utro. Det haddew vært fantastisk! Men det er bare i eventyrene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå