Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget/bleket håret i går med Schwarzkopf Poly-Blond L1+ i går kveld. Resultatet er til å skrike av! Håret ble jo helt gult! :tristbla: Jeg har lest at det er mange som har samme erfaringen med denne fargen.

Vil det hjelpe å bruke en sølvshampoo eller blå/lilla shampoo? Noen tips eller kanskje erfaringer med gult hår? Håper jeg finner noe som hjelper.. :sukk:

Ellers blir det ny farging. Hvor lenge må man vente til man kan farge håret igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHahahaha! dumme jenter!

Skrevet

gult hår skyldes at blekingen ikke har tatt knekken på de røde pigmentene i håret ditt,enten satt du ikke lenge nok, ellers så er blekingen for svak, eller du har mye røde pigmenter i håret ditt,evt en kombinasjon av disse:) Ville ikke bleket det mer, siden du ved ofte og mye bleking risikerer kjemisk klipp, dvs at håret rett og slett brekker av. Lilla shampoo kan hjelpe mot gulskjær, men lillafargen kan i seg selv feste seg i nybleket hår, det skjedde meg en gang:)Farge over er vel det mest skånsomme, men et bleket hår er krevende å farge. Farger du over med en kald nyanse, risikerer du å få grønt hår. Det er heller ikke så lurt å bruke varig hårfarge,siden det er noe med kjemien som gjør at denne sklir rett ut av bleket hår, hvor skjellaget er åpent. Anbefaler deg å gå til frisør og forpigmentere og farge det der.

Skrevet

det er ikke alle som kan få det platinablonde håret, spørsmålet er og om noen i det hele tatt burde ha det

Gjest BabyBlue
Skrevet

Gå til frisøren og spørr etter shampoer som kan ta knekken på "Gulskjær i bleket hår." Da får du vel det du trenger? : )

Platinablondt hår kan være pent, men da skal håret være veldig godt tatt vare på... og helst kort i en kul frisyre. Men er enig i at den tynne, pistrete fjortisfrisyren ikke ser så lekker ut.

Skrevet

Jeg har stripet det nå i ettermiddag, ble mye bedre. Men sant at det sliter veldig på håret, kan nok ikke bleke det flere ganger med mitt tynne hår..

Tusen takk folkens for svar og gode tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...