Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Hei! Jeg møtte en fyr rett før sommeren som jeg fikk en god tone med. Vi hadde et ganske useriøst forhold gjennom hele sommeren, der begge var enige i at vi skulle holde følelser borte, siden jeg skulle flytte til østlandet pgav studier og han bor på vestlandet. Det gikk ikke helt slik som noen av oss trodde, og vi ble etterhvert mer knyttet til hverandre. Det var en periode han ville avslutte det fordi han ifølge han selv begynte å bli glad i meg og visste ikke helt om han ville ta sjangsen på det. Men det gikk ganske for over, og ukene før jeg flyttet var noen av de beste. Nå har jeg altså flyttet, og vi snakker sammen hver dag på msn. Det går en del i glad i deg, savner deg osv fra begges side, men ingen av oss har nevnt noe om noe forhold. Han har imidlertidig sagt at han nå må holde seg i sølibat til jeg kommer oppover igjen (jeg kommer sikkert opp igjen til jul, siden det er hjemstedet mitt og der jeg vil feire jul), men jeg tar ikke det som en kjærlighetserklæring, og går egentlig ut ifra at det er sagt på spøk. Utover det virker han på mange måter mer pågående nå enn da vi bodde i samme by. Han er mer pratsom, stoler mer påmeg med de tingene han deler og slikt. Men det jeg skulle frem til da, jeg har så lyst å dra opp en tur på besøk før jul. Savner han kjempemye, og sjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til desember med å få se han. Men samtidig så vet jeg ikke om det blir litt sært, eneste grunnen til at jeg isåfall drar opp er jo for å treffe han. Kanskje han synes det blir merkelig eller noe. Jeg er så usikker. Jeg tror nok han ville blitt glad for å få besøk, men jeg føler at jeg burde ha en annen grunn i tillegg for å dra, siden det er et godt stykke unna. Noen som har innspill?
Gjest wild bird Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Spør han om han kunne tenke seg å møte deg en gang før jul. Kanskje tenker han det samme, men tør ikke spørre. Du har jo alt å vinne
Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Synes bare det blir litt direkte. Saken er vel at jeg i bunn og grunn ikke vet hvor jeg har han henn. Æsj, jeg er så feig
Gjest wild bird Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Noen ganger er det vel best å være direkte? Klar tale, så vet han hvor han har deg. Da finner du i det minste ut hvor du har han Er han ikke interessert, så kan du legge det bak deg. Er han interessert, så
Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Uff, ja. Jeg må prøve å formnulere en måte å spørre på som jeg er komfortabel med, kanskje jeg bare skal gi det et par uker til. Det er jo ikke SÅ lenge siden jeg flyttet
Steinar40 Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Uff, ja. Jeg må prøve å formnulere en måte å spørre på som jeg er komfortabel med, kanskje jeg bare skal gi det et par uker til. Det er jo ikke SÅ lenge siden jeg flyttet Smart. Det beste er om langdistanseforhold får dø i fred. Det finnes ingen fremtid i et slikt forhold.
Gjest Prøvis Skrevet 23. august 2010 #7 Skrevet 23. august 2010 Smart. Det beste er om langdistanseforhold får dø i fred. Det finnes ingen fremtid i et slikt forhold. Det er ingen automatikk i at langdistanseforhold ikke har en fremtid. For noen fører det ikke til noe, men for andre så fører det til at en av dem flytter til den andre. TS, den eneste måten å få vite om han vil ha besøk av deg er ved å spørre han.
Gjest wild bird Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Smart. Det beste er om langdistanseforhold får dø i fred. Det finnes ingen fremtid i et slikt forhold. Tullprat!! Bare fordi det ikke funker for deg, betyr det ikke at det er sånn for alle. Og jeg vil påstå at avstand ikke er det største problemet i ditt tilfelle.
Steinar40 Skrevet 23. august 2010 #9 Skrevet 23. august 2010 Tullprat!! Bare fordi det ikke funker for deg, betyr det ikke at det er sånn for alle. Og jeg vil påstå at avstand ikke er det største problemet i ditt tilfelle. Du kan ha rett i at avstand muligens ikke er det aller største problemet, men det er i hvert fall et av de absolutt største problemene. Og jeg kommer derfor aldri til å satse på et forhold med stor geografisk avstand en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå