Gjest else Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg er for tiden fadder på universitetet. Altså mye sosialt med førsteklassingene. Det er også min eks, eller fyren jeg holdt på med hele forrige skoleår, men som aldri ble no særlig av. Møtte en veldig trivelig jente som er mitt fadderbarn, og ser på henne som en ny venninne. Men "eksen" liker også henne godt, kan det virke som. Alle vi tre er veldig samme type i stil og interesser. Og dette synes jeg ikke er no kult. Vet ikke om det bare er fordi han er ute etter noen andre eller fordi det er henne. Kanskje mest fordi det er henne. Eller at jeg bare merker når jeg ser han sånn at jeg savner han/noen. Skal jeg si fra om dette på en måte? Vet ikke om jeg klarer/orker være venn med denne jenta om de skulle bgynne å date eller noe. Noen som har noen forslag til hva jeg kan si til han i så fall? evt til henne? Og hvordan. Forslag til en melding, f.eks? takk.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Hvis du sier noe som helst til noe av dem i annen retning en at du ikke orker å se på, fordi det sårer, og forvrig trekker deg ut av det hele og unngår dem. Så kan du regne med at du har begått sosialt selvmord og blir sett på som kaninkoker resten av året. Tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Jeg forstår at det kan være sårt, men du bør ikke legge kjepper i hjulene for de to dersom de har noe på gang. Da vil du i såfall være et usselt menneske. Beste medisin tror jeg er at du finner deg en ny type. Så kom deg ut på jakt og skap deg noe positivt framfor å la det tære på deg at noen andre kansje er på vei inn i et forhold.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Prøv å se positivt på det, og som andre sier: ikke stikk kjepper i hjulene for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå