Gå til innhold

Hudpleiebloggen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har nylig startet og lese hudpleiebloggen www.hildechristina.com og finner mye god hjelp her. Jeg var innom i dag og fikk sjokk da jeg leste det siste innlegget, med spørsmål m/svar. Eks:

Ein god krem til tørre, tørre leggar. Sånne som er grå/kvite med tørre hud uansett kor mykje dei skrubbast. Treng altså masse fukt!!!! Decleor sin kroppskrem held ikkje.

Går utenfor det jeg anbefaler gratis, sorry!

Jeg trudde dette var en blogg nettopp for å få svar på det man lurer på, og anbefalninger? Tar damen betalt for å anbefale produkter? Hva er vitsen med å spørre henne om ting da?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vel spørre om andre ting enn produktanbefalinger da :)

Og hvis du ønsker produktanbefalinger, så kan du jo spørre i en annen blogg, eller i et skjønnhetsforum som f.eks. dette :) Jeg spør om alt mulig rart her :) Masse gode tips å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bloggen til Hilde Christina, så lager hun reviews osv, også må man finne ut selv hva man vil kjøpe utifra de. Hvis du vil ha anbefalt noe til huden din, må du betale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bloggen til Hilde Christina, så lager hun reviews osv, også må man finne ut selv hva man vil kjøpe utifra de. Hvis du vil ha anbefalt noe til huden din, må du betale...

Nå er vel ikke krem til tørre legger et individuelt produkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen betaler for det....Litt smartere å gå til en hudpleier som kan se på huden kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at noen betaler for det....Litt smartere å gå til en hudpleier som kan se på huden kanskje?

Det kan jo være greit om man har sosial angst ol., men jeg er enig -jeg ville mye heller gått til noen som faktisk kan se huden min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør heller en av Heidiene eller Marit. Man trenger ikke surmaga bloggere når man har de hygglige jentene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er jo at Hilde Christina har utdannelse og har grunnlag for uttalelsene sine. Heidiene/Marit er søte og har fine blogger, men anbefalingene deres er synsing på høyt nivå og ikke noe mer fakta enn hva du, jeg eller naboen kan komme med! Ikke noe galt i det, men noen ønsker jo litt mer kunnskap bak anbefalingene!

Hilsen leser av alle de nevnte bloggene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde Christina burde ikke diskuteres her. Jeg husker fortsatt den gangen hun hengte ut hele KG som "sure kg kjerringer" og diverse etter at hun, bloggen hennes og hvorvidt hun er betalt eller ikke ble tatt opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er jo at Hilde Christina har utdannelse og har grunnlag for uttalelsene sine. Heidiene/Marit er søte og har fine blogger, men anbefalingene deres er synsing på høyt nivå og ikke noe mer fakta enn hva du, jeg eller naboen kan komme med! Ikke noe galt i det, men noen ønsker jo litt mer kunnskap bak anbefalingene!

Jeg liker ikke Hilde Christina...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar betalt for det ja. Ikke noe rart i det, hun får jo ørten spørsmål om produktanbefalinger daglig, så dama har forretningsteft og velger å tjene penger på det. Egentlig er hun ganske lur... ;)

Det er jo ikke verre enn å spørre noen andre eller droppe å lese bloggen hennes...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir dette en helt annen diskusjon, men jeg tror nok at erfaring og kunnskap som bloggerene tilegner seg fortløpende er grunnlag mer enn ett halvt år hudpleieskole. Nå mener jeg IKKE at Hilde Christine ikke oppdaterer seg, bare at å oppsøke info'en selv kan være vel så godt som å få den servert på en skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er unødvendig å henge ut folk og komme med kommentarer som at "jeg liker ikke hilde christina". ok greit det, men trenger alle å vite akkurat det? mest sannsynlig ikke. skjønner godt hun ikke liker KG når alle slenger dritt om henne her.

ville eegentlig bare si at Marit også er utdannet hudterapeut :) så hvis man ikke vil spørre HC kan man spørre Marit :)

Endret av Mari90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det virker som det er et ganske stort spenn mellom kunnskapen til de to nevnte bloggerne med utdannelse i denne tråden! Det gjør at jeg stoler veldig mye mer på uttalelsene til den ene enn den andre! At denne personen tar seg betalt er som nevnt tidligere i denne tråden god forretningssans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi Larsen er utdannet makeup-artist, så hun har utdannelse. Hun har jo ikke hudpleieutdannelse, men hun har heller aldri påstått at hun kan veldig mye om hudpleie heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at hun har utdannelse, men akkurat som leger ikke kan stille diagnoser over nett, kan man vel ikke ta henne helt seriøst heller, dersom hun tar penger for å anbefale ting i hytt og pine uten å ha sett tilfellene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig det er litt unødvendig å spørre etter slike anbefalinger, for det er virkelig ikke verre enn å bruke søkefeltet for å finne de produktene man leter etter - i de aller fleste tilfeller. Tydelig at det er veldig få som har fått med seg at søkefeltet funker. Og jeg forstår at hun tar betalt for produktanbefalinger, uansett om det "bare" er en bodylotion, dagkrem eller hva det nå var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er unødvendig å lage slike tråder. Liker du ikke dama, så ikke les bloggen.

Støtter henne fullt ut angående dette med hudpleieprogram man må betale for, ettersom hun ikke ville hatt et liv om hun skulle anbefalt noe gratis til alle. De som har kjøpt det sier de får god oppfølging.

Kan jo faktisk hende man får bedre "behandling" via nettet ettersom man får god tid til å tenke over hvordan huden er, og hvordan den reagerer på ting. Jeg glemmer iallefall lett detaljer som kan gi et fullstendig bilde når jeg får servert spørsmål i person.

Og det er jo fullt mulig å sende bilder now a days.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...