Tuddelidu Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Hei! Jeg har lenge brukt produkter som clearasil o.l., uten at jeg egentlig synes det hjelper noe særlig. Jeg har lyst på noe skikkelig, som forebygger litt kviser og sånnt, men som også gir meg fin, glatt hud, som ser godt ut! Så er det store spørsmålet; Hva skal jeg bruke? Jeg har litt tørr, litt ømfintlig hud. Noe som irriterer meg litt er at jeg på en måte ikke har helt samme fargen i hele ansiktet. Jeg synes liksom noe er litt rødere enn resten. Jeg bruker ikke sminke til daglig, så dette er i grunnen ikke et alternativ for å dekke over det, men jeg lurer på om det finnes "vidundermidler" som kan hjelpe meg litt? Produktene trenger forøvrig IKKE ligge på samme lave prisnivå som clearasil
Gjest Ethereal Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 For meg høres det ut som du kanskje burde teste ut MD Formulations. MEN dette er sterke (og EFFEKTIVE) produkter, så du burde ikke kjøpe dem uten først å ha rådført deg med en hudpleier. Deretter kan du bestille produktene fra Essential Dayspa til ca halve prisen av i salonger her hjemme. Lykke til
Tuddelidu Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2003 Sterke? Har ganske ømfintlig hud, (atopisk eksem) er det så bra da? Finnes ikke no' sånt som en hudpleier her jeg bor, derfor jeg spør her istedet
missfidget Skrevet 2. oktober 2003 #4 Skrevet 2. oktober 2003 Det høres ut som du har behov for en produkt som er varsom og mild for huden din. Jeg har brukt både MD Formulations og Dermalogica, og mange andre hudpleie system (Shiseido, Clinique, Decleor osv) Men siden jeg har begynte med Dermalogica jeg har aldri vært så fornøyde. Har du mulighet til å gå på salong og spør etter hva er best for huden din? Både Dermalogica og MD Formulations er professionell produkter som egentlig burde bare blitt brukt etter konsultasjon fordi de er så sterke og den feile produkt kan skade huden din hvis f. eks. den var for sterk.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #5 Skrevet 2. oktober 2003 Har lest om flere her på KG som får kviser fordi huden deres er sensitiv og de har brukt feil produkter (gjerne for sterke produkter). Kanskje du kan prøve et skin kit eller produkter fra Dermalogica for sensitiv hud og så se om huden blir bedre. Du vet sikkert at du kan bestille disse ganske billig fra Lookfantastic, Strawberrynet og Essentialdayspa.
Cupcake Skrevet 5. oktober 2003 #6 Skrevet 5. oktober 2003 Har også ømfintlig hud med atopisk eksem, og for meg er Nivea sin renseserie for tørr/sensitiv hud kjempefin! Har ikke hatt uren hud på lenge, og huden føles glatt og fin. Er kjempefornøyd! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #7 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har også ømfintlig hud og bruker MD formulation sensitiv. Er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå