Gå til innhold

Bare møkk der ute?

Chord

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på sukker nå i noen mnd, og kan ikke si at jeg har vært så aktiv der, men jeg har da lagt inn bilde, skrevet en tekst, og fått en del meldinger.

Kan noen være så snill å fortelle meg at det finnes noen bra menn ute på sukker? Begynner å tvile litt for mye nå, med meldinger i form av dikt osv... :klaske:

Hva er de sprøeste/verste meldingene du har fått? Ikke bare på sukker, men også andre nettdatingsteder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange varianter av typen

"Jeg har noe godt. Vil du smake?"

"Synes du ser litt ensom ut, skal jeg komme og gi deg en omgang"

"Hei søta. Jeg er så kåt i kveld."

En gang fikk jeg en melding der det sto noe slikt som "Hei, hvordan går det? Vil du bli kjent? Haha som om du kommer til å svare, du er vel akkurat som de andre bortskjemte kjerringene her inne"

Og så har vi den sorten som bare sier "Hei." (Joa, hei du.. *vinke*)

Eller "Fin profil. Vil du finne ut mer så ta kontakt."

BLIR JO SÅ JÆVLIG INSPIRERT! ÅÅÅÅHHH! LYKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis

Mange varianter av typen

En gang fikk jeg en melding der det sto noe slikt som "Hei, hvordan går det? Vil du bli kjent? Haha som om du kommer til å svare, du er vel akkurat som de andre bortskjemte kjerringene her inne"

Men dette må vi jo tåle for vi norske kvinner er jo såååå forferdelig kravstore, i motsetning til de norske mennene.. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange varianter av typen

Ler! Kjenner meg så igjen.

Det finnes også dem som skriver laaaaange brev og mener vi er sjelefrender, for så å stille seg uforstående til hvorfor i alle dager de ikke får et svar. "Vi passer jo perfekt..." :(

Fnis. Og så de som er ute etter er ligg og presenterer seg som gifte..De får en skikkelig leksjon av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette må vi jo tåle for vi norske kvinner er jo såååå forferdelig kravstore, i motsetning til de norske mennene.. :ironi:

Jepp. Dessuten er vi jo der kun for å få oppmerksomhet, og holde mannfolka for narr. Opplest og vedtatt sannhet, det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også dem som skriver laaaaange brev og mener vi er sjelefrender, for så å stille seg uforstående til hvorfor i alle dager de ikke får et svar. "Vi passer jo perfekt..." :(

Men det er jo enda verre hvis man svarer og takker nei. Det går ikke. Vi må jo gi dem en sjanse og bli skikkelig godt kjent med dem før vi kan bestemme oss.

Gjør de det selv, tro? Om de får et brev fra en dame som gir dem dårlige vibber og de har null interesse?

Neppe. Men så er vel menn utstyrt med en mye skarpere innstilt smakssans. Vi damer må værsågod prøvekjøre alt som kryper og går før vi er berettiget til å ta en veloverveid avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Jeg har vært på sukker nå i noen mnd, og kan ikke si at jeg har vært så aktiv der, men jeg har da lagt inn bilde, skrevet en tekst, og fått en del meldinger.

Kan noen være så snill å fortelle meg at det finnes noen bra menn ute på sukker? Begynner å tvile litt for mye nå, med meldinger i form av dikt osv... :klaske:

Hva er de sprøeste/verste meldingene du har fått? Ikke bare på sukker, men også andre nettdatingsteder?

Vurderer å prøve selv. Skulle tro det var et par bra menn der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rareste jeg møtte på der inne var nok en mann som var dobbelt så gammel som meg og gjerne ville invitere meg med på sydentur i første melding. :fnise: Ellers kjenner jeg godt igjen de typene som er beskrevet over. :tommelopp:

Men, jeg traff samboeren min på sukker, så jeg skal ikke klage. :rødme: Han skrev en lang og morsom meldig der jeg virkelig skjønte at han hadde lest profilen min og blitt interessert i MEG og ikke sendte den samme meldingen til alle damene med matchtall over 90. Fniste meg gjennom og kjente jeg måtte svare med en gang - og resten er historie. Så det er mulig, man må bare luke vekk alle froskene først. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang forespørsel om å peke og le av en fyr som hevdet han hadde liten pikk..

Han tente visstnok på denne krenkelsen, og jeg måtte gjerne ta m meg noen venninner også...

Jeg ser for meg det møtet... :skratte: Hvor møtes man for å gjør noe slikt liksom..? Hjemme hos han, med en hel venninneflokk..

Tar man personen i hånda og hilser, før man setter i gang å ler..?

Herremin... :gjeiper:

Jeg har vært av og på som medlem av sukker i nesten 3 år, og konkluderer med at dette var siste gang!

Har meldt meg ut nå, for jeg opplevde at det bare ble kaos, og mange dårlige henvendelser..

Traff et par fyrer jeg likte svært godt, men det var av typen livets glade gutter.. Så, jeg falt vel ikke for dem nødvendigvis, men illusjonen de skapte akkurat den kvelden for å få meg til køys.. :kjefte:

Nå satser jeg på real life :jepp: Oppsøker heller arenaer hvor jeg kan møte den type menn jeg ønsker å treffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at de som sender disse meldingene tror de får bra respons. Fikk ei melding i går av en mann som lurte på om jeg likte å skrike. Hva trodde han at jeg skulle svare? "Ja, kjekke mann, jeg elsker å skrike. Møtes i kveld så jeg kan vise deg"? :ler:

Ps. Juliane, så utrulig bra at du fann din kjære :) Godt å høre at det er håp på nettsteder også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke bare møkk der ute. Blir nesten flau på vegne av oss menn når jeg hører om raringer som ønsker at dere skal komme og skrike eller le av den lille penisen hans.

meldte meg på nettdating for et par dager siden, så får se hvordan det går. Problemet mitt er at jeg må manne meg opp til å kontakte noen. Akkurat nå har jeg bare drevet med litt profil-surfing. Skjønner ikke hva folk håpen å oppnå med one-liners som "Jeg har noe godt. Vil du smake?". Har det noensinne fungert liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du over: Kansje om man skriver til usikkre fjortiser som er ute etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke bare møkk der ute. Blir nesten flau på vegne av oss menn når jeg hører om raringer som ønsker at dere skal komme og skrike eller le av den lille penisen hans.

meldte meg på nettdating for et par dager siden, så får se hvordan det går. Problemet mitt er at jeg må manne meg opp til å kontakte noen. Akkurat nå har jeg bare drevet med litt profil-surfing. Skjønner ikke hva folk håpen å oppnå med one-liners som "Jeg har noe godt. Vil du smake?". Har det noensinne fungert liksom?

Tror at jeg må finne deg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du anser folk som møkk så har jeg full forståelse for at du ikke finner noen. Ikke har du fortjent å finne noen heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du anser folk som møkk så har jeg full forståelse for at du ikke finner noen. Ikke har du fortjent å finne noen heller!

Nuvel. If it walks like a duck...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Mange rare henvendelser ja. Husker ikke alle, men vet at det jeg fant mest frustrerende, var de som kun skrev "hei" eller "står til" eller noe i den dura. Gi meg noe å jobbe med da! Eller de som mente de var forelsket kun ved å se på bilde. Utrolig.

Men jeg fant også samboeren på nett. Eller han fant meg. Han skrev kun en setning i første brev, men det var så sjarmerende, at jeg var hekta med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg høre det: hvor mange førstegangsmeldinger har du sendt i tiden du har vært der, og hva skrev du? Kom igjen, få høre, så skal jeg vurdere hvor innholdsrike og interessante de er, og hvor velartikulert du er.

Eller er det som jeg mistenker, at du bare sitter med hendene i fanget og venter på at henvendelsen fra Mr. Right tikker inn i innboksen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

La meg høre det: hvor mange førstegangsmeldinger har du sendt i tiden du har vært der, og hva skrev du? Kom igjen, få høre, så skal jeg vurdere hvor innholdsrike og interessante de er, og hvor velartikulert du er.

Eller er det som jeg mistenker, at du bare sitter med hendene i fanget og venter på at henvendelsen fra Mr. Right tikker inn i innboksen din?

Det var min første tanke og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare henvendelser ja. Husker ikke alle, men vet at det jeg fant mest frustrerende, var de som kun skrev "hei" eller "står til" eller noe i den dura. Gi meg noe å jobbe med da! Eller de som mente de var forelsket kun ved å se på bilde. Utrolig.

Men jeg fant også samboeren på nett. Eller han fant meg. Han skrev kun en setning i første brev, men det var så sjarmerende, at jeg var hekta med en gang :)

Surprise.

Not. Han jakter, hun venter. Jeg spyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig prøver jeg, har sendt et visst antall meldinger der inne. Man finner ingen ved å sitte med hendene i fanget, som du sier.

Og møkk er jo bare en figure of speech, mener jo ikke direkte om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...