Gå til innhold

Normalt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får ikke orgasme verken under sex eller onanering.

Jeg og typen har vært sammen i to år, har det fint, og det plager meg litt at jeg enda ikke har fått orgasme.

Normalt? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I allefall ikke unormalt. Ikke tenk på det. En vakker dag så skjer det. Bruk tiden til å utforske :)

Skrevet

Jeg har samme problemet selv. Jeg og kjæresten har vært sammen i over 3 år, og jeg har aldri fått en orgasme. Tror ikke det er unormalt, vi er i allefall flere om det :)

Men lurer litt på hvorfor det er slik jeg da. Det er jo godt hver gang, men får liksom aldri orgasme.

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er alene.

Har hørt at den som venter på noe godt, ikke venter forgjeves ;)

Men det er litt rart ja, at det er så deilig, men likevel ikke "perfekt".

Tror egentlig det plager typen min litt mer enn det plager meg at jeg ikke får orgasme, for han spør hele tiden om han skal gjøre ting på en annen måte eller om det er feil :yvonne:

Skrevet

Ja, det er sant! Vi får tro det kommer etter hvert ;)

Det er bra du har en så omtenksom kjæreste da som tenker på deg, og vil du skal ha det mest mulig perfekt! Da har du i allefall muligheten til å fortelle han hva du synes er godt og ikke :)

Vi får håpe og tro det ordner seg for oss også etter hvert!

Skrevet

Du er jo veldig ung (viss du er født i 92), så det kjem nok etterkvart :)

Skrevet

Jeg hadde også, i mange år problemer med å "komme i mål"... Sexen var veldig god og alt sånn, men fikk aldri orgasme :S

Så fikk jeg høre om en spray som heter "Afrodite Spray" på et homeparty jeg var på. Denne ble reklamert for skulle være virke både som glidemiddel og som en forsterker for å oppnå orgamse. Den skulle hjelpe blodtilførselen "der nede", eller noe sånn... Joda, litt skeptisk, men jeg valgte nå å prøve det. Det angra jeg ikke på.. ;)

Jeg kjøpte den som sagt på et homeparty, men de hadde nettbutikk hvor den kunne kjøpes, http://www.cosmopharmas.com/NO64504

Men uansett, bare slapp av og nyt sex'en, for uansett om en IKKE skulle få orgasme, så er det jo fantastisk med den en elsker ;)

Skrevet

Jeg hadde også, i mange år problemer med å "komme i mål"... Sexen var veldig god og alt sånn, men fikk aldri orgasme :S

Så fikk jeg høre om en spray som heter "Afrodite Spray" på et homeparty jeg var på. Denne ble reklamert for skulle være virke både som glidemiddel og som en forsterker for å oppnå orgamse. Den skulle hjelpe blodtilførselen "der nede", eller noe sånn... Joda, litt skeptisk, men jeg valgte nå å prøve det. Det angra jeg ikke på.. ;)

Jeg kjøpte den som sagt på et homeparty, men de hadde nettbutikk hvor den kunne kjøpes, http://www.cosmopharmas.com/NO64504

Men uansett, bare slapp av og nyt sex'en, for uansett om en IKKE skulle få orgasme, så er det jo fantastisk med den en elsker ;)

Denne fikk jeg lyst til å prøve, men hvor sendes det fra? Ser det er skrevet på svensk på siden deres, og hvis de sender fra Sverige må man jo betale toll når man kjøper for over 200 kr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...