Spiralis Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg tenker her ikke på intimitet med en kjæreste/ektefelle, men berøring ved andre typer sosial kontakt. Jeg tenker for eksempel på mannlige kolegaer på jobb. legger du noen gang/av og til/ofte en hånd på skulderen eller noen annen form for berøring?
Wildlily Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Det spørs egentlig. Hvis han er på min egen alder, og vi er gode venner så tar jeg på ham når jeg ler av spøkene hans, eller klapper ham på skulderen når jeg skryter av noe han har gjort. Er han mye eldre, men har en holdning som i ikke er truende for meg så får han den samme oppmerksomheten.
Kosemose Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Ja det kan jeg godt gjøre. Kommer litt an på setting og hvem det er. I jobbsammenheng gjør jeg det ikke, men gjør det hvis jeg snakker med mannlige bekjente. Føler at å ta på noen på den måten er forbeholdt folk man står litt nære og at det er mer en venneting og ikke noe man gjør i en profesjonell sammenheng.
Gjest Iah Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Uhyre sjelden. Jeg er ikke særlig fysisk av meg, mot andre enn kjæresten.
Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Uhyre sjelden. Jeg er ikke særlig fysisk av meg, mot andre enn kjæresten. Signerer denne. Jeg gir gjerne venner av meg som bor langt unna en klem når jeg ser dem, siden det er så sjeldent. Men det strekker seg ikke lengre enn det. Jeg er til gjengjeld veldig fysisk men eventuell partner da
Gjest imli Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Nei, eg tar skjelden på folk med mindre eg kjenner dei veldig godt.
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 (endret) Du kan jo få en advarsel nå da surpompen. Gjeldende for alle tråder jeg starter for all fremtid. Brutal Mann. Jeg trenger ikke å høre de sure oppstøtene dine. Jeg vet allerede hvilken holdning innleggene dine har. Du er sur og bitter. Alt et kvinners skyld og du er et offer. Jeg har allerede lest det i X antall andre tråder. Vi får håpe at du klarer å bli litt positiv en dag. Endret 23. august 2010 av brutal_mann
Anglofil Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Aldri vil jeg si, men det gjelder uansett om det er kvinner eller menn. Jeg er ikke en person som liker å ta på folk jeg ikke kjenner så godt. Jeg godt godt gi en god venninne en klem, men jeg er ikke en som liker å klemme og ta på andre i hytt og pine. Mvh Yvonne
Gjest Katee Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Noen ganger, men bare om vi er nære venner...
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 Kvinner er tandre, redde, forsiktige og litt feige. Klart de ikke tar på fremmede menn.
Spiralis Skrevet 22. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2010 (endret) * Endret 23. august 2010 av Spiralis
sunflower87 Skrevet 22. august 2010 #12 Skrevet 22. august 2010 Ja det gjør jeg. Men bare med menn som er venner av meg. Kan godt klemme og klappe på kompiser, fordi jeg er såpass trygg på dem og vi har et godt vennskap. Når det er sagt så gjelder ikke dette alle kompiser. Noen er mer perifere enn andre, og kan vel egentlig kalles mer bekjente enn noe annet. Der er det ikke naturlig for meg.
Kosemose Skrevet 22. august 2010 #13 Skrevet 22. august 2010 De gjør det. Mest for å oppnå at en skal hjelpe dem med noe. Hvem er "de"? Alle kvinner i hele verden eller bare alle kvinner du omgås? Og hva er det de vil at noen skal hjelpe dem med? Bruker du å hjelpe kvinner som tar deg på skuldren med noe (hva hjelper du dem med?)
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2010 #14 Skrevet 22. august 2010 (endret) Du kan jo få en advarsel nå da surpompen. Gjeldende for alle tråder jeg starter for all fremtid. Brutal Mann. Jeg trenger ikke å høre de sure oppstøtene dine. Jeg vet allerede hvilken holdning innleggene dine har. Du er sur og bitter. Alt et kvinners skyld og du er et offer. Jeg har allerede lest det i X antall andre tråder. Vi får håpe at du klarer å bli litt positiv en dag. Endret 23. august 2010 av brutal_mann
Kosemose Skrevet 22. august 2010 #15 Skrevet 22. august 2010 (endret) edit Endret 23. august 2010 av Kosemose
Gjest hogwash Skrevet 22. august 2010 #16 Skrevet 22. august 2010 Jeg har også utallige opplevelser som den Brutal skisserte.
Independent_ Skrevet 22. august 2010 #17 Skrevet 22. august 2010 Nei det gjør jeg ikke, og jeg irriterer meg over andre som gjør det.
Spiralis Skrevet 22. august 2010 Forfatter #18 Skrevet 22. august 2010 (endret) Brutal Mann. Vi får håpe at du klarer å bli litt positiv en dag. Endret 23. august 2010 av Spiralis
Spiralis Skrevet 22. august 2010 Forfatter #19 Skrevet 22. august 2010 Nei det gjør jeg ikke, og jeg irriterer meg over andre som gjør det. Det irriterer deg når/om/at andre kvinner tar på menn de kjenner?
Cata Skrevet 22. august 2010 #20 Skrevet 22. august 2010 Det hender jeg kan finne på å gi en kollega en klapp på skulderen, men det skjer ikke ofte. Klemming er forbeholdt nære venner og kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå