Gjest Donna Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg fryser så på bena mine når jeg er mye ute.... brrrrrrrrr :o Så var det noen som sa til meg at det var lurt med Selskinnstøvletter for de skulle være så varme. Så nå lurer jeg - ER de varme og gode?? Hva bruker man inni? (bør de være store nok til strikkesokker og såler?) Og er det forskjell på kvaliteten/merker? de selger de jo på dyre skobutikker men også på Sparkjøp - og jeg vil tro at prisforskjellen er betydelig ..min lommebok liker best sparkjøpprisene :oops:
asam Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Hei du! Selskinnsstøvler er et must, i hvertfall her på Østlandet. Jeg har brukt opp flere par gjennom årene, og skal investere i et nytt nå til vinteren. Det er de beste skoene på snøføre - ikke noe å bruke ved vått vær eller slaps. Du bør ha plass til såler og sokker, ikke nødvendigvis raggsokker, men eventuelt tynne ullsokker. Ang. priser så er de dyre, ja, men kvalitet koster. Sparkjøp sine har jeg ikke sett, meget mulig at de er like bra, men jeg ville valgt en vanlig skobutikk. Mvh Asam
Redhead Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Bruker selskinnsstøvler når det er kaldt. Da hoøder jeg meg god og varm på føttene. Har ullsåle i dem + at jeg bruker tynne ullsokker (f.eks Ullvang eller annen ullfrotté). De er forholdsvis dyre i innkjøp, men da har du varme støvler i årevis !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå