Gå til innhold

Hudpleiebloggen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekk denne linken! Heidi Øksendal svarte ikke bare på spørsmålet mitt, og på oppfølgingsspørsmålet, hun tilbyr å lage et innlegg som tar for seg emnet, og er så superhyggelig at jeg får lyst til å betale henne!

(nei, vi kjenner ikke hverandre, jeg har bare lagt igjen 4-5 kommentarer hos henne før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne linken! Heidi Øksendal svarte ikke bare på spørsmålet mitt, og på oppfølgingsspørsmålet, hun tilbyr å lage et innlegg som tar for seg emnet, og er så superhyggelig at jeg får lyst til å betale henne!

(nei, vi kjenner ikke hverandre, jeg har bare lagt igjen 4-5 kommentarer hos henne før)

HC har en konkurrent der ja! Heidi er jo MINST like dyktig og opplyst som HC er, pluss at hun tar fantastiske bilder, gode swatches, og rett og slett er utrolig hjelpsom og hyggelig. Forundrer meg ikke om Heidi sin blogg blir dobbelt så stor som HC sin. Lurer på om HC fremdeles kommer til å kalle seg Norges største skjønnhetsblogg da? hehe. Tror i grunnen ikke hun er det. Så få følgere på bloglovin hun har i forhold til Heidi liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HC må lære seg å svare på spm uten den negative tonen . Hun får personer til å føle seg som iddioter fordi de spør om ting, og når man har en slik blogg må man nesten tåle å bli spurt 50ganger om dagen om samme spm.

Enig i denne. Dessuten virker det ganske tåpelig å legge an til en spørsmålrunde hvis man ikke vil svare på spørsmål??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også for meg at Heidi sin blogg blir større enn HC sin med tiden, hvis den ikke er det allerede. Jeg personlig har ingenting imot at bloggere tar seg betalt for oppgaver som å lage fulle hudpleieprogrammer for andre, det er TONEN i bloggen til HC jeg reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, og hadde jeg hatt valget hadde jeg helt klart gått til en hudpleier som kunne sett på huden min. Men det må jo være opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, og hadde jeg hatt valget hadde jeg helt klart gått til en hudpleier som kunne sett på huden min. Men det må jo være opp til hver enkelt.

Ja selvfølgelig. Men hvis det hadde holdt at kunden bare forteller om huden sin, hadde det jo ikke vært noen vits i å utdanne seg til hudpleier.

Klart det er opp til enhver, men det sier jo seg selv hva som gir best resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser flere av bloggene som nevnes her, men HC sin leser jeg kun av en eneste grunn; nemlig underholdningsverdien det gir å lese om alle hennes ubehagelige sider og opplevelser i livet. Hva har gjort livet hennes surt i dag? Kanskje det er stygt å si det slik, men tror det er i god HC-ånd. Hun er sur og bitcher i bloggen sin, og jeg må bare le av det. Men jeg er en voksen dame, og ikke 13-14-15 år som kanskje leser bloggen hennes på en helt annen måte. Og akkuratt det er ganske betenkelig, og jeg synes HC nå burde være så voksen at hun også skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig. Men hvis det hadde holdt at kunden bare forteller om huden sin, hadde det jo ikke vært noen vits i å utdanne seg til hudpleier.

Klart det er opp til enhver, men det sier jo seg selv hva som gir best resultat :)

Gjør det nå det da? De produktene jeg har fått anbefalt av hudpleiere jeg har gått til, har vært så himla feil for meg og gitt meg større problemer med huden enn hva jeg hadde i utgangspunktet. Leste bloggen til Hilde Christina, og fikk anbefalt produkter fra henne, og huden ser bedre ut nå enn hva den har gjort på flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det nå det da? De produktene jeg har fått anbefalt av hudpleiere jeg har gått til, har vært så himla feil for meg og gitt meg større problemer med huden enn hva jeg hadde i utgangspunktet. Leste bloggen til Hilde Christina, og fikk anbefalt produkter fra henne, og huden ser bedre ut nå enn hva den har gjort på flere år.

Da har du nok vært uheldig med hudpleiere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og; Bare så det er sagt.

Dere som snakket om personhets. Dette er ikke personhets. det handler om noe denne personen gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper produktene du ble anbefalt var:

Decleor rensemelk og toner

Decleor hydra floral krem eller emulsjon dagkrem

Decleor Neroli night balm

Decleor Hydra floral fuktmaske

MD continious serum

MD face and body scrub

MD clearing complex maske

Google er min venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker man ikke HC sin blogg så er det bare å slutte å lese. Jeg er i aldersgruppen 30 + som jevnlig følger hennes blogg. Ta det du får, liker du det ikke så ikke bry deg videre med det. Ingen som tvinger deg til å like bloggen. Jeg følger også hudpleierutine som jeg har BETALT henne for å lage meg. Funker fint, etter i flere år fått diverse råd fra andre hudpleiere om å investere i kremer de selv selger og som ikke har gjort noe bra for huden min. Hvorfor gidde å lage en tråd på kvinneguiden for å klage på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG er jo et diskusjonsforum hvor omtrent alt mellom himmel og jord diskuteres. Bloggen til HC har det vært flere tråder om, noe som kanskje vitner om at den på enkelte måter er en smule....spesiell? Jeg ser i alle fall ikke at andre hupleieblogger diskuteres på samme måte. HC har sin spesielle måte å skrive på og mange (deriblant jeg selv) synes hun kan være veldig krass og sur. Jeg har også lest her tidligere at flere personer har tatt dette opp med henne i mailer, men også der fått sure svar tilbake. Når hun har en såpass kjent blogg, og oppfører seg på denne måten, må hun kanskje regne med at bloggen hennes blir omdiskutert.

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper produktene du ble anbefalt var:

Decleor rensemelk og toner

Decleor hydra floral krem eller emulsjon dagkrem

Decleor Neroli night balm

Decleor Hydra floral fuktmaske

MD continious serum

MD face and body scrub

MD clearing complex maske

Google er min venn.

Hehehe, nope!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er jo et diskusjonsforum hvor omtrent alt mellom himmel og jord diskuteres. Bloggen til HC har det vært flere tråder om, noe som kanskje vitner om at den på enkelte måter er en smule....spesiell? Jeg ser i alle fall ikke at andre hupleieblogger diskuteres på samme måte. HC har sin spesielle måte å skrive på og mange (deriblant jeg selv) synes hun kan være veldig krass og sur. Jeg har også lest her tidligere at flere personer har tatt dette opp med henne i mailer, men også der fått sure svar tilbake. Når hun har en såpass kjent blogg, og oppfører seg på denne måten, må hun kanskje regne med at bloggen hennes blir omdiskutert.

Ja, det er jeg helt enig i. Men hvis dette hadde vært en butikk, så ville jeg ha latt være å fortsette å besøke den hvis jeg følte det på den måten. På meg så virker det som om de som klager på HC sin blogg fortsetter å besøke den og fortsetter å klage på den... Det er vel ikke noen vits i å gjøre det? Hold deg unna det du ikke liker tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...