AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Er det flere her som er totalt avhengig av kg? Er så avhengig at jeg får knapt spist middag i fre og rod. Hicver maten innpå og tenker om det har kommet noe spennende siden sist. Klarer heldigvis å styre meg på jobb, men det er nok fordi jeg er redd noen skal finne ut jeg er her. Hvordan er det med dere? Hvordan påvirker kg deg i dagliglivet?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Er innom veeeldig mange ganger om dagen, ja.. Kun når jeg er hjemme, sitter ikke på jobb og titter. Ellers så klarer jeg fint å finne meg noe mat, sette på klesvasken, eller hva det skulle være innimellom.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Er det flere her som er totalt avhengig av kg? Er så avhengig at jeg får knapt spist middag i fre og rod. Hicver maten innpå og tenker om det har kommet noe spennende siden sist. Klarer heldigvis å styre meg på jobb, men det er nok fordi jeg er redd noen skal finne ut jeg er her. Hvordan er det med dere? Hvordan påvirker kg deg i dagliglivet? Dessverre er jeg blitt avhengig av diskusjoner om ulike ting & tang. Men ergres litt over at enkelte drar nivåene ned (barnslige, dumme kommentarer - folk som ikke klarer å diskutere)!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Var totalt avhengig, så ute i ca halvannet år og pga et idiotisk spørsmål som jeg fant ut at jeg måtte stille, så er det på'n igjen... Men nå begynner avvenningen på nytt. Faktisk blir jeg ganske hissig av å være her, da jeg synes en del folk er veldig raske til å heve seg over andre og dømme dem nord og ned for bagateller og egentlig så var livet mitt mye rikere det halvannet året da jeg tenkte på andre ting.
Gjest imli Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 litt opp og ned. No har eg ikkje vore her på lenge, men no som eg har nett igjen, er eg tilbake...
Gjest imli Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Eg har for øvrig snart 20.000 innlegg, ser eg...
sebra Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Jeg bruker litt for mye tid på kg når jeg sitter hjemme på kveldene. Men er jeg på ferie feks, så tenker jeg ikke på det.
Anjah Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Joda, nå i disse dager kan jeg vel kalles en KG-narkis Den lille i magen har fremdeles ikke kommet, så jeg går bare rundt meg selv her i heimen! Noe må jeg da finne på
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 KG går aldri fremfor andre ting jeg kunne gjort. Hvis jeg blir invitert med ut, eller får lyst å stikke ut en tur så går aldri nettet fremfor det. På ferie sjekker jeg ikke nettet en gang med mindre det er nettbank, og slike viktige ting. Kg er KUN når jeg ikke har noe som helst annet å gjøre.
Gjest Awsome Skrevet 23. august 2010 #10 Skrevet 23. august 2010 (endret) Er innom noen ganger for dagen, men vil ikkje bli kalt narkoman i noen sammenheng. Endret 23. august 2010 av Awsome
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå