AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #21 Del Skrevet 22. august 2010 La meg høre det: hvor mange førstegangsmeldinger har du sendt i tiden du har vært der, og hva skrev du? Kom igjen, få høre, så skal jeg vurdere hvor innholdsrike og interessante de er, og hvor velartikulert du er. Eller er det som jeg mistenker, at du bare sitter med hendene i fanget og venter på at henvendelsen fra Mr. Right tikker inn i innboksen din? Klassisk La oss nå si at teorien din er korrekt. På hvilken måte rettferdiggjør det idiot-meldinger? Kan du svare på det? Hvis A sender en melding til B, så er det A som har valgt å ta kontakt - ikke mottakeren. Men det har ingen ting med saken å gjøre kanskje? Mottakeren skal bare takke og bukke og hoppe på uten å ha noen rett til å synse noe som helst om innhold og avsender? Patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #22 Del Skrevet 22. august 2010 Nå tenker vel de fleste menn med logikken i behold at det er ti menn pr dame på slike nettsteder, og at de damene som dermed får drøssevis av meldinger får litt urealistiske tanker om sin egen atraktivitet. Dermed så prøver gløgge menn heller andre arenaer og bare de rabiate gubbene blir tilbake. ... Bare en teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #23 Del Skrevet 22. august 2010 Dermed så prøver gløgge menn heller andre arenaer og bare de rabiate gubbene blir tilbake. Jotakk, det har vi merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #24 Del Skrevet 22. august 2010 Jotakk, det har vi merket. Så hvorfor er du der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #25 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har vært på sukker nå i noen mnd, og kan ikke si at jeg har vært så aktiv der, men jeg har da lagt inn bilde, skrevet en tekst, og fått en del meldinger. Kan noen være så snill å fortelle meg at det finnes noen bra menn ute på sukker? Begynner å tvile litt for mye nå, med meldinger i form av dikt osv... Dersom det er så fælt så har jeg en løsning til deg! ... Du kan jo slutte å være på Sukker. Genialt hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #26 Del Skrevet 22. august 2010 Klassisk La oss nå si at teorien din er korrekt. På hvilken måte rettferdiggjør det idiot-meldinger? Kan du svare på det? Hvis A sender en melding til B, så er det A som har valgt å ta kontakt - ikke mottakeren. Men det har ingen ting med saken å gjøre kanskje? Mottakeren skal bare takke og bukke og hoppe på uten å ha noen rett til å synse noe som helst om innhold og avsender? Patetisk. Hva slags imbesil tolkning er nå dette? Poenget er at dersom man er aktiv selv, ikke vegrer seg for å ta initiativet, men sender interessante førstegangsmeldinger til menn man faktisk er interessert i, så økes sjansene betydelig for at man får kvalitetsmeldinger tilbake. Mange kvinner innser ikke dette. De påberober seg retten til å forholde seg passiv og vente på meldinger, og forventer da at meldingene de faktisk får er interessante. Hvis du overlater alt initiativ til menn må du faktisk forvente at ikke alle henvendelser faller i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #27 Del Skrevet 22. august 2010 Nå tenker vel de fleste menn med logikken i behold at det er ti menn pr dame på slike nettsteder, og at de damene som dermed får drøssevis av meldinger får litt urealistiske tanker om sin egen atraktivitet. Dermed så prøver gløgge menn heller andre arenaer og bare de rabiate gubbene blir tilbake. ... Bare en teori. Spot on! Når jeg en sjelden gang logger på en av disse sidene slår det meg hvor mange menn og hvor få kvinner det er der. Stadig flere menn, bølge på bølge av idioter og kjøtthuer med lysten i blikket og kølla i hånden. Hahahahaha! Og alt de gjør er å drive prisen opp på buruglene som sitter der og fisker oppmerksomhet. Før eller siden MÅ denne bløffen gå opp for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 22. august 2010 #28 Del Skrevet 22. august 2010 Nettdating kan være risky greier. På sukker fikk jeg en melding en gang: "Hei. Du ser ut som du liker å bli tatt i ræva. Er du keen?" Da jeg sendte et skarpt svar tilbake begynte han å slenge masse dritt, type hore, og stygge kjerring etc. Så ja, det er mye dritt, men ikke dermed sagt at det bare er "bånnslammen" igjen. Gjelder bare å sortere vekk torskene, i påvente av den sexy delfinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #29 Del Skrevet 22. august 2010 Så hvorfor er du der da? Jeg er ikke der. Har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 22. august 2010 #30 Del Skrevet 22. august 2010 Snart kommer cuckold og maser om prinsessesyndromet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #31 Del Skrevet 22. august 2010 Hva slags imbesil tolkning er nå dette? Poenget er at dersom man er aktiv selv, ikke vegrer seg for å ta initiativet, men sender interessante førstegangsmeldinger til menn man faktisk er interessert i, så økes sjansene betydelig for at man får kvalitetsmeldinger tilbake. Mange kvinner innser ikke dette. De påberober seg retten til å forholde seg passiv og vente på meldinger, og forventer da at meldingene de faktisk får er interessante. Hvis du overlater alt initiativ til menn må du faktisk forvente at ikke alle henvendelser faller i smak. Problemet med logikken din, "ikke-imbesil", er at ihvertfall jeg ikke har sittet og ventet på meldinger. Jeg sendte også førstemeldinger. Noen av disse førte frem, andre ikke. Men jeg satt ikke og klandret hele den mannlige medlemsdelen for ditt og datt fordi ikke alle mine meldinger falt i smak Hvis problemstillingen med dustemeldinger bare gjaldt de som sitter og venter og ikke tar initiativ selv, så var det en sak. Men sånn er det altså ikke, selv om du sikkert liker å tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 22. august 2010 #32 Del Skrevet 22. august 2010 Surprise. Not. Han jakter, hun venter. Jeg spyr. Hvem har sagt at jeg ventet? Dette var ikke noe sjekkenettsted, sånn for the record. Jeg ante ikke at han var der en gang. Og hvis det er til å spy av at folk finner kjærligheten, så er du kanskje blitt for kynisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #33 Del Skrevet 22. august 2010 Hvem har sagt at jeg ventet? Dette var ikke noe sjekkenettsted, sånn for the record. Jeg ante ikke at han var der en gang. Og hvis det er til å spy av at folk finner kjærligheten, så er du kanskje blitt for kynisk? Det jeg spyr av er ikke at folk finner kjærligheten, men tradisjonelle kjønnsroller på sjekkearenaen, som f.eks. at det er mannen som alltid sender første melding, er eller forsøker å være morsom, gjør seg til, skryter litt, er ivrig og skal sjarmere, vifter med påfuglhalen sin, mens det er kvinnen som sitter passivt og velger, eller velger bort. Folk har ikke fri vilje, de lever som steinaldermennesker fremdeles, og det skuffer meg. Med likestillingen de siste femti årene skulle man tro at ting forandret seg, men neida. Jeg logger meg på Sukker, og synet av de fine jentene der inne (vel, noen av dem i alle fall) får det til å pirre i den 40.000 år gamle, primitive pungen min. Pirringen blir til bokstaver, bokstaver blir til melding, og jeg er gissel for DNA-et mitt. Som sagt: jeg spyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 22. august 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 22. august 2010 Nettdating kan være risky greier. På sukker fikk jeg en melding en gang: "Hei. Du ser ut som du liker å bli tatt i ræva. Er du keen?" Snakker om kompliment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2010 #35 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har vært på sukker nå i noen mnd, og kan ikke si at jeg har vært så aktiv der, men jeg har da lagt inn bilde, skrevet en tekst, og fått en del meldinger. Kan noen være så snill å fortelle meg at det finnes noen bra menn ute på sukker? Begynner å tvile litt for mye nå, med meldinger i form av dikt osv... Hva er de sprøeste/verste meldingene du har fått? Ikke bare på sukker, men også andre nettdatingsteder? Ikke nå lenger. Jeg trakk meg ut derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2010 #36 Del Skrevet 22. august 2010 Snart kommer cuckold og maser om prinsessesyndromet... Som han har helt rett i. At kvinner ikke tar det inn over seg bekrefter jo bare det han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #37 Del Skrevet 22. august 2010 Snart kommer cuckold og maser om prinsessesyndromet... Det er vel ikke til å stikke under en stol at mange damer på Sukker (og andre matchingtjenester) ser ut som takras! De tror de er deilige fordi menn sender henvendelser og vil ha sex, så er de egentlig bare noen 2'ere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #38 Del Skrevet 22. august 2010 Som han har helt rett i. At kvinner ikke tar det inn over seg bekrefter jo bare det han sier. Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 22. august 2010 #39 Del Skrevet 22. august 2010 Det er vel ikke til å stikke under en stol at mange damer på Sukker (og andre matchingtjenester) ser ut som takras! Det kommer vel ann på øyet som ser? De tror de er deilige fordi menn sender henvendelser og vil ha sex, så er de egentlig bare noen 2'ere! Så du mener at kvinner skal gå rundt og tro de er noen stygge troll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. august 2010 #40 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har vært på sukker flere ganger men aldri følt at det stedet har gitt meg noe. Allikevel så har jeg hørt om andre som har møtt folk der, og som har blitt kjærester. For min del så synes jeg match.com er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå