AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg kan sitte lenge inne på nettby og se gjennom profiler uten å finne noen som er gode nok, og når jeg først finner noen som kan være interessante så tenker jeg at de sikkert ikke vil ha noe med meg å gjøre. :gjeiper: Og klikker meg videre... Det blir jo ikke så mye dating av dette akkurat. Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #2 Del Skrevet 22. august 2010 Ja. Dra ut med venner og ha det gøy, møt nye mennesker. Jeg lover det vil gi deg mere enn det sukker og de andre dating-sidene vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg kan sitte lenge inne på nettby og se gjennom profiler uten å finne noen som er gode nok, og når jeg først finner noen som kan være interessante så tenker jeg at de sikkert ikke vil ha noe med meg å gjøre. :gjeiper: Og klikker meg videre... Det blir jo ikke så mye dating av dette akkurat. Noen råd? Har egentlig ingen råd. Vil bare si at jeg har det på samme måten. Du er ikke alene. Jeg selv er ikke atraktiv nok til å kunne vrake og velge blandt de beste og heller ikke desperat nok til å ville ta noe annet, så der står vi likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. august 2010 #4 Del Skrevet 22. august 2010 Det blir jo ikke så mye dating av dette akkurat. Noen råd? Start med å ta deg noen turer ut på fester og andre arrangement sammen med andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #5 Del Skrevet 22. august 2010 Jepp! Kom dere ut. Treff folk. Vær hyggelig mot de. Ha det hyggelig selv. Bli kjent med mange, flørt med noen og bli sammen med en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå