Mari90 Skrevet 24. august 2010 #61 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Jeg er ikke 16 nei, anonymbruker 1, du bommer med en del år... anonymbruker 2: nei, det hadde ikke vært moro om noen hadde kalt meg noe stygt, det er jo faktisk aldri gøy. Jeg syns parodien til HC var morsom fordi jeg syns HA brukte lattelig mye lipgloss og sånt, ikke fordi det går ut over en annen person. Og jeg sa heller ikke at voe henger ut noen, jeg sa kun at videoen hennes var vittig, ikke sant? anonymbruker 3: neivel, hvis du ikke syns det så er det jo helt greit, men det syns jeg! Endret 24. august 2010 av Mari90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidila Skrevet 24. august 2010 #62 Del Skrevet 24. august 2010 Man skal ikke henge ut noen eller mobbe noen uansett om det er her eller på youtube. Ingen av delene er greit synes jeg Man må sette seg i den andres situasjon. Hadde det vært gøy om noen hadde laget en sånn video om meg, eller hadde det vært gøy om noen hadde laget en slik tråd om meg? jeg svarer iallefall nei på begge spørsmålene Hold dere til blogger dere liker istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #63 Del Skrevet 24. august 2010 Hilde Christina kan, for min del, være så frekk hun bare vil på sin egen blogg. Jeg leser den ikke (lengre) og bryr meg overhodet ikke om den. MEN, den vidoen, den er stygg! Det er mobbing av en 14-15 år gammel jente, og det som verre er, den er lagt ut på nett, og der vil den være for alltid. I den evige fremtid vil mennesker som googler den jentas navn finne den videoen. Visst den jentas fulle navn ligger ved videon (som noen her sa, har ikke sjekket selv) så har Hilde Christina brutt personvernsloven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DesertRose Skrevet 24. august 2010 #64 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Angående personvern; Hun HC lagde parodi på har selv videoer på youtube med fullt navn. Jeg er enig med Heidi. Hva hvis det hadde vært deg selv? Endret 24. august 2010 av DesertRose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #65 Del Skrevet 24. august 2010 Angående personvern; Hun HC lagde parodi på har selv videoer på youtube med fullt navn. Jeg er enig med Heidi. Hva hvis det hadde vært deg selv? ? Personvernsloven verner for misbruk fra andre personer. Man kan legge ut det man vil om seg selv på nettet, ikke om andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DesertRose Skrevet 24. august 2010 #66 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Ok. Var ikke helt sikker. Kjenner kun til den delen når man legger ut bilder av andre uten tillatelse osv.(som ikke er på nett fra før)..Bra at det gjelder det du skrev og Endret 24. august 2010 av DesertRose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 24. august 2010 #67 Del Skrevet 24. august 2010 Huff nei ingenting er gratis:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 24. august 2010 #68 Del Skrevet 24. august 2010 En ting til: kritiske kommentarer av typen "hvorfor henge ut xxxx på kg" går igjen når noen kritiserer noe utover en øyenskygge fra ELF. Bloggere har valgt å være offentlige personer, og de må tåle å få kritikk, i forum, i andre blogger- spesielt når de ikke tar imot kritikk i sin egen blogg, og oppfører seg så lite hyggelig- og selv henger ut andre. Når man forteller om en dårlig opplevelse fra en leksjon på MUS (slik jeg gjorde og fikk samme kritikk for), eller sier sin mening om en blogger, er overhodet ikke noe galt i det. Vi lever ikke i en totalitær stat der man ikke kan klage på noe som helst. Og ingenting blir bedre av at alle holder kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie19 Skrevet 24. august 2010 #69 Del Skrevet 24. august 2010 En ting til: kritiske kommentarer av typen "hvorfor henge ut xxxx på kg" går igjen når noen kritiserer noe utover en øyenskygge fra ELF. Bloggere har valgt å være offentlige personer, og de må tåle å få kritikk, i forum, i andre blogger- spesielt når de ikke tar imot kritikk i sin egen blogg, og oppfører seg så lite hyggelig- og selv henger ut andre. Når man forteller om en dårlig opplevelse fra en leksjon på MUS (slik jeg gjorde og fikk samme kritikk for), eller sier sin mening om en blogger, er overhodet ikke noe galt i det. Vi lever ikke i en totalitær stat der man ikke kan klage på noe som helst. Og ingenting blir bedre av at alle holder kjeft. WORD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DesertRose Skrevet 25. august 2010 #70 Del Skrevet 25. august 2010 Det er ikke pent å baksnakke folk. Lite godt kommer ut av det. Ingen som sier det hjelper å holde munn. Det å si ifra har jeg aldri vært imot. Tvert imot. Men det bør taes opp på en skikkelig måte med personen det gjelder. Mange velger å være offentlig ja. Men er de tok å hetse de selv om? Du nevner at de bør tåle kritikk. Ja, enig. Kritikk kommer. Men det er forskjell på saklig kritikk og direkte uthenging/mobbing osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskeklut Skrevet 25. august 2010 #71 Del Skrevet 25. august 2010 Enkelte av dere her i tråden virker utrolig bitchy og sure selv. Om dere synes bloggen til HC er så utrolig dårlig og at hun kommer med dårlige/kjøpte råd, så la nå for pokker vær å lese den bloggen da! Det er da vel ingen som tvinger dere til å lese den! Eller noen andre blogger, for den del. Men det er sikkert fælt det der, å se at noen andre oppnår suksess. Jeg for min del har hatt nytte av bloggen hennes, uten å betale noen verdens ting. Det er helt klart ting jeg ikke liker ved den, men det er nå mitt problem. Jeg sitter ikke og maser om hvor dårlig den er. Jeg ser raskt om innleggene er av en type jeg synes er av den typen jeg ikke synes er bra, og da lar jeg vær å lese de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #72 Del Skrevet 25. august 2010 Enkelte av dere her i tråden virker utrolig bitchy og sure selv. Om dere synes bloggen til HC er så utrolig dårlig og at hun kommer med dårlige/kjøpte råd, så la nå for pokker vær å lese den bloggen da! Det er da vel ingen som tvinger dere til å lese den! Eller noen andre blogger, for den del. Men det er sikkert fælt det der, å se at noen andre oppnår suksess. Jeg for min del har hatt nytte av bloggen hennes, uten å betale noen verdens ting. Det er helt klart ting jeg ikke liker ved den, men det er nå mitt problem. Jeg sitter ikke og maser om hvor dårlig den er. Jeg ser raskt om innleggene er av en type jeg synes er av den typen jeg ikke synes er bra, og da lar jeg vær å lese de. KG-argumantasjon slår til igjen. Om man har andre meninger, er kritisk, eller rett og slett synes noe ikke er så bra: klart man er misunnelig! Hva ellers kunne det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 25. august 2010 #73 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Uff, syns slike innlegg/topics på KG er unødvendig:/ Endret 25. august 2010 av Malin;) - Makeup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. august 2010 #74 Del Skrevet 25. august 2010 Hvis jeg har lyst til å kritisere og diskutere en blogg her på KG, så gjør jeg faktisk det, så lenge jeg holder meg innenfor reglene for hva som er lov, mener jeg at det er greit. Dette er et DISKUSJONSFORUM, ting diskuteres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 25. august 2010 #75 Del Skrevet 25. august 2010 Hvis jeg har lyst til å kritisere og diskutere en blogg her på KG, så gjør jeg faktisk det, så lenge jeg holder meg innenfor reglene for hva som er lov, mener jeg at det er greit. Dette er et DISKUSJONSFORUM, ting diskuteres!! Det er forskjell på å diskutere en blogg og å diskutere personen som har bloggen. Akurat som at det er forskjell på å diskutere en person på et saklig nivå og å slenge dritt om eler henge ut personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenema Skrevet 25. august 2010 #76 Del Skrevet 25. august 2010 Vel, jeg liker faktisk bloggen til Hilde Christina. Ser for meg at jeg og hadde blitt passe irritert dersom jeg fikk 50 henvendelser hver dag om hvilke produkter som passer til meg, hvor får jeg kjøpt, pris, hvordan funker den osv. Hun legger mye arbeid, tid og penger i bloggen, og dersom hun skulle ha svart alle gratis, vips, så hadde hun hatt en 24-timers jobb! Hun gav jo faktisk gratis hudpleierutiner før, men pga stor pågang valgte hun og begynne å ta seg betalt for det. Det respekterer jeg! Har lært så sinnsykt mye gjennom bloggen hennes likvell. Får stadig vekk kommentarer over hvor fint jeg har sminket meg osv. Hudpleietipsene hennes er også utrolig bra! Min hud er hvertfall takknemlig for Decleor og MD fremfor Nivea Når det gjelder kvasse og "bitchy" svar; det står klart og tydelig at spm angående anbefaling av produkter ikke gis gratis, så når flere titalls da spør om akkurat dette, tror dere ikke hun kanskje blir overgitt da? Eller når folk heller spør om ditten og datten istedenfor og søke i søkefeltet. "Hva er din yndlings concealer?" eller noe i den duren var et spm hun fikk. Det tok meg hm, la meg se... 10 sek og finne det ut!? Søkefeltet er der for en grunn! Dersom folk hadde hatt ork til å finne ut av noen ting selv og respektere at hun velger og ta betalt for produktanbefalinger, skal du ikke se bort i fra at det er en mye blidere og hyggeligere blogger som svarer deg. OG JA, jeg vet at siden hun velger selv å ha bloggen så må hun regne med slike ting og blablabla. JAVELL, da får DERE regne med et surt svar! Merker at JEG som LESER blir oppgitt over noen av spørsmålene. De er så altfor logiske eller lette og finne frem til selv! Jeg mener nå hvertfall at det er ikke KUN opp til bloggeren at bloggen skal bli bra. Lesere som kommenterer og respekterer de ønskene HC har for sin blogg er minst like viktig! Og en ting til.. Lo litt når jeg leste over her. Du sier at det er så stygt og henge ut en person på en video med fult navn og adresse, stakkars jente osv. Har du i det hele tatt sett hva denne tråden handler om? Hvis ikke dette er kritisering, bitching og uthenging på høyt nivå, så vet ikke jeg! Dessuten har dere ingen rett til og kritisere Hilde Christina. Bloggen kan dere diskutere så mye dere vil dersom dere absolutt MÅ kommentere den. Personhets er virkelig noe dere kan holde for dere selv. Dere er minst like barnslige som dere skal ha HC til og være.. Dobbeltmoral anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #77 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er utdannet hudpleier, men jeg hadde aldri anbefalt folk hva de skal bruke via nette uten å sett på huden dems først. HC tar jeg virkelig ikke seriøs. Håper hun i det minste betaler skatt for det hun driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤S¤ Skrevet 25. august 2010 #78 Del Skrevet 25. august 2010 Vel, jeg liker faktisk bloggen til Hilde Christina. Ser for meg at jeg og hadde blitt passe irritert dersom jeg fikk 50 henvendelser hver dag om hvilke produkter som passer til meg, hvor får jeg kjøpt, pris, hvordan funker den osv. Hun legger mye arbeid, tid og penger i bloggen, og dersom hun skulle ha svart alle gratis, vips, så hadde hun hatt en 24-timers jobb! Hun gav jo faktisk gratis hudpleierutiner før, men pga stor pågang valgte hun og begynne å ta seg betalt for det. Det respekterer jeg! Har lært så sinnsykt mye gjennom bloggen hennes likvell. Får stadig vekk kommentarer over hvor fint jeg har sminket meg osv. Hudpleietipsene hennes er også utrolig bra! Min hud er hvertfall takknemlig for Decleor og MD fremfor Nivea Når det gjelder kvasse og "bitchy" svar; det står klart og tydelig at spm angående anbefaling av produkter ikke gis gratis, så når flere titalls da spør om akkurat dette, tror dere ikke hun kanskje blir overgitt da? Eller når folk heller spør om ditten og datten istedenfor og søke i søkefeltet. "Hva er din yndlings concealer?" eller noe i den duren var et spm hun fikk. Det tok meg hm, la meg se... 10 sek og finne det ut!? Søkefeltet er der for en grunn! Dersom folk hadde hatt ork til å finne ut av noen ting selv og respektere at hun velger og ta betalt for produktanbefalinger, skal du ikke se bort i fra at det er en mye blidere og hyggeligere blogger som svarer deg. OG JA, jeg vet at siden hun velger selv å ha bloggen så må hun regne med slike ting og blablabla. JAVELL, da får DERE regne med et surt svar! Merker at JEG som LESER blir oppgitt over noen av spørsmålene. De er så altfor logiske eller lette og finne frem til selv! Jeg mener nå hvertfall at det er ikke KUN opp til bloggeren at bloggen skal bli bra. Lesere som kommenterer og respekterer de ønskene HC har for sin blogg er minst like viktig! Og en ting til.. Lo litt når jeg leste over her. Du sier at det er så stygt og henge ut en person på en video med fult navn og adresse, stakkars jente osv. Har du i det hele tatt sett hva denne tråden handler om? Hvis ikke dette er kritisering, bitching og uthenging på høyt nivå, så vet ikke jeg! Dessuten har dere ingen rett til og kritisere Hilde Christina. Bloggen kan dere diskutere så mye dere vil dersom dere absolutt MÅ kommentere den. Personhets er virkelig noe dere kan holde for dere selv. Dere er minst like barnslige som dere skal ha HC til og være.. Dobbeltmoral anyone? Sign.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #79 Del Skrevet 25. august 2010 Og en ting til.. Lo litt når jeg leste over her. Du sier at det er så stygt og henge ut en person på en video med fult navn og adresse, stakkars jente osv. Har du i det hele tatt sett hva denne tråden handler om? Hvis ikke dette er kritisering, bitching og uthenging på høyt nivå, så vet ikke jeg! Dessuten har dere ingen rett til og kritisere Hilde Christina. Bloggen kan dere diskutere så mye dere vil dersom dere absolutt MÅ kommentere den. Personhets er virkelig noe dere kan holde for dere selv. Dere er minst like barnslige som dere skal ha HC til og være.. Dobbeltmoral anyone? Nei sier du det. Vi kan alså ikke kritisere HC. Hilde Christina skriver bloggen sin, det er hun som er ansvarlig for alt der. Tror ikke du kan komme å fortelle oss andre hva vi kan eller ikke kan. Eller hva vi har rett til. Voks opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #80 Del Skrevet 25. august 2010 Vel, jeg liker faktisk bloggen til Hilde Christina. Ser for meg at jeg og hadde blitt passe irritert dersom jeg fikk 50 henvendelser hver dag om hvilke produkter som passer til meg, hvor får jeg kjøpt, pris, hvordan funker den osv. Hun legger mye arbeid, tid og penger i bloggen, og dersom hun skulle ha svart alle gratis, vips, så hadde hun hatt en 24-timers jobb! Hun gav jo faktisk gratis hudpleierutiner før, men pga stor pågang valgte hun og begynne å ta seg betalt for det. Det respekterer jeg! Har lært så sinnsykt mye gjennom bloggen hennes likvell. Får stadig vekk kommentarer over hvor fint jeg har sminket meg osv. Hudpleietipsene hennes er også utrolig bra! Min hud er hvertfall takknemlig for Decleor og MD fremfor Nivea Når det gjelder kvasse og "bitchy" svar; det står klart og tydelig at spm angående anbefaling av produkter ikke gis gratis, så når flere titalls da spør om akkurat dette, tror dere ikke hun kanskje blir overgitt da? Eller når folk heller spør om ditten og datten istedenfor og søke i søkefeltet. "Hva er din yndlings concealer?" eller noe i den duren var et spm hun fikk. Det tok meg hm, la meg se... 10 sek og finne det ut!? Søkefeltet er der for en grunn! Dersom folk hadde hatt ork til å finne ut av noen ting selv og respektere at hun velger og ta betalt for produktanbefalinger, skal du ikke se bort i fra at det er en mye blidere og hyggeligere blogger som svarer deg. OG JA, jeg vet at siden hun velger selv å ha bloggen så må hun regne med slike ting og blablabla. JAVELL, da får DERE regne med et surt svar! Merker at JEG som LESER blir oppgitt over noen av spørsmålene. De er så altfor logiske eller lette og finne frem til selv! Jeg mener nå hvertfall at det er ikke KUN opp til bloggeren at bloggen skal bli bra. Lesere som kommenterer og respekterer de ønskene HC har for sin blogg er minst like viktig! Og en ting til.. Lo litt når jeg leste over her. Du sier at det er så stygt og henge ut en person på en video med fult navn og adresse, stakkars jente osv. Har du i det hele tatt sett hva denne tråden handler om? Hvis ikke dette er kritisering, bitching og uthenging på høyt nivå, så vet ikke jeg! Dessuten har dere ingen rett til og kritisere Hilde Christina. Bloggen kan dere diskutere så mye dere vil dersom dere absolutt MÅ kommentere den. Personhets er virkelig noe dere kan holde for dere selv. Dere er minst like barnslige som dere skal ha HC til og være.. Dobbeltmoral anyone? hva mer vitsen med spørsmålsrunder om man ikke kan spørre om ting? De andre skjønnhetsbloggerne svarer da på det, og de får sikkert masse av de samme spørsmålene hele tiden de også! slutt med spørsmålsrunder om man ikke kan stille spørsmål da. Litt av hensikten blir borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg