AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Han jeg er forelsket i, har hver gang jeg har snakket med han når han har vært full, snakket om en dame han er forelsket i, men ikke får. Han sier at det er kun en drømmedame for han, og det er henne. Men hun sier at det bare blir vennskap. Han sier han aldri kommer over henne, og alltid kommer til å elske henne. Han har også spurt meg om jeg er forelsket i noen, kanskje har jeg sagt da. Når jeg har snakket med han i edru tilstand har han aldri nevnt på henne. Jeg skal til stedet hvor han bor, da har vi avtalt at vi skal møtes. Hvor mye vi kommer til å være med hverandre vet jeg jo ikke, men litt blir det hvertfall. Vi har mange felles hobbyer, så jeg håper vi finner på litt ulike ting sammen. Jeg vurderer da og si hva jeg føler for han, men synes egentlig det er for tidlig å si noe enda, for jeg kjenner han jo ikke så godt enda, og det er ikke så mange ganger vi har truffet hverandre. Vi har litt kontakt på chat, mail, telefon og sms. Sist jeg traff han følte jeg ikke at jeg var forelsket i han, men jeg tror jeg var det litt. Tenkte etter å ha truffet han 2 – 3 ganger at han er en slik fyr jeg fint kan bli forelsket i. Gleder meg til å se hvordan jeg føler det når jeg endelig treffer han igjen. Å vente på den dagen er jo ordentlig pining. Tenker på han døgnet rundt. Hva tror dere, bør jeg si hva jeg føler neste gang jeg treffer han, eller vente til jeg har blitt bedre kjent? Kommer i så fall til å forklare han hvorfor jeg sier det så tidlig og at jeg vil bli bedre kjent før vi eventuelt blir et par. Grunnen til at jeg vurderer å si det, er jo pga han har snakket om drømmedama, og jeg tenker det må da vel være bedre om jeg sier hva jeg føler nå når han har snakket bare noen ganger om dama, enn å vente til han har snakket om henne maaaange ganger. Og en annen grunn er jo at hvis han spør meg flere ganger om jeg er forelsket i noen, så er jo ikke det så gøy å svare på. Skal jeg si det til han vil jeg si det en gang vi er med hverandre. Tar noen timers bilkjøring til der hvor han bor. Avstandsforhold har han hatt før har han sagt, så det vet jeg at han fint kan gå inn i. Han har vært i forhold der avstanden har vært mye større enn det er mellom meg og han, så avstanden gjør nok ingenting for han, ikke for meg heller. Hva tror dere? Ønsker seriøse svar! Hilsen forelsket.
Gjest Lykkeliky Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Personlig hadde jeg vært skeptisk til å bli sammen med en som har ei slik "drømmedame", som han sier han alltid vil elske. Hadde det vært Meghan Fox eller noe hadde det vært greit, men ikke en "ekte" dame, liksom...
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Personlig hadde jeg vært skeptisk til å bli sammen med en som har ei slik "drømmedame", som han sier han alltid vil elske. Hadde det vært Meghan Fox eller noe hadde det vært greit, men ikke en "ekte" dame, liksom... Jeg vil jo bli bedre kjent med han, før jeg eventuelt blir sammen med han. Bekymrer meg ikke så mye over drømmedama hans, han har sagt at hun sier at det aldri kommer til å bli noe. Kan noen svare på det jeg spør om?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 jeg ville kanskje ventet litt til jeg var litt sikrere på hvordan ting lå ann.. Veit du hva han vil og føler.. høres jo litt ut som om situasjonen ersånn at hvis du sier hva føler så blir dere sammen?!? PÅ den andre siden; hvis ikke du har noe å tape på å si hva du føler og forholdet dere i mellom blir rart om du siere har du vel ingen ting å tape på å si hva du føler.. og kanskje finne ut av hva han føler og tenker om situasjonen...
jita Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 når han snakker med deg om andre damer så tenker jeg at han ser på deg som ei god veninne men ikke noe mer. Det er jo ingen som snakker om ei annen dame til hun de er intressert i.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Skulle tro han bare ser på meg som en venn. Jeg aner jo ikke hvordan han kan reagere. Jeg vil jo ikke miste han som venn. Jeg vil heller ha han som venn enn ingenting. Når jeg skal til stedet han bor, så skal han lære meg om ene hobbyen hans. Jeg er veldig interresert i det, men kan det ikke. Så håper jeg vi deler litt flere hobbyer når jeg er der. Vi deler litt hobbyer via mail og telefon allerede, og mer blir det. Jeg tenker jo litt på om det kan ødelegge noe om jeg sier hva jeg føler når jeg endelig treffer han igjen. Men tenkte da å si at jeg håper at det ikke ødelegger noe mellom oss, og at vi fortsatt kan være venner. Jeg aner jo ikke hvordan han kommer til å reagere eller hva han kan komme til å si. Hilsen forelsket.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Dytter tråden oppover, i håp om flere svar :-) hilsen forelsket.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #8 Skrevet 23. august 2010 Dytter tråden oppover en gang til, i håp om flere svar :-) hilsen forelsket.
Kami88 Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Jeg ville kanskje ha ventet med det. Han kan bli skremt, men det vet du best som kjenner han litt. Hvis du ikke klarer å vente så kan du begynne med å si at du er interessert å bli mer kjent med han eller noe sånt, og se hvordan han reagerer på det. Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Jeg ville kanskje ha ventet med det. Han kan bli skremt, men det vet du best som kjenner han litt. Hvis du ikke klarer å vente så kan du begynne med å si at du er interessert å bli mer kjent med han eller noe sånt, og se hvordan han reagerer på det. Lykke til:) Jeg vil ikke skremme han. Jeg vet jo ikke hvordan han ville reagert om jeg sa det til han neste gang jeg treffer han. Men jeg skal tenke ut en naturlig måte å si at jeg er interresert i å bli bedre kjent. Å se hordan han reagerer da, så tusen takk for det tipset :-) Hvis han skulle spørre om jeg er interresert i han eller noe slikt, når jeg sier at jeg er interresert i å bli bedre kjent med han, skal jeg bare si ja da, eller hva skal jeg svare? Eller hva med: "Det får tiden vise". "Kanskje det, det finner du tidsnok ut av". Jeg skal uansett finne på noe, å jeg krysser fingrene for at jeg klarer å være med han mye når jeg skal til hjemstedet hans. Men om det bare blir litt, så er litt bedre enn ingenting. Skal prøve å få til litt flørting også :-) Jeg gleder meg slik til jeg ser han igjen. hilsen forelsket.
Gjest rita Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Jeg ville ha ventet litt med å si hva du føler. Kan være lurt å prøve å hinte til at du har lyst til å møtes litt oftere, finne på mer sammen, så kansje dette fører til en situasjon hvor det er naturlig at ting skjer.
Kami88 Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 er også enig med rita:) ta det med rolig og se det litt an. lykke til! fortell oss gjerne hva som skjer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå