vannblomst Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har en venninne som jeg ikke blir helt klok på. Etter å ha pratet litt rundt tror jeg kanskje hun har asberger. Vet hun har fått en helt annen diagnose, men synes egentlig den kun passer ved første øyekast. Hun er fryktelig opptatt av sin egen interesse og det virker ikke som hun merker at jeg ikke har lyst til å snakke om det hele tiden. Hun er heller ikke spesielt interessert i mine ting og viser lite forståelse og interesse for andre.. Det er altså ikke mye rom for "dype" samtaler her, og jeg føler meg nærmere med venner jeg kun jeg har kjent et par måneder enn det jeg gjør med henne etter flere års vennskap. Det burde vel egentlig ikke spille noen rolle hvilken diagnose hun måtte ha, men jeg synes det hele begynner å bli ganske anstrengede siden jeg alltid må tilpasse meg henne når vi er sammen. Dessuten virker det nesten som om det er det samme for henne om det er meg hun snakker med eller en hvem som helst annen..så lenge de tilpasser seg henne. Jeg merker jeg oftere og oftere avlsyer avtaler med henne, og hun ga nylig uttrykk for at hun ble skuffet. Det må jo være et godt tegn? Jeg ble nesten litt glad!! Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Tror ikke du trenger å ha asbergers for å være opptatt av å snakke om deg selv. Er svært mange som er egoistiske og liker bare å velte all dritt over på andre, uten å tenke så mye på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå