Gå til innhold

Svigermor :(

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle
Aaaaah men grunnen til at jeg ikke skriver som en 17-åring her er at jeg ikke orker å være seriøs til tider. Iallfall ikke når det ikke er noe som kan gjøres' date=' med mindre alle dere kan tilby mora en gratis boplass. Nei dette var bare et utblåsningsinnlegg. Hakke bil, vrien seng men vi har funnet ut at musikk funker bra men har ikke stereo på rommet, kun tv, og der er det bare hip-hop hele dagen og det er anti-kåt musikk. Heheh jaja jeg orker ikke klage mer, jeg hadde jo koselig i går hihi[/quote']

Du er en Utakknemlig liten drittunge som tror hele verden skal dreie seg om deg, og ditt :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Beklager :oops: skal ikke gjenta seg :oops: :hoho:

Madame

slapp av; du husker vel hvordan d var å være 17 år; hormonene løpte løpsk; man skulle bli vandt til denne nye kroppen og dens nye krav og så får man en svigermor på kjøpet når man skaffer seg en kjæreste......

Ett altoppslukende problem i den alderen.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Madame

slapp av; du husker vel hvordan d var å være 17 år; hormonene løpte løpsk; man skulle bli vandt til denne nye kroppen og dens nye krav og så får man en svigermor på kjøpet når man skaffer seg en kjæreste......

Ett altoppslukende problem i den alderen.... :hoho:

Forferdelige greier de der svigermødrene som vil bo i sitt eget hjem :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hadde d vært tak i denne kjerringa hadde hun hevet ut sin 23 årige sønn for lenge siden.

men han høres ikke for voksen ut som har en 17 årig kjæreste; så hun vet nok hva hun gjør når hun fremdeles lar ham bo hjemme.

D sku ha vårre mora mi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hadde d vært tak i denne kjerringa hadde hun hevet ut sin 23 årige sønn for lenge siden.

men han høres ikke for voksen ut som har en 17 årig kjæreste; så hun vet nok hva hun gjør når hun fremdeles lar ham bo hjemme.

D sku ha vårre mora mi.....

jaja sexysadie, noen 17 åringer har fått utlevert litt mellom ørene da, og ikke alle tanker bare på seg selv :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

med mindre de har blitt tillatt å tenke bare på seg selv av sin mor....

Som tidligere sagt; hu der sku ha hatt sæ ein måna heim t mora mi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære vene. Jenta fikk ut litt frustrasjon og det skulle være vel og bra.

Kanskje det er ett par andre som også burde skrive av seg litt frustrasjon ut fra eget ståsted i stede for å surne fullstendig til her.

Skal ikke si jeg er fullstendig uenig med alt dere sier her, men slapp litt av da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...