Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Kjøpte meg Wii for en evighet siden, men ble aldri til at jeg spilte noe særlig.

Nå kommer snart høsten, så da er det vel greit å tørke støv av Wii'en.

Noen som har tips til både morsomme og spennende spill?

Hadde veldig moro av å spille Rayman Raving Rabbids. Har også MarioKart, som jeg synes er helt ok. Har også spilt litt Super Mario Galaxy, men syntes ikke det var like festlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Blob! Kjempegøy!!!!

No more heroes. Ingen kan mislike no more heroes og Travis Touchdown, helten over alle helter.

FIFA, jeg liker egentlig ikke foppal, men å spille FIFA med venner og venninner kan være gøy. Skikkelig gøy.

Men det spillet alle jenter må skaffe seg, er Metroid: Other M. Tøffeste jentehelten i gaming history, ever! ** off, Lara Croft.

Skrevet

The Legend of Zelda - Twilight Princess.

Skrevet

Jeg digger Lego-spillene. Lego Star Wars, Lego Indiana Jones, Lego Batman, Lego Harry Potter :) De fleste er å få tak i til en billig penge hvis du går i brukthylla til GameStop. Det er ekstra morsomt hvis du liker filmene spillene er basert på :)

I tillegg synes jeg Mario&Sonic at the Olympics er morsomme spill. Men her risikerer du fort senebetennelse pga heftig bruk av wiimoten :) venninna mi og jeg slet med vonde håndledd dagen derpå begge to etter å ha løpt hundremeter :)

Skrevet

De fleste er å få tak i til en billig penge hvis du går i brukthylla til GameStop.

De er enda billigere om du laster dem ned. Men da må du hacke Wii-en din først. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...