Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #41 Skrevet 2. oktober 2003 Dødsbra skjellsord om kjerringer som har for vane å legge seg etter andres menn: Tjuvskræv D ordet sier jo bare d hele....
mellom Skrevet 2. oktober 2003 #42 Skrevet 2. oktober 2003 det verste uttrykket får ingen meg til å skrive ned - men hestkuk er en stadig gjenganger - faaen, satans sendebud, din helvetes..., sinnsvakt meningsløse menneske, jævla idiot er også ofte brukt - og så jobber jeg med med å bli kvitt det kvinnelige kjønnsorganet fra det negative vokabularet mitt, hvor det opptrer hyppig - med mange varianter....
Barbie Skrevet 2. oktober 2003 #43 Skrevet 2. oktober 2003 Din/Ditt fordømte: Apehjerne Møkkafrans Kloakkrotte Suppehue Ku-ruke
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #44 Skrevet 3. oktober 2003 Var vel Sandman eller Waco eller noen som hadde en av de beste her for noen måneder siden - den gjorde i hvert fall såpass inntrykk at jeg husker den: Din eplekødd! ...må beskjemmet innrømme at det var meg, jeg pleier å variere mellom eplekødd og pølsekødd (som virkelig skremte Maiken for en stund siden). Men disse tre sidene har jo gitt meg et skikkelig arsenal til senere debatter, så watch out you fudpuckers out there!
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #45 Skrevet 3. oktober 2003 Snaffelaff Dette er det SØTESTE skjellsordet jeg har hørt!!!! Suz
Sofia Skrevet 3. oktober 2003 #46 Skrevet 3. oktober 2003 Her var det mange kjente ord og uttrykk, spesielt fra de brukerne som kommer nordfra. Må visst innrømme at vi har endel fraser som gjerne ikke egner seg på trykk. Jeg bannes forskjellig etter hva som gjør meg sint, eller hvem som gjør meg sint, eller om jeg sliter med noe, f. eks når mitt vonde kne svikter meg i en trapp... Her er et lite utdrag: Din satans pikk Din førrpulte drittsækk Di førbainna fetta Hælvettes møkk Satan i hælvette Det blir liksom litt annerledes enn: filler'n, søren klype, æsj... men stort sett så banner jeg lite. Og ikke sammen med barna mine, prøver iallefall...
Midnattsol Skrevet 3. oktober 2003 #47 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg sier skjelden og aldri disse nordnorske uttrykkene. Da skal det være noe helt spesielt. Tror jeg banner lite til nordlænning å være.
Sofia Skrevet 3. oktober 2003 #48 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg sier skjelden og aldri disse nordnorske uttrykkene. Da skal det være noe helt spesielt. Tror jeg banner lite til nordlænning å være. Jeg er normalt veldig "dannet". Og kommer fra et hjem der det aldri ble bannet. Men av og til....sjeldent, men av og til, så bannes jeg. Og da er jeg stygg i munnen, dessverre..
OppNed Skrevet 3. oktober 2003 #49 Skrevet 3. oktober 2003 :o En strunk, blåkledd fyr her inne kalte meg EPLEKØDD i en debatt engang... ...hvem kan det ha vært montro??? Det har ihvertfall blitt en del av repertoaret mitt, og i og med at denne blåkledde strunke fyren ikke var smart nok til å ta patent på det, så er det nå i full bruk. Ellers så har jeg en tante som kalte nabo'n sin for en PØNGLE (m tjukk L) engang, men aner ikke hva det er for noe. Har bestandig lurt på hva PØNGLE er, men har aldri funnet svar. Høres ganske kraftig ut, til å komme fra denne lille nuskete, eplekøddpai-bakende tanta mi da. Hm, tror nordlendinger er best på dette, jeg. Østlendinger KAN ikke banne! De bare tror de kan, men det høres mer ut som komplimenter.
Edie Skrevet 3. oktober 2003 #50 Skrevet 3. oktober 2003 Mulig jeg ikke kan banne, men nå har jeg lagt min elsk på eplekødd!
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #51 Skrevet 3. oktober 2003 humlepung :oops: bruker jeg :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå