AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #181 Skrevet 8. september 2010 Her prøver Marita seg igjen - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:BSWjUUGqR60J:www.hildechristina.com/decleor-aroma-purete-matt-finish-skin-fluid-%E2%80%93-bra-for-fet-hud+awin1+p%C3%A5+blogger&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no&lr=lang_no Marita 30. Sep, 2009 at 20:39 Bare av nysgjerrighet: Hvorfor går alle linkene dine innom “www.awin1.com/cread”? Er det en form for bonussystem for hver produktlink du legger ut Svar fra Hilde Christina: Marita: Fordi Jesus bad meg gjøre det, og jeg adlyder alltid Jesus Nei, det har overhodet ingenting med bonus å gjøre. Enda ett spørsmål om dette, der Hilde Christina unngår å svare - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:_pFElNFMY28J:www.hildechristina.com/hilde-christinas-julefavoritter-del-2+awin1&cd=2&hl=no&ct=clnk&gl=no&lr=lang_no Ida 15. Nov, 2009 at 09:48 Gode ideer her! Hvorfor kommer ikke den direkte linken til produktet opp i innleggene dine, men heller “www.awin1.com/cread?” osv? Hva er det? Ida/Marita: Nytter ikke å være to personer her altså.
Gjest Helene_Mari Skrevet 8. september 2010 #182 Skrevet 8. september 2010 Her prøver Marita seg igjen - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:BSWjUUGqR60J:www.hildechristina.com/decleor-aroma-purete-matt-finish-skin-fluid-%E2%80%93-bra-for-fet-hud+awin1+p%C3%A5+blogger&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no&lr=lang_no Marita 30. Sep, 2009 at 20:39 Bare av nysgjerrighet: Hvorfor går alle linkene dine innom “www.awin1.com/cread”? Er det en form for bonussystem for hver produktlink du legger ut Svar fra Hilde Christina: Marita: Fordi Jesus bad meg gjøre det, og jeg adlyder alltid Jesus Nei, det har overhodet ingenting med bonus å gjøre. Frekt svar som alltid
cypress Skrevet 8. september 2010 #183 Skrevet 8. september 2010 Ikke bare frekt, det er jo blank løgn!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #184 Skrevet 8. september 2010 Frekt svar som alltid :nikker: Hun vet nøyaktig hva Marita ønsker å vite/få frem, men lar være å svare. Hun velger her en linje, der hun holder tilbake informasjon ovenfor leserne sine. Hun har ikke en privat blogg. Dette er ett foretak. Hun burde ha opplyst at hun tjener penger på omtalene. Nå er det greitt at det ikke blir sagt i hvert innlegg, men å holde tilbake informasjon på direkte spørsmål er ikke bra for omdømmet. Og så er det artig at å se at på tross av så mange lesere som er innom, får hun med seg at Marita skifter nick når hun spør for siste gang. Hun har tydelig lagt merke til henne og en kan lett tolke at det er pga for nærgående spørsmål. Når det er sagt. Det kan virke ut som HC ikke har skjønt at hun driver ett foretak, og ikke en privat blogg. Folk vil ha meninger om det som skjer der. En diskuterer prisen på butikkvarene, så hvorfor ikke diskutere prisene på hennes tjenester? Satt litt på spissen for å illustrere: Jeg hadde ledd hvis Rimi-Hagen fornærmet stod frem i media, og sa at han finner seg ikke i at folk diskuterer prisene i butikkene hans, for det er hans butikker. Og han gjør som han vil....
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #185 Skrevet 8. september 2010 SITAT BLOGGEN Hilde Christina 08. Sep, 2010 at 02:04 Vil også legge til at Mina over her jo bæsjet litt på leggen og viste meg godt at hun er et KG-krek. Å først klage på at KG forumet har rykte på seg for å være hønete, for å deretter legge igjen kommentar under annet nick under annet innlegg, bare for å hakke og si at Essie er dyretestet…? Modent “Mina”, MODENT. Jeg er Mina.Så siden du ikke er kvinne nok til å legge ut de andre sakelige innleggene mine HC så får jeg svare her da i din måte å snakke med mennesker.For det første så er du direkte feig som ikke poster innlegg som stiller spm tegn med din måte å drive en blogg. Hvis du ikke forstå at du mobber folk med å lage så teite parodier så syntes jeg syndt på deg.Ikke klarer du å svare på en skikkelig måte heller.Du er 24 år og oppfører deg verre en barna i barnehagen. Tviler sterkt på at du i det hele tatt er størst innen hudpleie bloggere ,du tør ikke legge frem mere fakta enn noen få tall. Jeg må bare le av din måte å oppføre deg på mot andre mennesker.Har jeg gjort deg noe?NEI. Her sitter du på din "høye" hest og bare trekker frem de smiskende innleggende fjottisjentene som beundrer rappkjefta mennesker. Men å poste sakelige innlegg ,DET tør du ikke å poste. Jeg gidder ikke å sleike deg opp etter ryggen for å få meningene mine trykt. At folk kaller deg venna si viser jo litt til det ikke akuratt er folk over 16 som leser bloggen din. Er det rart man må opprette en tråd for å diskutere med deg når du ikke er tøff nok til å svare på spm...Den som har bæsja på leggen er du!
Gjest Helene_Mari Skrevet 8. september 2010 #186 Skrevet 8. september 2010 SITAT BLOGGEN Hilde Christina 08. Sep, 2010 at 02:04 Vil også legge til at Mina over her jo bæsjet litt på leggen og viste meg godt at hun er et KG-krek. Å først klage på at KG forumet har rykte på seg for å være hønete, for å deretter legge igjen kommentar under annet nick under annet innlegg, bare for å hakke og si at Essie er dyretestet…? Modent “Mina”, MODENT. Jeg er Mina.Så siden du ikke er kvinne nok til å legge ut de andre sakelige innleggene mine HC så får jeg svare her da i din måte å snakke med mennesker.For det første så er du direkte feig som ikke poster innlegg som stiller spm tegn med din måte å drive en blogg. Hvis du ikke forstå at du mobber folk med å lage så teite parodier så syntes jeg syndt på deg.Ikke klarer du å svare på en skikkelig måte heller.Du er 24 år og oppfører deg verre en barna i barnehagen. Tviler sterkt på at du i det hele tatt er størst innen hudpleie bloggere ,du tør ikke legge frem mere fakta enn noen få tall. Jeg må bare le av din måte å oppføre deg på mot andre mennesker.Har jeg gjort deg noe?NEI. Her sitter du på din "høye" hest og bare trekker frem de smiskende innleggende fjottisjentene som beundrer rappkjefta mennesker. Men å poste sakelige innlegg ,DET tør du ikke å poste. Jeg gidder ikke å sleike deg opp etter ryggen for å få meningene mine trykt. At folk kaller deg venna si viser jo litt til det ikke akuratt er folk over 16 som leser bloggen din. Er det rart man må opprette en tråd for å diskutere med deg når du ikke er tøff nok til å svare på spm...Den som har bæsja på leggen er du!
cypress Skrevet 8. september 2010 #187 Skrevet 8. september 2010 Jeg fatter ikke at de som syns HC er så topp ikke ser at slik hun skiver til "oss" ikke er det spøtt bedre enn slik "vi" skriver om henne. Hun er blitt kritisert for å være krass og frekk - noe hun jo innrømmer selv at hun er. Ellers er vel også ordet bitchy blitt brukt, men det betyr i realiteten ikke noe annet enn frekk, så for meg blir det ikke noe verre. I hennes til Mina over her svar under Essie-innlegget skriver hun: "Forresten, du er jo Mina fra KG diskusjonen under her, som klaget på meg og at jeg ikke modererte kommentaren din fort nok. Forstår du nå hvorfor jeg ikke synes dere er spesielt koselige mennesker..? Du tør jo ikke engang å bruke ditt egentlige navn, ei heller kommentere med ett nick! Jeg ser IP adressen din, derfor ser jeg også at du er samme person som Mina. Dette beviser poenget mitt rimelig kraftig, dere KG-krek er ubetydelige, vær snill og gå vekk, jeg vil ikke ha deg som leser når du oppfører deg som du gjør og kun er ute etter å lage faen. Det er mennesker som deg, som gir KG forumet et dårlig rykte, så å klage på at vi mener KGs forumsbrukere er idioter, det er rimelig meningsløst - det er jo din feil!" Her kaller hun KG-brukerne 1) krek 2) ubetydelige og 3) idioter. På hvilken måte er det noe bedre??? Jeg leste tidligere bloggen hennes nesten daglig, nå irriterte det meg at jeg i det hele tatt måtte gå inn for å lese svaret hennes, så hun fikk et treff til. Jeg burde jo egentlig bare gi faen i hele saken, men jeg er jo nysgjerrig og...
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #188 Skrevet 8. september 2010 Det er ingen tvil om at "nettbutikken hildechristina.com" har stor underholdningsverdi på flere måter. Dessverre har eieren valgt å bruke navnet sitt på bloggen og markedsføre den med bilder av seg selv. Denne sammenblandingen av person og bedrift, gjør at mange forsvarer privatpersonen HC, mens det er eieren (som offentlig person) og driften av den mange er kritiske til.
ondebanan Skrevet 8. september 2010 #189 Skrevet 8. september 2010 Når du nevner at HC er festlig, samtidig som du viser til den videoen, er det lett å tolke at du likte den. Har du fått med deg at dette er ett barn, og HC er voksen? Når skal alvoret i den videoen gå opp for enkelte? Videoen er forkastelig. Ikke noe annet. Hjelp meg med logikken... Fordi du mener at dette barnet skulle vært skjermet for omverdenen, er det greitt at HC lager en video der hun gjør narr av jenta/mobber henne. Er det ikke da man heller bør tenke at ett voksent menneske burde vite bedre, og ikke gjøre slikt. En kan lure på hvem som egentlig burde skjermes.... Har du lest bloggen til Heidi Alexandra? Hun er kanskje det dummeste neket som blogger i hele Norge. Hun får pepper så det synger etter daglig, og HCs parodi er bare toppen av isberget. Likevel fortsetter hun i samme tralten, skitten preller tydligvis av. Når hun ikke tar selvkritikk på NOE, synes jeg det er helt OK å parodiere. Da har man lagt lista litt selv. MEN det var ikke dette jeg var her for å diskutere, så nå har jeg ikke tenkt å si noe mer om det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #190 Skrevet 8. september 2010 Har du lest bloggen til Heidi Alexandra? Hun er kanskje det dummeste neket som blogger i hele Norge. Hun får pepper så det synger etter daglig, og HCs parodi er bare toppen av isberget. Likevel fortsetter hun i samme tralten, skitten preller tydligvis av. Når hun ikke tar selvkritikk på NOE, synes jeg det er helt OK å parodiere. Da har man lagt lista litt selv. MEN det var ikke dette jeg var her for å diskutere, så nå har jeg ikke tenkt å si noe mer om det. Ja, jeg har vært innom der. Hun er ett barn. At en voksen parodierer henne er forkastelig. Ingenting annet. At man i det hele tatt får seg til å forsvare en slik handling, gjør egentlig saken bare verre. Eieren av hildechristina.com bør snart innse at dette kalles mobbing.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #191 Skrevet 8. september 2010 Hvorfor i all verden får hun lov til å jobbe i KG? Med så kraftig kritikk og uthenging av nettstedet..?
Winona Skrevet 8. september 2010 #192 Skrevet 8. september 2010 Herregud! Nå må dere gi dere kjerringer! Er det virkelig givende for dere å sitte her i timesvis og diskutere en dere ikke har noe til overs for? Om dere ikke liker henne. Drit i å bruk tid og energi på henne da. Gå ut og nyt høsten, gå en tur i parken, gjør noe POSITIVT istedenfor dette lasset av negativitet. Jeg blir helt sliten av dere. At det går an. Hilde Christina er et menneske. Mennesker er ikke feilfri. Hun har valgt å skrive en blogg som omhandler hennes lidenskap og hobby, og dele den med andre. Hun har IKKE valgt å bli "kjendis". Hvorfor mener dere at alle med blogg har tatt et bevisst valg om å kunne bli omtalt som en "kjendis" og få med all drittkastingen deretter? Omtaler dere Journalistene i avisen som kjendiser? Hun gjør så godt hun kan med denne bloggen. Med så mye drittslenging og mas som bloggen hennes daglig får skjønner jeg GODT at hun kan bli litt "røff i kantene". Ærlig talt mennesker! Er det ikke nok av dette på barne og ungdomskolen? Kom dere et hakk opp a. Hyklersk å snakke om at dere mister respekten for HC fordi hun driver på med såkalt "mobbing" av Heidi-A (som absolutt ikke tar dette som mobbing, dere som har fulgt bloggen hennes ser at INGEN ting går inn). Men her sitter dere og mobber HC selv. Dette har dere liksom lov til fordi hun er en offentlig person/kjendisblogger. Kom igjen! Og det er ikke Heidi Alexandra? Hun har også tatt et bevisst valg med bloggen vel? Skal ikke hun også måtte tåle dritt da? Hun har MYE mer sterke og sinnsyke meninger enn HC. Men nå skal ikke jeg gå dit hen at jeg henger henne ut som person. Gi dere a.. Bruk helle tiden på noe som gir noe igjen. Bli Planfadder, kurer Aids.. whatever.. Bare slutt med den jævla kaklingen!
Winona Skrevet 8. september 2010 #193 Skrevet 8. september 2010 Det verste er at de fleste her gjemmer seg bak "anonymbruker" også. Latterlig. Minner meg om mobbere fra skolen som mobbet folk med anonyme brev og trusler. Uten å tørre å stå fram selv.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #194 Skrevet 8. september 2010 Herregud! Nå må dere gi dere kjerringer! Er det virkelig givende for dere å sitte her i timesvis og diskutere en dere ikke har noe til overs for? Om dere ikke liker henne. Drit i å bruk tid og energi på henne da. Gå ut og nyt høsten, gå en tur i parken, gjør noe POSITIVT istedenfor dette lasset av negativitet. Jeg blir helt sliten av dere. At det går an. Hilde Christina er et menneske. Mennesker er ikke feilfri. Hun har valgt å skrive en blogg som omhandler hennes lidenskap og hobby, og dele den med andre. Hun har IKKE valgt å bli "kjendis". Hvorfor mener dere at alle med blogg har tatt et bevisst valg om å kunne bli omtalt som en "kjendis" og få med all drittkastingen deretter? Omtaler dere Journalistene i avisen som kjendiser? Hun gjør så godt hun kan med denne bloggen. Med så mye drittslenging og mas som bloggen hennes daglig får skjønner jeg GODT at hun kan bli litt "røff i kantene". Ærlig talt mennesker! Er det ikke nok av dette på barne og ungdomskolen? Kom dere et hakk opp a. Hyklersk å snakke om at dere mister respekten for HC fordi hun driver på med såkalt "mobbing" av Heidi-A (som absolutt ikke tar dette som mobbing, dere som har fulgt bloggen hennes ser at INGEN ting går inn). Men her sitter dere og mobber HC selv. Dette har dere liksom lov til fordi hun er en offentlig person/kjendisblogger. Kom igjen! Og det er ikke Heidi Alexandra? Hun har også tatt et bevisst valg med bloggen vel? Skal ikke hun også måtte tåle dritt da? Hun har MYE mer sterke og sinnsyke meninger enn HC. Men nå skal ikke jeg gå dit hen at jeg henger henne ut som person. Gi dere a.. Bruk helle tiden på noe som gir noe igjen. Bli Planfadder, kurer Aids.. whatever.. Bare slutt med den jævla kaklingen! For ett nivå... Imponerende ordvalg: - Kjerringer - Kakling - Drittkasting - Drittslenging Jeg har en meningsfull jobb, der jeg jobber med å hjelpe barn. Argumenterer her saklig, og får slik dritt tilbake. Jeg tolerer ikke mobbing. Jeg tolerer ikke lureri av unge folk (leserne på bloggen har blitt ført bak lyset). Det er min agenda. Eieren av hildechristina.com driver en nettbutikk - salg av tjenester enten direkte eller indirekte via affiliatelinker. Hun er ingen kjendis, men eier av ett foretak, der hun har valgt å mobbe ett barn, samt føre unge lesere bak lyset. Jeg er stolt av å skrive meningene mine om det her inne.
Winona Skrevet 8. september 2010 #195 Skrevet 8. september 2010 For ett nivå... Imponerende ordvalg: - Kjerringer - Kakling - Drittkasting - Drittslenging Jeg har en meningsfull jobb, der jeg jobber med å hjelpe barn. Argumenterer her saklig, og får slik dritt tilbake. Jeg tolerer ikke mobbing. Jeg tolerer ikke lureri av unge folk (leserne på bloggen har blitt ført bak lyset). Det er min agenda. Eieren av hildechristina.com driver en nettbutikk - salg av tjenester enten direkte eller indirekte via affiliatelinker. Hun er ingen kjendis, men eier av ett foretak, der hun har valgt å mobbe ett barn, samt føre unge lesere bak lyset. Jeg er stolt av å skrive meningene mine om det her inne. Kjerringer er et ord som bruker mange steder her i landet som betyr kvinner. Drittkasting og drittslenging er ord jeg brukte om hva DERE gjør mot HC. Kakling blir det også. Jenter som rotter seg sammen mot en og slenger rundt med dritt. Det er kakling i mine øyne, for å si det pent. Barn og barn. Heidi Alexandra er en tenåring, og vokser seg opp til å bli "voksen" (Iallefall på papiret). Tenåringsblogger blir kritisert stadig vekk. Det er ikke noe nytt fenomen. Dere trengte bare mer å "ta" HC på... Og hvis du mener hun fører deg bak lyset; Hold deg unna da? har opplevd nettbutikker som har "ført meg bak lyset" før og da har jeg bare droppet å handle der igjen. Enkelt
Antlers Skrevet 8. september 2010 #196 Skrevet 8. september 2010 Har du lest bloggen til Heidi Alexandra? Hun er kanskje det dummeste neket som blogger i hele Norge. Hun får pepper så det synger etter daglig, og HCs parodi er bare toppen av isberget. Likevel fortsetter hun i samme tralten, skitten preller tydligvis av. Når hun ikke tar selvkritikk på NOE, synes jeg det er helt OK å parodiere. Da har man lagt lista litt selv. MEN det var ikke dette jeg var her for å diskutere, så nå har jeg ikke tenkt å si noe mer om det. Det er tydeligvis mange som ikke forstår at Heidi Alexandra selv parodierer en kjent svensk blogger. Dumt nek? Hun kom seg på topplisten nettopp pga. bloggstilen sin Det er HC som isåfall er dum som gjør narr av en person hun ikke engang har forstått at parodierer en annen. Uansett hva man mener om HA er det faktisk HC som forsøker å mobbe et barn. Jeg sier som hun selv ville sagt: "Modent, HC, MODENT!"
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #197 Skrevet 8. september 2010 Kjerringer er et ord som bruker mange steder her i landet som betyr kvinner. Drittkasting og drittslenging er ord jeg brukte om hva DERE gjør mot HC. Kakling blir det også. Jenter som rotter seg sammen mot en og slenger rundt med dritt. Det er kakling i mine øyne, for å si det pent. Barn og barn. Heidi Alexandra er en tenåring, og vokser seg opp til å bli "voksen" (Iallefall på papiret). Tenåringsblogger blir kritisert stadig vekk. Det er ikke noe nytt fenomen. Dere trengte bare mer å "ta" HC på... Og hvis du mener hun fører deg bak lyset; Hold deg unna da? har opplevd nettbutikker som har "ført meg bak lyset" før og da har jeg bare droppet å handle der igjen. Enkelt Kjerring blir ofte brukt negativ eller direkte nedsettende. I denne settingen (ditt svar), er det normalt å tolke det dithen. Kritiske saklige tilbakemeldinger er ikke kakling. Bruk av slike ord er en dårlig argumentasjonsteknikk du burde holdt deg for god til. Det forteller meg egentlig bare at du ikke har gode nok argumenter å komme med. Slutt å forsvare mobbing av ett barn. Uansett hva barnet har gjort/gjør, så forsvarer ikke det en voksen handling. Om jeg mener at hun fører unge lesere bak lyset, så har du ikke noe med å fortelle meg at jeg skal holde meg unna. Jeg skriver her for å opplyse om hva eieren av hildechristina.com driver med.
Fluffe Skrevet 8. september 2010 #198 Skrevet 8. september 2010 (endret) Vi har yttringsfirhet til å diskutere hva vil vil.Hvis du ikke liker det vi sier er det ingen her som tvinger deg til å lese ...ha en koselig dag.. Kjerring er ikke ett positivt ord der jeg er oppvokst.I trødelag er kjerring kose navn for en kvinne,slik er det ikke alle steder. Jeg har en jobb jeg,men som du kanskje har fått med deg så jobber ikke alle i dette landet 8-16 jobb Men merkelig at du sitter her inne og klager på oss og ikke er ute å går tur selv. HC som hudpleier burde også ha lært seg om kundebehandling og hvordan man behandler mennesker. Slik som hun snakker i bloggen sin til potensielle kunder er uaksetabelt.Jeg hadde gitt henne sparken på flekken. Winnona: jeg ser at eneste grunnen til du har opprettet en profil her på kvinneguiden er å snakke varmt om denne HC og forsvare henne. Endret 8. september 2010 av mirandaa
Winona Skrevet 8. september 2010 #199 Skrevet 8. september 2010 Kjerring blir ofte brukt negativ eller direkte nedsettende. I denne settingen (ditt svar), er det normalt å tolke det dithen. Kritiske saklige tilbakemeldinger er ikke kakling. Bruk av slike ord er en dårlig argumentasjonsteknikk du burde holdt deg for god til. Det forteller meg egentlig bare at du ikke har gode nok argumenter å komme med. Slutt å forsvare mobbing av ett barn. Uansett hva barnet har gjort/gjør, så forsvarer ikke det en voksen handling. Om jeg mener at hun fører unge lesere bak lyset, så har du ikke noe med å fortelle meg at jeg skal holde meg unna. Jeg skriver her for å opplyse om hva eieren av hildechristina.com driver med. Om du tolket "kjerring" i den betydning sier kanskje det mer om deg enn om meg..? Så det er din oppgave å redde verden fra "uærlige bloggere"? Kan du ikke da ta for deg de sånn ca 20000 sponsede bloggerne som bare er ute etter å selge (elendige) produkter? ..Eller er det bare Hilde Christina du har et problem med? Her er det viktig å skille mellom uthenging av privatperson og rett og galt. Mye her er drittslenging og drittkasting jo. Det finnes desverre ingen bedre ord for mye av det som står her inne. Jeg refererte aldri til deg og dine innlegg med disse ordene. Jeg forsvarer aldri mobbing. Jeg har blitt mobbet selv en gang i tiden. Det er kanskje ikke 100% riktig av henne å gjøre, men den videoen var ganske uskyldig i forhold til mange andre parodier av Heidi-A som ble laget på den tiden. Hun sier jo ikke direkte STYGGE ting om Heidi-A heller? Oppfordrer aldri til mobbing, men i perioder har jeg lurt på om Heidi-A har gjort det selv. Hun virker jo til å provosere bare for å komme opp på blogglistene, hun presterer å uttrykke seg veldig feil og vise at hun har MANGE store fordommer. Jeg vil ikke si hun er så mye bedre selv. Det er forskjell på mobbing og sjokkforbauselse over et menneskets holdninger. Hvor mange ganger har ikke Anna Anka f.eks blitt omtalt negativt og blitt paroidert? Hun er også en som går ut med veldig "unike" meninger.. Ja ja.. Hun er ikke et "barn" bla bla. Jeg tror ikke et mobbeoffer av et barn lager seg en blogg fullstappa av provoserende innlegg.. Hadde hun følt seg mobbet hadde hun neppe hatt en blogg nå 1
Winona Skrevet 8. september 2010 #200 Skrevet 8. september 2010 (endret) Vi har yttringsfirhet til å diskutere hva vil vil.Hvis du ikke liker det vi sier er det ingen her som tvinger deg til å lese ...ha en koselig dag.. Kjerring er ikke ett positivt ord der jeg er oppvokst.I trødelag er kjerring kose navn for en kvinne,slik er det ikke alle steder. Jeg har en jobb jeg,men som du kanskje har fått med deg så jobber ikke alle i dette landet 8-16 jobb Men merkelig at du sitter her inne og klager på oss og ikke er ute å går tur selv. HC som hudpleier burde også ha lært seg om kundebehandling og hvordan man behandler mennesker. Slik som hun snakker i bloggen sin til potensielle kunder er uaksetabelt.Jeg hadde gitt henne sparken på flekken. Winnona: jeg ser at eneste grunnen til du har opprettet en profil her på kvinneguiden er å snakke varmt om denne HC og forsvare henne. Bare synd dere bruker ytringsfriheten på en veldig negativ måte. Og hvem er du til å vite hvor jeg kommer ifra? Og jeg i motsetning til mange av dere her inne har bare brukt kjappe 10 minutter her inne og tenker meg ganske fort ut igjen. Her er det særdeles dårlig energi. Og du.. Jeg opprettet profil i 2007 og har deltatt på mange foruminnlegg som ikke eksisterer mer. For en anklagelse å komme med! Jeg er imot janteloven jeg! Og støtter de som opplever den på nært hold Endret 8. september 2010 av Winona
Anbefalte innlegg