Tulipa Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Vi har denne vasken: Hvilken kran med uttrekk passer til? Vi har sett på denne men den var altfor dyr. 16000 i børstet stål og 8000 i krom. Så den er egentlig uakktuell Men så har vi sett litt på denne også: Koster nesten 4000 Hvilken type kran tror dere passer til den vasken? Kom gjerne med forslag. (må ha uttrekkbar tut)
Gjest Constanze Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg har Grohe Essence på mitt nye kjøkken - god kvalitet til en rimelige pris.
Tulipa Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2010 Takk for svar Grohe Essence ser jo grei ut men egentlig litt for vanlig design etter vår smak. Har hørt fra mange hold at ikea kraner ikke er noe gode. Rørleggerene vil ikke montere det. Men om vi tar den krana jeg har bilde av nederst i mitt første innlegg. Tror dere den vil kollidere med stilen til vasken? Altså at vasken har litt kantet stil mens krana blir så rund. Jeg er så usikker. En annen ting jeg lurer på er om noen kan dele erfaringer med utrekkbar tut. Jeg har aldri brukt det selv men innbiller meg at det er så bra å bruke.
Gjest Constanze Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Ja, Grohe Essence er vel ikke akkurat valget man tar hvis man vil ha en krane som viser masse igjen. Jeg liker best det rene og enkle så jeg syns den er nydelig. Dessuten er den genial og kommer i mange varianter så jeg har den både på kjøkken, bad og toalett .. de to siste uten uttrekkbar tut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå