AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg lurer litt på hvor mange meldinger folk får på slike sider iløpet av en dag, da særlig på sukker? Jeg har hatt dager hvor jeg drukner i meldinger, og de siste ukene har det vært så stille der inne at jeg begynner å lure litt hehe. Kanskje ingen, eller 2 førstemeldinger i løpet av en dag.. Og jeg er jente, og ser ikke ut som et monster hehe:) Jeg er bare medlem av sukker. Jeg har riktignok møtt noen derfra i sommer, og han siste jeg møtte er koselig, har møtt han et par ganger. Men han er ikke "all over the place" selvom han fortsetter å ville møtes. og jeg ser han som aktiv på sukker fortsatt, noe jeg selv er også. Jeg forventer så klart ikke noe annet, men ville dere tatt det som negativt om dere så en dere dater(uten at det har skjedd så mye) være like aktiv? Utover det liker jeg sukker godt, de som tar kontakt er som regel veldig hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #2 Del Skrevet 22. august 2010 Et mer interessant spørsmål er hvor mange førstegangsmeldinger du sender i løpet av en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå