Gå til innhold

hundepass i Østfold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise bort i to uker til syden. Hun som pleier å passe hunden vår er blitt syk, så vi må vi se oss om etter noen andre (ukjente)

Det river meg i hjertet at ingen i vår familie kan passe hunden vår, men valget blir mellom å plassere henne et sted eller bli hjemme.

Og vi skuffer to barn ved å bli hjemme...

Hunden vår er sosial, elsker mennesker og andre hunder.

Er så redd for at den skal oppleve noe som gjør at den "ikke er seg selv" når vi henter henne.

Er det noen som kan anbefale en god og trygg hundepasser i Østfold?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Finnes det ikke kenneler i Østfold?

Sjekk på gule sider, og reis gjerne på besøk på kennelen før du bestiller plass :)

Endret av Spinell
Skrevet

Vi har en en blandingsrase :bichon frishe/havanis

Det er noen kenneler rundt her, lurte vel på om noen hadde erfaringer med noen.

Skrevet (endret)

Vi har en en blandingsrase :bichon frishe/havanis

Det er noen kenneler rundt her, lurte vel på om noen hadde erfaringer med noen.

Jeg har samme problemet som du har, ingen i familien har mulighet for å passe hunden min. Dessuten er jeg så redd for at en kennel ikke vil ta godt nok vare på han (han er jo min lille godgutt). Jeg vet ikke om noen kennel, men jeg tenkte på en ting. Kanskje vi kunne møtes og se om "kjemien stemmer" mellom hundene våre og mellom oss, så kan vi eventuelt være hundepassere for hverandre?

Endret av Snupsi79
Skrevet

Jeg tar små hunder i privat pensjon på Skedsmo. Jeg har 2 hunder selv som er meget godt sosialiserte og går bra med andre hunder. Send meg en melding hvis noen trenger pass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...