lurifax Skrevet 22. august 2010 #1 Del Skrevet 22. august 2010 Hvor får en kjøpt Ed Hardy og litt rocka klær billig på nett? Har lyst på en kul kjole eller singlet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agurkolat Skrevet 22. august 2010 #2 Del Skrevet 22. august 2010 Når blei Ed Hardy rocka? Uansett, slike klær finnes i 100 vis av harrye versjonar på ebay. Ganske billigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. august 2010 #3 Del Skrevet 22. august 2010 Usj... nei å nei. Ikke Ed Hardy x ) Det eneste kult innenfor det der er noen av skoene og bikiniene. Google litt rundt, du : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 22. august 2010 #4 Del Skrevet 22. august 2010 Hihi, nå liker jeg ikke Ed eller syns det er så rocka, men sjekk ut www.odiumclothing.net og www.lip-service.com ^^ er ikke sikkert alt faller i smak, men (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. august 2010 #5 Del Skrevet 22. august 2010 Hihi, nå liker jeg ikke Ed eller syns det er så rocka, men sjekk ut www.odiumclothing.net og www.lip-service.com ^^ er ikke sikkert alt faller i smak, men (: Det der er nok langt fra det trådstarter er ute etter. Det der vil jeg kalle goth. Mens trådstarter er ute etter tøff jeansmote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurifax Skrevet 22. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 22. august 2010 Hihi, nå liker jeg ikke Ed eller syns det er så rocka, men sjekk ut www.odiumclothing.net og www.lip-service.com ^^ er ikke sikkert alt faller i smak, men (: Nei, er ikke sånn jeg mener. Er ikke gother Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurifax Skrevet 22. august 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2010 Det der er nok langt fra det trådstarter er ute etter. Det der vil jeg kalle goth. Mens trådstarter er ute etter tøff jeansmote. Ja, det er sikkert en mer riktig beskrivelse. Men ser etter kule kjoler/singleter osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 22. august 2010 #8 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Ajja.. Håper du finner det du leter etter (: Endret 22. august 2010 av frk.Sjovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. august 2010 #9 Del Skrevet 22. august 2010 Hva er galt med Ed Hardy? Er det noe jeg ikke har fått med meg siden dere må kritisere sånn? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 22. august 2010 #10 Del Skrevet 22. august 2010 Ed Harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 23. august 2010 #11 Del Skrevet 23. august 2010 Så det gikk ikke an å forklare det altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 23. august 2010 #12 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg synes Ed Hardy er så harry :klø: Er ofte harry folk som kler seg i det,og synes selve stilen er det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 23. august 2010 #13 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg synes å Ed Hardy er harry. Jeg synes det er gått ut på dato liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 23. august 2010 #14 Del Skrevet 23. august 2010 Store logoer er harry. Slanger, roser, glitter og all verdens faenskap på skjorter er harry. In my humble opinion. Der, nå har jeg forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå