AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Møtte eksen min for et par uker siden igjen på 2-3 år. Følte det gikk bra og vi snakka og lo. Etterpå sendte han meg masse FINE og koselige meldinger til meg, han sa også att han var glad i meg. Etter denne dagen ble han brått stille. Det er bare jeg som har tatt og sendt meldinger til han, og han svarer - men er bare jeg som tar initativet. Er jeg bare dum, og ikke skjønner noe som helst? Syns det er litt rart att han var sååå ivrig før vi møttes og den dagen vi møttes igjen + de veldig fine meldingene jeg fikk av han rett etterpå. Han sa også enkelte ting da vi satt og snakka om att " ja da sklir jeg jo rett inn hos dere osv". Han virka intressert i noe mere. Spiller han kostbar? Hva skal jeg gjøre for å få han på gli, og få han litt mere intressert? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre eller si - bedre att jeg prøver meg, enn att jeg ikke gjør på og få han! Han er jo min lille drømmegutt;) :rødme: :rødme:
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg ville skrevet en melding til han: "Det virker som du har ombestemt deg og ikke ønsker å ta opp kontakten likevel, så da har jeg tenkt å bare la deg være i fred og gå videre. Lykke til "
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Møtte eksen min for et par uker siden igjen på 2-3 år. Følte det gikk bra og vi snakka og lo. Etterpå sendte han meg masse FINE og koselige meldinger til meg, han sa også att han var glad i meg. Etter denne dagen ble han brått stille. Det er bare jeg som har tatt og sendt meldinger til han, og han svarer - men er bare jeg som tar initativet. Er jeg bare dum, og ikke skjønner noe som helst? Syns det er litt rart att han var sååå ivrig før vi møttes og den dagen vi møttes igjen + de veldig fine meldingene jeg fikk av han rett etterpå. Han sa også enkelte ting da vi satt og snakka om att " ja da sklir jeg jo rett inn hos dere osv". Han virka intressert i noe mere. Spiller han kostbar? Hva skal jeg gjøre for å få han på gli, og få han litt mere intressert? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre eller si - bedre att jeg prøver meg, enn att jeg ikke gjør på og få han! Han er jo min lille drømmegutt;) :rødme: :rødme: Kunne jo være opplysende å vite hvorfor og hvordan dere gikk fra hverandre da. Dersom du var psyko og han rømte så er vel svaret på spørsmålet ditt et annet enn om dere endte opp som studenter på hver kant av landet og ble enige om at det ikke gikk p.g.a. avstanden.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 TS her : hehe, jeg er nok ikke mye psyko Avstanden er overhodet ikke lang, han har begynt å jobbe 5-7 minutter unna meg og bor ca 15 min unna. Derfor han tok opp igjen kontakten for da var vi nærmere hverandre igjen. Hvorfor det ble slutt, var nok litt avstanden. Vi fikk ikke møttes så ofte som vi selv ønsket det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå