Gå til innhold

Krom for å redusere sukkerbehovet.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som har erfaring med kosttilskuddet Krom og dens virkning på sukkerhungeren?

Har hørt at det skal virke og jeg har absolutt behov for å slutte med sukkerholding godte....he..mat. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I perioder hvor jeg er sløv med kostholdet, synes jeg at kromtilskudd hjelper på sukkersuget. I perioder hvor jeg spiser sunt, forsvinner imidlertid suget av seg selv - dels på grunn av at kroppen er i bedre balanse og dels fordi at jeg da ikke spiser søtsaker og suget forsvinner av den grunn.

Det er imidlertid ikke alle som har effekt av kromtilskuddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det funket den gangen jeg var flink og tok daglige krom-tilskudd.

Tror jammen jeg skal innom apoteket på vei hjem, for nå er søthungeren over meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Jeg prøvde det for noen år siden men "glemte" å ta det hele tiden. Men nå skal jeg skjerpe meg! Jeg er sinnsykt glad i godteri og spiser det hver dag omtrent. Vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg er godtesyk hele tiden. Også får jeg dårlig samvittighet etterpå.... Er det forresten noen som har erfaring med carbo-grabbers? Det skal fjerne de overflødige karbohydratene fra maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

Enig med flere her: Når jeg er flink og spiser sunt og ofte, stabiliserer det seg bedre av seg selv.

Og javel, det kan kanskje være psykisk... men hva så, sålenge det funker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hvor lenge må man bruke krom for at det skal begynne å virke..?skal det virke med en gang..? jeg holdt på med krom en stund til jeg glemte det helt å ta de pillene.....synes ikke akkurat de hjalp....men men... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med litt godvilje og krom, så forsvinner søthungern ja.

Har selv forsøkt.. og jeg var AVHENGIG av sjokolade :o

Jeg klarte meg flott uten. Men som sagt. Du kan ikke forvente at kromen skal gjøre "hele jobben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er, siden krom fungerer på søthungeren deres.

Jeg har prøvd to ganger - men det virket ikke. Ikke litt engang- søthungeren var like stor som før, og jeg tok dem regelmessig.

Har lest her inne et sted at det kan lønne seg å ta "overdose" de første dagene for å få opp krom-nivået i kroppen - tja, det hjalp ikke det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

På meg virker det, men det tok ca 1 uke før jeg merket det skikkelig, men nå er jeg ikke noe særlig snopesyk lengre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...