AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #21 Del Skrevet 22. august 2010 skjer med at folk er så bittre? kan ikke være for ærlig, ikke en gang på internett :-d Cho, hun trygler nok en dag skal du se. Du spør - vi svarer. Ikke sant? Sikker på at du ikke egentlig vil ha henne altså ? =) Vær ærlig med deg selv du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 22. august 2010 #22 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Jeg er selvfølgelig klar over at dere svarer det dere svarer. men jeg hadde forventet mer nøytrale svar - ikke at folk skulle ta mitt eller hennes parti. det er ubrukelig på nett Jeg er som sagt usikker, å jeg har rukket å bli glad i henne. det ble litt rart dette her, ettersom jeg skrev innlegget når jeg var full Endret 22. august 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 23. august 2010 #23 Del Skrevet 23. august 2010 Vel. det er ikke så mye å si på de fleste svarene. Du ønsket jo kun sex. Dette fikk hun beskjed om. Da hun følte at det ikke var nok tok hun avstand. Men endte opp i et svakt øyeblikk med å sove over hos deg, men klarte å unngå samleie. Dette virket hun lettet over, sannsynligvis fordi det kanskje er potensielt noe mer liv laga med denne andre fyren. Du er sjalu fordi du føler du har fått egoet ditt såret ved at hun åpenlyst har morro med en annen fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 23. august 2010 #24 Del Skrevet 23. august 2010 Viss du har endra meining så må du snakke med henne, fortelle henne kva du føler og agere i samsvar med det. Viss du vil ha henne som kjæreste må du seie det. Tankelesing fungerer etter mi erfaring oppsiktsvekkande dårleg som kommunikasjonsmetode. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rabadamtimtim Skrevet 23. august 2010 #25 Del Skrevet 23. august 2010 La den stakkars kvinnen være i fred! Du er en kald manipulerende tulling som tydeligvis forventer at om du gjør A så skal hun gjøre B. Du beskriver henne som en hvem som helst som skal reagere gitte måter i forhold til stimuli. Du er nå forbanna fordi at du gjorde A, men hun følgte ikke opp med forventet oppførsel B og i stedet sa labmusen din at jeg gidder ikke dette lenger og fant ut at det var best å finne seg noen andre. Når du i tillegg ser at du kan byttes ut og at du ikke kan få den forventede oppførselen din så blir du helt fra deg og lurer på hva du egentlig føler. Jeg tror ikke du er betatt, du er sjalu, men ikke betatt. Jeg tror du er irritert på at hun ikke har fulgt opp spillet ditt og i steder faktisk har tatt deg på ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 23. august 2010 #26 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) La den stakkars kvinnen være i fred! Du er en kald manipulerende tulling Jeg tror du er irritert på at hun ikke har fulgt opp spillet ditt og i steder faktisk har tatt deg på ordet. Her snakker jeg om nøytrale svar. Ok hør her min gode venn, du vet da absolutt ingenting og har derfor inget grunnlag til å kalle meg en kald manipulerende tulling. Historien min er formet kun fra mitt synspunkt, og den er ikke minst dårlig forumlert. Man går glipp av veldig mye her. ikke minst av ting jeg har sagt og gjort. Hva vet du egentlig, for alt du vet kan hun ha brutt seg inn i huset mitt gjennom vinduet mitt hver dag for å bli tatt i mot med åpne armer? Morsomt å lese egentlig, takk. Endret 23. august 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #27 Del Skrevet 23. august 2010 Om du vil noe skal komme frem på en ordentlig måte så må du fortelle hele historien da vettu. Ikke bare deler av dem. Hvordan forventer du at vi skal svare deg hvis du forteller halvparten av hva som er skjedd? Det er jo DU som utelater da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. august 2010 #28 Del Skrevet 23. august 2010 Synes ikke det er så mye å sutre over. Du sa til dama at du ikke ville ha henne. Derfor fant dama en annen. Nå angrer du litt og lurer på om du dusta deg ut. Du sitter på rommet og griner på KG, dama er på byen og flørter. Dere har snudd kjønnsrollemønsteret, og derfor er du nok ganske forvirra. Forresten: i hovedinnlegget skriver du at du blir forvirra fordi hun styrer med deg OG han andre fyren samtidig. Sånn jeg ser det har hun dumpa deg - hun gadd ikke si hei på byen engang. Han fyren er DEN NYE FYREN HENNES. Du er den gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. august 2010 #29 Del Skrevet 23. august 2010 Realiteten er at damer kan forholde seg til tydelige avtaler, faktisk. Dersom en mann og jeg avtaler å kun ha sex, så kan vi gjerne kun ha sex. Med mindre en av oss er forelska, da går ikke det. Men dersom han driver og er uklar og utydelig, fram og tilbake, lurer, tenker, pusler og funderer, for så å si at "du er ei knall god jente!" da er det over og ut for min del, da er det rett videre. Det han sier da er at du er god nok for knullings, men ikke er du spesielt fin, tiltrekkende eller sjarmerende. Knall god er verre enn å være medium... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 23. august 2010 #30 Del Skrevet 23. august 2010 Synes ikke det er så mye å sutre over. Får det til å høres ut som om jeg registrerte meg her å skrev ett innlegg for å få internett-sympati. Ja, det kunne jeg virkelig trengt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 23. august 2010 #31 Del Skrevet 23. august 2010 Men du, her er det mange voksne, erfarne damer som gir deg ei ganske eintydig tilbakemelding om at denne jenta ganske sikkert føler seg både såra og avvist. Det har ho teke konsekvensen av, og avviser deg tilbake. Name of the game. Når desse damene gir deg denne tilbakemeldinga, trur du ikkje då det kan vere eit poeng i det vi seier? Dette handlar om ei dame, vi er damer, vi har nok erfaring til å analysere denne situasjonen betre enn du tydelegvis gjer. Då må du kanskje berre ta det til etterretning? (Og eg meiner framleis det eg sa lenger oppe: Bytt nicket ditt viss du vil bli tatt på alvor. Av oss voksne damene, iallfall.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 23. august 2010 #32 Del Skrevet 23. august 2010 selvfølgelig, derfor har jeg takket for svarene jeg har fått også. jeg kan bare ikke forstå meg på de som skal ta ett parti, og fortelle meg hvordan jeg føler. det er verdiløst og det får meg ikke akkurat til å tenke at det er modne kvinner bak pc skjermene, heller butthurte småjenter som er bitre på gutter som har gjort det samme som jeg forklarer mot dem. jeg skrev bare innlegget for å kanskje kunne forstå bedre hva som har gått gjennom hodet på jenta de siste ukene. men uansett, har fått mange gode svar å jeg takker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #33 Del Skrevet 29. august 2010 selvfølgelig, derfor har jeg takket for svarene jeg har fått også. jeg kan bare ikke forstå meg på de som skal ta ett parti, og fortelle meg hvordan jeg føler. det er verdiløst og det får meg ikke akkurat til å tenke at det er modne kvinner bak pc skjermene, heller butthurte småjenter som er bitre på gutter som har gjort det samme som jeg forklarer mot dem. jeg skrev bare innlegget for å kanskje kunne forstå bedre hva som har gått gjennom hodet på jenta de siste ukene. men uansett, har fått mange gode svar å jeg takker for det! Du skjønner først nå - at du har utviklet følelser for henne likevell , selv om du trodde hun bare var " sex " for deg . Hva sipper du mest etter - savnet av sexen dere to hadde eller tanken på at nå har hun sex med en annen kar ? Du er ikke uerstattelig .Du er byttet ut med en annen nå . Menn som behandler kvinner kunn som et rent sexobjekt over så lang tid som du har gjordt - fortjener å bli behandlet likedan selv - like iskaldt og ufølsomt som de selv er ....brukt og kastet når man går lei av dem .Så finner man noe nytt . Det har hun nå gjordt . Erstattet deg med en ny sexpartner . Noe hun neppe mangler tilbud av ....he he Stilig . Uansett om du er ærlig om dine intensjoner - er det KYNISK å holde på slik så lenge , og samtidig fortelle henne rett ut at du etter et halvt år - fortsatt kunn ser på henne som et sexobjekt og ingenting annet ....indirekte . Du er " rar " som ikke forstår hvor nedverdigende det må føles for henne og sårende , dersom hun har utviklet følelser for deg - at du kunn anser henne bra nok til en ting -nemlig uforpliktende sex , og det etter lang , lang tid .Etter så lang tid - burde et normalt oppegående menneske ha utviklet " litt " følelser for den man har hatt mye god sex med , noe du sier du ikke har .Og også har fortalt henne på " din måte " indirekte . Klart hun går lei . Hvorfor skal hun orke å kaste bort tiden sin på en som aldri vil være villig til å inngå noe mer seriøst ? Er sikkert det hun ønsket , og forstod det var håpløst med deg . Dermed gikk hun vidre og fant noe mer " seriøst " enn deg ! En som kan gi mer enn kunn sex . Noe du hverken kan eller vil . Syns ikke synd i deg . Man skal ikke utsette andre for å bli såret - når man selv bare vil leke seg uforpliktende .Vil du kunn ha sex - benytt ONS . Ikke dra det ut over tid - for da vil alltid følelser oppstå .Dette unngår du ved ONS . Da du slipper å se vedkommende mer etterpå . Skulle passe deg best hva ??? Du som kunn er ute etter sex . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 29. august 2010 #34 Del Skrevet 29. august 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå