Gjest Fuglehue Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hun har flyttet inn til meg og "samboapen" nå :( :evil: Jeg spurte typen min igår om han var lei av å ha sex med meg siden det bare er annenhver da nå, om ikke tredjehver eller skjeldnere... før var det hver dag. Heldigvis var ikke mine spekulasjoner riktige, han sa det var fordi mora kunne høre og vi har gammel knirkete seng... mora sover i ganga og vi har SKYVEDØR ut til stua, og kvinnfolket vil bare ikke dra ut ALDRI!!! Hun har kjæreste borti vein og alt er bra mellom dem, men allikevel sover hun I GANGA VÅR fy faen jeg klikker snart! og når vi endelig har sex, er det ikke før vi har lagt oss... Pga folk i huset hele HELE tiden! Tror du ikke dama kommer og setter seg inn på rommet vårt i SENGAAAAA VÅÅÅÅRES for å se på tv, hjelpe meg, jeg blir helt frustrert. Jeg savner tida, da jeg ikke hadde kommet inn døra nesten før klærne ble revet av, JEG VIL FLYTTE FOR OSS SELV åååå hva skal jeg gjøre? Hvor skal vi ha sex nå? Og hva i alle dager gjør svigermor med å sove i ganga??? Fysj jeg beklager, jeg bare måtte få dette ut et eller annet sted. Kommer jeg til å ha sex i dag? Nei. I morra? Ikke tale om. Noensinne mer? Så klart ikke. Pga dustemor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Føler med deg! Men hvorfor har hun flyttet inn hvis kjæresten bor like i nærheten? Og hvorfor sover hun i gangen? Kan hun ikke sove i stua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg aner ikke. Hun bodde der opprinnelig og jeg kan iallfall ikke jage henne jeg, hun lar meg jo bo gratis der, men uansett... jeg tror hun liker sengen her bedre enn den hos typen sin, men hun kanke sove i stua den er tilogmed nærmere rommet vårt hehe. Avogtil har jeg bare lyst til å dra med meg fyren min ut på tur i skauen og gjøre det der, men det er så kaldt ute nå også! GÆRK!! Høhøh takk for medfølelse ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva om du og samboeren skaffer dere ett annet sted og bo istedet for å klage her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva om du og samboeren skaffer dere ett annet sted og bo istedet for å klage her inne? Som jeg skulle ha sagt det sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva om du og samboeren skaffer dere ett annet sted og bo istedet for å klage her inne? enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 får sagt d æ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har du hørt om å ha sex på golvet? Jeg lurer samtidig på om du har problemer når det gjelder sex. Er vel ikke helt normalt å tenke at samboeren er lei deg fordi han ikke har sex med deg hver eneste dag, og da spesielt siden moren bor i huset? prøv å tenk på noe annet dere kan gjøre sammen, og ikke bare sex, og må du ha deg noe finn frem dildoen om du har en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er ikke gutt19 du bor sammen med vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det er ikke gutt19 du bor sammen med vel? gutt19 har skiftet nick, nå heter han hunky dory eller noe slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. oktober 2003 #11 Del Skrevet 2. oktober 2003 Slik jeg ser det er det to alternativer forut for dette: 1. Sambo har sagt ja til at hun kan flytte inn. Snakk med ham. 2. Dere bor i hennes hus. Ta konsekvensene av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 Herregud til negative folk her. Høre her. Jeg er 17 han er 23, vi får så vidt stipend, eller han får, jeg får ikke. Et annet sted er da utelukket. Sex på gulvet, joda, om vi hadde villet hatt det med 30 cm i bredden, og velig lite i lengden, hømm, og senga tar opp hele plassen på gulvet, og at jeg har dårlig selvtillitt er noe jeg ikke kan noe for vi har ikke problemer med sexen, bare med ikke-sexen det frustrerer oss begge men HAAAAAA I GÅR VAR MORA OG ALLE SAMMEN UTE OG DUSJEN OG ALT ER BARE KULT OG ALT VAR BRA HVA FAEN SIER DERE TIL DET HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAA :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 Slik er det desverre å være 17 år. Men du kan da søke studielån? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 Blir du sint bare fordi folk ikke kjenner til hele deres situasjon. Du bor jo i hennes hus, gratis virker det som. Om du absolutt MÅ ha sex hver dag kan jo dette løses på mange måter. Har han bil? Kan dere skru sengen fra hverandre og legge bare madrassen på gulvet? Hvorfor har ikke svigermoren din eget soverom forresten? Kan dere ikke sette på litt musikk for å dempe lyder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #15 Del Skrevet 4. oktober 2003 Slik er det desverre å være 17 år. Men du kan da søke studielån? Krever for mye tiltak det 7 Jentungen kan flytte hjem til a`mor. du leser jo på innlegget at hun ikke er 17 år i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #16 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hun har sagt hun ikke kan flytte hjem til mamman sin for da er skoleveien så lang - og da blir det vel i hvertfall ikke sex hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #17 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hun har sagt hun ikke kan flytte hjem til mamman sin for da er skoleveien så lang - og da blir det vel i hvertfall ikke sex hver dag Skaffe seg hybel da, typen kan være heime hos mora si` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 4. oktober 2003 #18 Del Skrevet 4. oktober 2003 Aaaaah men grunnen til at jeg ikke skriver som en 17-åring her er at jeg ikke orker å være seriøs til tider. Iallfall ikke når det ikke er noe som kan gjøres, med mindre alle dere kan tilby mora en gratis boplass. Nei dette var bare et utblåsningsinnlegg. Hakke bil, vrien seng men vi har funnet ut at musikk funker bra men har ikke stereo på rommet, kun tv, og der er det bare hip-hop hele dagen og det er anti-kåt musikk. Heheh jaja jeg orker ikke klage mer, jeg hadde jo koselig i går hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #19 Del Skrevet 4. oktober 2003 Herregud til negative folk her. Høre her. Jeg er 17 han er 23, vi får så vidt stipend, eller han får, jeg får ikke. Et annet sted er da utelukket. Sex på gulvet, joda, om vi hadde villet hatt det med 30 cm i bredden, og velig lite i lengden, hømm, og senga tar opp hele plassen på gulvet, og at jeg har dårlig selvtillitt er noe jeg ikke kan noe for vi har ikke problemer med sexen, bare med ikke-sexen det frustrerer oss begge men HAAAAAA I GÅR VAR MORA OG ALLE SAMMEN UTE OG DUSJEN OG ALT ER BARE KULT OG ALT VAR BRA HVA FAEN SIER DERE TIL DET HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAA :evil: DU FIKK MEG I ALLE FALL TE Å LE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 5. oktober 2003 #20 Del Skrevet 5. oktober 2003 BRA!!!!!!!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå