Linenor Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg skal kjøpe en mobil til min mor som julegave - og det jeg da lurer på er hvilken mobil jeg skal kjøpe. Hva anbefaler dere etter erfaring? Jeg har sett på Nokia 2730... Det må bli en Nokia, og ikke noe slide, fullt tastatur, flip - bare en vanlig nokia mobil!
Aurora M. Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Det kommer jo selvsagt an på hvilke behov hun har. Jeg holder på å lete etter en selv nå om dagen. Hvis hun er som meg og bruker mobilen stort sett til sms og samtaler, så vil vi ha en som har gode taster og god lyd. NOkia C5 er en bra telefon der du får mye for pengene. Tastene er kjempegode og samtalelyden er bra. Eneste minus er at skjermen kanskje er litt svak hvis man skal bruke den ute i solen, og at det ikke er smileys til meldingene, men dette går det sikkert an å laste ned. E52 er også en god telefon. Den har dessverre heller ikke smileys, men skjermen skal være veldig god, i tillegg til at den innfrir de andre kriteriene jeg nevnte.
Linenor Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 Jeg så på C5, men den har jeg hørt at var dårlig i lyset ute - og det er ikke så morsomt. E52 blir litt for fancy, tror jeg. Men som du sier; Sms og samtaler er viktigst, vel, samtaler er vel aller viktigst. Så batterilevetiden må være optimal, og gode taster! :D Jeg har også sett på 6303i som et alternativ, i tillegg til 2730 - hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå