AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Skal til Kreta, og bo på Rethymno Mare Resort. Er det noen som har vært her før? Og kan dele noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 styr unna... småskittent, dårlig kvaitet på drikke (ingen juice feks, man får saft!), og om du skal på all inclusive, belag deg på å betale likevel. Stuepikene vil feks ikke bytte håndklær, bytte sengetøy eller feie gulvet uten at du stikker til henne noen euroer. det samme gjelder i baren. du må tipse for å få noe å drikke... Bassengene er fulle av alger i alle fuger, og masse sand på bunnen....
Østlandet Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Det finnes da forskjellige meninger om dette. Jeg ser at mange liker hotellet veldig godt. Jeg har vært i Rethymnom en masse ganger. Men aldri på dette hotellet. Jeg har forstått at det ligger litt ute på landet og at man må bruke buss/taxi/leiebil, for å komme seg til Rethymnon, eller Chania. Men her er en link til reisebeskrivelser til hotellet fra mange. Siden er litt vanskelig å navigere på og man må ofte trykke "more" under hver beskrivelse for å lese hele. Legg også merke til at det er flere sider (nummerert øverst og nederst. http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g189421-d316396-r77548494-Rethymno_Mare_Royal_Hotel-Rethymnon_Rethymnon_Prefecture_Crete.html#REVIEWS
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Jeg kom hjem fra dette hotellet for to dager siden, og aldri mer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå