SaltnPepa Skrevet 30. august 2010 #121 Skrevet 30. august 2010 KG er jo et diskusjonsforum hvor omtrent alt mellom himmel og jord diskuteres. Bloggen til HC har det vært flere tråder om, noe som kanskje vitner om at den på enkelte måter er en smule....spesiell? Jeg ser i alle fall ikke at andre hupleieblogger diskuteres på samme måte. HC har sin spesielle måte å skrive på og mange (deriblant jeg selv) synes hun kan være veldig krass og sur. Jeg har også lest her tidligere at flere personer har tatt dette opp med henne i mailer, men også der fått sure svar tilbake. Når hun har en såpass kjent blogg, og oppfører seg på denne måten, må hun kanskje regne med at bloggen hennes blir omdiskutert. Ja, det er jeg helt enig i. Men hvis dette hadde vært en butikk, så ville jeg ha latt være å fortsette å besøke den hvis jeg følte det på den måten. På meg så virker det som om de som klager på HC sin blogg fortsetter å besøke den og fortsetter å klage på den... Det er vel ikke noen vits i å gjøre det? Hold deg unna det du ikke liker tenker jeg.
Rosenrød Skrevet 30. august 2010 #122 Skrevet 30. august 2010 Jeg har sluttet å besøke den, har gått over til andre (og hyggelige) skjønnhetsblogger. Var innom en tur for å lese spørsmålsrunden hun hadde, siden tråden her ble startet pga den, og så at hun fortsatt klager og syter i vei....
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #123 Skrevet 30. august 2010 liker bloggen hennes mindre og mindre. Når hun har så mye negative utbrudd mellom linjene, står hun vell for det hun skriver og må tåle kritikk. Som da hun skrev om hvorfor hun ikke arbeider som hudpleier.....virker det som i dette innlegget at alle andre som jobber som hudpleier er idioter fra hennes side......
Gjest Elyssa Skrevet 31. august 2010 #124 Skrevet 31. august 2010 liker bloggen hennes mindre og mindre. Når hun har så mye negative utbrudd mellom linjene, står hun vell for det hun skriver og må tåle kritikk. Som da hun skrev om hvorfor hun ikke arbeider som hudpleier.....virker det som i dette innlegget at alle andre som jobber som hudpleier er idioter fra hennes side...... Enig. Følte meg fornærmet, rett og slett.. (Som hudpleiestudent)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #125 Skrevet 31. august 2010 Skal jeg kjøpe noe, går jeg alltid på nettet først. Takk og lov for hudpleiebloggerne! Endelig kan en med god grunn le av sminke og hud reklamene på TVen og få skikkelige produkter hjem på badet mitt. Jeg leser ikke innlegg og svarene til HC eller andre, jeg leser hva de skriver om et produkt jeg er interessert i, og etter dette vet jeg jo hva de mener om dette produktet, ergo er det likten vits i å spørre om mer. Jeg går faktisk videre etterpå, og leser videre om det på nett. Prøver å finne en Mathilde der ute (med min hud, mitt ønske eks). -Først går jeg til bloggerne som fortjener kjempemange klemmer for det de gjør! For en innsats. (sett bort i fra de som anbefaler alle produkter som betaler dem for å anbefale dem) -Så har jeg fått øye på et produkt og lest hva bloggeren mener. -Så går jeg ut til cyberspace på egenhånd og finner ut hva jeg skal gjøre. Om jeg skal kjøpe det eller ei, kommer annpå hvor overbevist jeg blir. Har mange ganger brukt KG også, som også fortjener klemmer :gjeiper:
Daniel84 Skrevet 31. august 2010 #126 Skrevet 31. august 2010 (endret) Skjønner egentlig ikke hvorfor folk leser bloggen til HC i det heletatt, når dere har blogger som Heidi Ø og Heidi L sine .. Endret 31. august 2010 av Daniel84
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #127 Skrevet 31. august 2010 Skjønner egentlig ikke hvorfor folk leser bloggen til HC i det heletatt, når dere har blogger som Heidi Ø og Heidi L sine .. Jeg elsker Heidi Larsen sin blogg ! Hun burde være størst ^^
Maneo Skrevet 1. september 2010 #128 Skrevet 1. september 2010 At dere som synes HC er så grusom og likevel velger å lese bloggen, er for meg fullstendig uforståelig. 1
Fluffe Skrevet 1. september 2010 #129 Skrevet 1. september 2010 At dere som synes HC er så grusom og likevel velger å lese bloggen, er for meg fullstendig uforståelig. for å få en formening må man lese det først..
Idioteque Skrevet 6. september 2010 #130 Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg er ikke kjempeglad i HC - jeg kjenner nemlig greit lite til bloggen hennes fordi jeg ikke bryr meg noe særlig om hudpleie. Men er dere ikke voksne kvinner? Det er godt mulig at hun er krass, men det er vel ikke deres sak? Og til dere som reagerer på måten hun har svart, si det til henne istedefor å klage på et offentlig (når folk googler henne og bloggen hennes kommer dette opp!) forum. Det flertallet av dere driver med her inne er faktisk personhets. Det er kommentarer som går på henne som person, hvor "negativ" hun er og at hun er en "bitch". Dét er personhets. Hun fører utifra det jeg har forstått av å lese denne tråden og litt på bloggen hennes at hun har en blogg om hudpleie og sminke? I så fall fører hun ikke en personlig blogg og dermed vet dere ikke mye om henne som person? Og det betyr at hun ikke har en blogg som skal gi dere lov til å kritisere henne som person... Og det er greit at dere misliker henne. Måtene hun svarer på kan utifra det jeg har sett være ganske krasse - men dét rettferdiggjør ikke at dere som er voksne kvinner (hevder dere) driver med personhets på et offentlig forum? Ta dere sammen og oppfør dere som voksne mennesker og idolene noen av dere er! Hilsen jente på 16 - altså "dum og barnslig". Endret 6. september 2010 av Idioteque
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #131 Skrevet 6. september 2010 Jeg er ikke kjempeglad i HC - jeg bryr meg relativt lite om hudpleie. Men kjære vene, er dere ikke voksne kvinner? Det er godt mulig at hun er krass, men det er vel ikke deres sak? Og til dere som reagerer på måten hun har svart, si det til henne istedefor å klage på et til tider patetisk forum. Det flertallet av dere driver med her inne er faktisk personhets. Det er kommentarer som går på henne som person, hvor "negativ" hun er og at hun er en "bitch". Dét er personhets. Hun har utifra det jeg har forstått fra å lese denne tråden og litt på bloggen hennes at hun fører en blogg om hudpleie og sminke? I så fall fører hun ikke en personlig blogg og dermed vet dere ikke mye om henne som person? Og det er greit at dere misliker henne. Måtene hun svarer på kan utifra det jeg har sett være ganske krasse - men dét rettferdiggjør ikke at dere som er voksne kvinner (hevder dere) driver med personhets på et offentlig forum? Ta dere sammen og oppfør dere som voksne mennesker! Hilsen jente på 16 - altså "dum og barnslig". Du skulle kanskje fått med deg all dritten hun har slengt om kvinnene på kg så går hun og reklamerer for bloggen sin i en settnings artikkler på kg.jadda Dette er ikke personhets. Vi diskuterer en kvinne som har gjort seg tilgjenngelig å sikutere siden hun offentligjør seg så mye via en blogg. Du er på ett diskusjonsfoum...
Idioteque Skrevet 6. september 2010 #132 Skrevet 6. september 2010 Du skulle kanskje fått med deg all dritten hun har slengt om kvinnene på kg så går hun og reklamerer for bloggen sin i en settnings artikkler på kg.jadda Syns det virker som om både dere og hun er like skyldige. Legg den dumme krangelen/feiden død. Dette er Internett! Dere er voksne damer som oppfører dere som barneskolejenter jo. Dere driter dere selv ut foran alle som vil lese. Herregud, klassen min i første videregående er mindre barnslige enn dere er. Og definisjonen på personhets/personangrep: "Personangrep er å gå til personlig angrep på budbringeren fremfor å konsentrere seg om budskapet. Personangrep blir ansett som lite konstruktivt og er et element som ødelegger diskusjonene." "Hun er en bitch", "hun er negativ", "hun setter ikke pris på leserne sine" osv går på henne som person, ikke budskapet. Det er greit at dere har dårlige opplevelser av bloggen hennes, men dere er voksne, så dere burde kunne skille henne og bloggen hennes. "Hun har klær _jeg_ syns er stygge, derfor skal jeg og vennene mine mislike henne og snakke stygt om henne mens andre kan høre!" Det er barneskoleversjonen av det dere gjør. Det er trist å vite at selv som voksne, er man så barnslige. Slipper man aldri unna dramaet, intrigene og _usikkerheten_?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #133 Skrevet 6. september 2010 Men det er helt greit at hun slenger dritt til oss?
Gjest Helene_Mari Skrevet 6. september 2010 #135 Skrevet 6. september 2010 Det eneste positive med bloggen hennes er at hun er imot dyretesting og anbefaler kun dyrevennlige produkter. Ellers så syns jeg hun sitter der på sin høye hest og ser ned på alle andre. Har selv ofte spurt henne om ting men med den sure og frekke tonen jeg alltid får tilbake fikk meg til å forlate bloggen hennes for godt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #136 Skrevet 7. september 2010 ettersom hun nå har diskutert saken med sin lille fanklubb på facebook, og blitt enige om å ikke svare på denne tråden, så kommer det et svar denne uken :D så vel ut som om denne tråden døde ut, og hun har vært BAK heidi ø på blogglisten over en tid. all pr er god pr tenker vel noen. jeg koser meg over at hun ikke lenger har norges største blogg innen hudpleie og makeup. hovmod står for fall, skal en holde seg på toppen, bør en være litt positiv til leserne sine. så nå er det bare å vente i spenning over et svært gjennomtenkt voksent svar, noe det så ut til å bli når en så på facebook...
Idioteque Skrevet 7. september 2010 #137 Skrevet 7. september 2010 ame='Idioteque' date='06 september 2010 - 23:26' timestamp='1283808381' post='8375681'] Men det er helt greit at hun slenger dritt til oss? Dere velger da selv å følge rådene hennes og å lese omtalene hennes? Men altså, poenget med mine innlegg har vært at dette er en ekstremt barnslig og ekkel måte å oppføre seg på. At dette er Internett, betyr ikke at dere kan drite i moraler og høflighet. Hun er også et menneske, og dere angriper henne på et jævla FORUM! Herregud, ser dere ikke hvor patetisk det er? Send en mail til henne som person istede! Og at dere er "anonyme" her betyr ikke at dere kan oppføre dere slik. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #138 Skrevet 7. september 2010 Dere velger da selv å følge rådene hennes og å lese omtalene hennes? Men altså, poenget med mine innlegg har vært at dette er en ekstremt barnslig og ekkel måte å oppføre seg på. At dette er Internett, betyr ikke at dere kan drite i moraler og høflighet. Hun er også et menneske, og dere angriper henne på et jævla FORUM! Herregud, ser dere ikke hvor patetisk det er? Send en mail til henne som person istede! Og at dere er "anonyme" her betyr ikke at dere kan oppføre dere slik. Ja wow,så det er så mye bedre å slenge dritt i bloggen hennes.Syntes bloggen hennes er lattelig go burde overhode ikke bli kalt den største på det tema. Hun latteligjør andre mennesker som faktisk tar hudpleie yrekt litt mere seriøst og en del mere service innstilt enn henne. Det er ikke å slenge dritt men å bruke yttringsfriheten sin til å si sin mening.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #139 Skrevet 7. september 2010 ettersom hun nå har diskutert saken med sin lille fanklubb på facebook, og blitt enige om å ikke svare på denne tråden, så kommer det et svar denne uken :D så vel ut som om denne tråden døde ut, og hun har vært BAK heidi ø på blogglisten over en tid. all pr er god pr tenker vel noen. jeg koser meg over at hun ikke lenger har norges største blogg innen hudpleie og makeup. hovmod står for fall, skal en holde seg på toppen, bør en være litt positiv til leserne sine. så nå er det bare å vente i spenning over et svært gjennomtenkt voksent svar, noe det så ut til å bli når en så på facebook... Det er bare å lese svaret hennes her. Synes hun svarte godt for seg, men jeg mistenker at mange her inne ikke greier å forstå enkelte deler av innholdet (som hvorfor hun tar betalt for visse tjenester, hvorfor hun ikke svarer på alt) fordi det virker som om normen her inne er at en blogger skal bruke hvert sekund av døgnet på å stå på tå for leserne sine. Tilbud og etterspørsel er også et ukjent fenomen for noen KG-ere, det har man jo sett i andre prisdebatter også...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #140 Skrevet 7. september 2010 Det er bare å lese svaret hennes her. Synes hun svarte godt for seg, men jeg mistenker at mange her inne ikke greier å forstå enkelte deler av innholdet (som hvorfor hun tar betalt for visse tjenester, hvorfor hun ikke svarer på alt) fordi det virker som om normen her inne er at en blogger skal bruke hvert sekund av døgnet på å stå på tå for leserne sine. Tilbud og etterspørsel er også et ukjent fenomen for noen KG-ere, det har man jo sett i andre prisdebatter også... Det som er litt morsomt er at dere som klager på oss som snakker om hun er minst like nedlatene mot oss!
Anbefalte innlegg