Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjæresten har vært på ferie i to uker med barna. Jeg fikk selvfølgelig tilbud om å være med, men valgte å bli hjemme da muligheten for en ny jobb sto på tur.

Men, er det bare jeg som får sommerfugler i maven og gleder meg helt sinnsykt (etter en uke) til kjæresten kommer hjem?

Føler meg som et lite barn på julaften.

Han lander i morgen tidlig og jeg er helt i ekstase!

Trodde slike ting ville forsvinne etter et år eller noe slikt, men vi går snart inn i det 3 året.

Endret av cecilie49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig da!! :) Eg har det sånn når mannen kommer hjem fra jobb også, hver eneste dag, å vi har vært sammen i to år!! :) Eg kan ikke vente med å kysse han! :D Vi er heldige som har det sånn! :)

Skrevet

Da er vi 3 :) Feirer 3årsdagen den 1 september (det er jo ikke lenge til :O) og jeg sitter og gleder meg med sommerfugler i magen til han kommer hjem etter å ha vært ute med kompiser HEEELT siden i går kveld :ler:

nei, han har ikke innetid ;)

Skrevet

så deilig at det er slik! han har faste gutteturer og kvelder hvert år. Og jeg oppfører meg som en drittunge! he he.. kan ta meg selv i å se etter han flere ganger. tusler rundt å håper han kommer snart. Livet er herlig!

Han synes jeg er litt rar som er slik, men jeg når jeg forteller at han kunne endt opp med ei som var grinete hele tiden så ser han selv hvor heldig han er :)

<3 My Love <3

Skrevet

Deilig det da! =)

Jeg gleder meg til å se samboeren min hver eneste dag etter lang dag på skolen jeg! =) Jeg nærmest løper ned trappa og klemmer på han! Sammen i 3.5 år !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...