AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har noen spørsmål, som jeg håper å få hjelp med Først og fremst vil jeg "sette opp" forbrenningen min, har levd ganske lenge på lavt kalori-inntak at alt er stoppet opp. Jeg vil veldig gjerne begynne jogge, men så har det seg sånn at jeg bor på et folksomt sted. Jeg har nok et snev eller to av sosial angst å vil for det meste unngå å gå ut blandt folk. Jeg vet at om det hadde kommet folk mens jeg jogget, ville jeg stoppet opp å blitt liv redd, har nemlig prøvd før. Jeg konsentrerte mer dessuten kun om å se etter folk osv så det hele ble ganske slitsomt ( psykiskt og fysiskt) Dessuten så har jeg tenkt på dette med en matplan, jeg kan virklig ikke stige opp til 1800 eller noe, det er betydlig mer en hva jeg for i meg i dag, så vil jeg ikke fyke opp i vekt på dagen? Jeg skulle så gjerne ha gått ned 5 kilo til. Sånn at det er sakt, så har jeg et treningsapparat og en ministepper, pluss et hoppetau. Men jeg klarer ikke å holde på med det i lengden, dessuten er jeg litt rar å tenker det at så lenge jeg er hjemme så er det ikke direkte trening. Det blir også utrulig kjedelig i lengden, synes det er deilig å løpe de få gangene jeg gjør det av enkelte grunner, så hatt det som treningsmetode hadde hvert topp. Glad i naturen, men igjenn så er det den dumme angsten som skal stoppe meg. Hvordan er det med dere andre når det kommer til å leve med angst og et ønske om å gå ned i vekt ?
meelissa Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Hva med å stå opp tidlig for å jogge? Da møter du minimalt med folk.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Du må øke kaloriinntaket sakte. Hvis du ligger på 1000 i dag, så prøv deg på 1100 neste uke. Etter en uke øker du til 1200 osv. Da venner kroppen seg til økningen. Jeg liker heller ikke å løpe ute, så jeg har en ellipsetrener hjemme. Hva med fjelltur? Hvis du kan så ta med deg noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå