Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser MYE heller bloggene til Marit og Heidi, og finner disse mye mer åpne for forskjellige merker enn hva HC er. I tillegg er de begge to fantastisk hyggelige mot leserne sine. Det er nesten som om HC har bestemt seg på forhånd for om et produkt er bra eller dårlig, ut i fra hvilket merke det kommer fra. Når hun i tillegg er halvsur og bitchy mye av tiden, er hun ikke en blogger jeg ønsker å anbefale andre i hvert fall.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må dere virkelig slutte å irritere dere her på KG over HildeChristina. De som ikke liker HildeChristina - dropp å les bloggen hennes. Hun er ikke bitchy eller halvsur - men ho tør faktisk si noe høyt når noe irritererer henne og hun er ærlig! Og når det kommer til parodien - det kalles humor! :) For de av dere som ikke har fått det med seg, så var det faktisk enormt mange andre bloggere som laget parodi, så idiotisk av dere å henge ut henne pga parodien!

• Liker 1
Skrevet

Hvilke andre bloggere da? Og hvis noen her mener hun er halvsur (deriblant jeg), så må jo jeg få lov til å mene det? Var nettopp inne for første gang på lenge for å lese kommentarene hennes til spørrerunden, og jo, i mitt syn så virker hun halvsur og en tanke bitchy. Anbefaler heller andre bloggere, definitivt.

Skrevet

Etter at jeg så hennes "parodi" har jeg fått totalt avsmak..!

Hvem skulle dette parodiere?

Utifra denne videoen virker hun jo rett og slett ufordraglig og ufin.

• Liker 1
Skrevet

Synes den videoen er fæl....

• Liker 1
Skrevet

Hvem skulle dette parodiere?

Utifra denne videoen virker hun jo rett og slett ufordraglig og ufin.

En annen blogger, hvis fulle navn sto/står(+) i "info"-teksten til vidoen.

Skrevet

Den parodierer en annen blogger, forresten. En jente på 13-14 år eller noe.

Skrevet (endret)

Jenten hun lagde parodi på er født i 94 og har egen blogg. Etter vidoen er ferdig kommer nede diverse videoer man kan se etterpå. Det er video nr 5 hun har laget parodi på.

:sukk:

Endret av DesertRose
Skrevet

Det er da litt dårlig gjort av et voksent menneske å mobbe et barn på denne måten?

(Ja, er man 13-14 er man et barn).

Skrevet (endret)

Synes ikke man skal henge noen ut uansett alder. :sjenert:

Endret av DesertRose
Skrevet

Er ikke spesielt mye bedre å henge henne ut her på denne måten.

• Liker 1
Skrevet

Etter at jeg så hennes "parodi" har jeg fått totalt avsmak..!

Hvilken parodi?

Skrevet

Syns det blir en smuule hyklersk å henge ut HC for at hun parodierer ut Heidi Alexandra, jeg.

De som ikke har sett orginalen, here you go:

Og fortell om det fortsatt ikke er moro etter å ha sett den!

Gjest Heidila
Skrevet

Syns ikke noen skal bli hengt ut jeg, verken jenta som blir gjort narr av i videon,eller hc i dette innlegget. Jeg hadde ikke syntes det hadde vært så gøy om masse folk hadde kommentert hvor fæl jeg er på et forum heller, så man kan kanskje holde meningene sine for seg selv,eller i en privat samtale istedet for en offentlig plass?

bare et tips.bare tenk dere selv i situasjonen, kan umulig være så hyggelig

Skrevet

Syns det blir en smuule hyklersk å henge ut HC for at hun parodierer ut Heidi Alexandra, jeg.

Da ser man jo også at HC ikke er eneste som har laget slike videoer ;)

Skrevet

Da ser man jo også at HC ikke er eneste som har laget slike videoer ;)

Haha, ja sant det! Den er også ganske vittig;)

Skrevet

Uansett hvordan en person er,og i dette tilfellet ei ung jente,så er det slemt av en voksen dame og henge ut jenta med både fullt navn og link til bloggen hennes. Sånt gjør man på barne og ungdom skolen, når man er over 20 år bør man ha vokset ifra seg dette.Hadde det vært generelt om fjortiser hadde det vært gøy,men her henger jo hun ut ei jente alene.Og kalle jenta forskjellige navn som hun gjør i videoen er slemt,og hun latterliggjør jenta.

at noen faktisk syns dette er morsomt sier litt om alderen deres.Det vil si, ikke helt voksen ennå,sikkert i 16 års alderen.

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja sant det! Den er også ganske vittig;)

Voe henger ikke ut en spesiel person da. Hva syns dere om noen hadde lagen video og latterliggjort dere med fullt navn og link og kalt dere kjerring o.l da? Hadde dere syntes det hadde vært like gøy da, eller syns dere det er gøy bare fordi det er en annen person det går utover?

Skrevet

Det er ikke hykleri og uthenging å reagere på noe man mener er mobbing.. Hadde jeg f.eks. laget en ondsinnet video om Hilde Christina, da hadde det vært hykleri.

Skrevet

Hva med å bare la være å lese de bloggene man ikke liker! Det er mange blogger jeg ikke liker, men jeg lager ikke tråder på KG hvor jeg skriver om hvor teit jeg synes innholdet er. Heldigvis finnes der blogger for en hver smak!

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...