vilde Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er ganske new in town, og finner ikke helt ut hvor jeg skal gå å shoppe.. Hvor shopper dere utenom kjedebutikkene? Noen sko butikker ala Lillevinkel Sko som er verdt å ta et besøk til? Noen som kan gi meg noen gode tips?:=) Vilde
Catzy Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Rusle en tur oppover Markveien på Grünerløkka, og så oppover Thorvald Meyers gate (?) -> butikkene Boa og Rubella eller noe sånn. Catzy
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Amulet Sko i Vika. Snertne pene og klassiske sko, kun i skinn.
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Også har de mange foxy sko hos Skomakeren i Vika, dvs samme plan som inngangen til Konserthuset, men nærmere Aker Brygge. Ligger ut mot Aker Brygge, ut mot Ring 1 (men ett plan høyere). Sko og matchende vesker fra fabrikker i Frankrike og Italia. Mye fint!
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 GSG Trikotasje i Pilestredet, rett før Høyskolen i Oslo. Noen jenter som designer egne klær, vesker og smykker. Masse flotte ullkjoler, votter, bluser, jakker osv. (Litt dyrt, da).
Kalas Skrevet 3. oktober 2003 #6 Skrevet 3. oktober 2003 Trikotasje! Se, der var det et ord som kom frem fra glemselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå