Gå til innhold

seksuelle berøringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mye er skrevet om noen menn som er klåfingra på byen, i taxikøen eller andre sammenhenger som del av sjekking eller at han simpelthen syntes at ei jente er sexy.

Derfor lurer jeg på, hvordan er det for kvinner? Hender det at du klyper en kjekk mann i baken, tar han i skrittet eller gjør andre intime berøringer? I så fall, i hvilken sammeheng, er det noen dere kjenner?

Nyskjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann har jeg blitt klypt i baken ved flere anledninger. Som regel av fremmede kvinnfolk.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mye er skrevet om noen menn som er klåfingra på byen, i taxikøen eller andre sammenhenger som del av sjekking eller at han simpelthen syntes at ei jente er sexy.

Derfor lurer jeg på, hvordan er det for kvinner? Hender det at du klyper en kjekk mann i baken, tar han i skrittet eller gjør andre intime berøringer? I så fall, i hvilken sammeheng, er det noen dere kjenner?

Nyskjerrig.

Det var en utsatt jobb å kjøre dritings damer på +-30 til og fra byn for å si det enkelt. Seksuell trakkasering skjedde hver eneste helg.

Skrevet

Kunne virkelig ikke falle meg inn å beføle en mann, men mindre vi hadde noe på gang, selvsagt!

Det er jo bare helt drøyt å beføle fremmede folk uansett kjønn!

Eller folk man kjenner, som man ikke har et intimt forhold til. Utrolig usjarmerende!

Men har man et forhold så er jo beføling bare toppen :D

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg klyper jo kjæresten i rompa, men det var vel kanskje ikke det du lurte på.

Bruker beføling når jeg sjekker opp, men litt mer diskret enn å ta han i skrittet. I første omgang iallefall.

Gjest birry93
Skrevet

Litt forsiktig føling på låret, litt rundt området, og så er det skikkelig grep. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...