Yoshimi Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Så nettop at eksen min har forlovet seg og fikk en klump i magen. Han ble sammen med henne rett etter at vi slo opp og han sa alltid at han aldri ville gifte seg. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ble lei meg av å se dette for jeg er da over han. Men han var den første og hittil eneste jeg har elsket så han kommer sikkert alltid til å være litt spesiell for meg. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, bare trengte å få det ut.
Gjest Tsunade Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Hjelper å få det ut, vet du! Er vel mange som har kjent på akkurat det der, sånn er det kanskje bare. Har du virkelig elsket noen engang, så glemmer du dem aldri helt.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Kjenner den ja, og for min del har det noe med at han har sagt at han aldri skal gifte seg, få barn osv. Når så skjer med den første damen han treffer så blir det han har sagt en løgn.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Tror ikke nødvendigvis at han har fart med løgn. En venninne av meg er sammen med en kar som aldri ville gifte seg, han så ikke poenget med det. Så , plutselig etter 4 år sammen ønsket han å gifte seg med henne. Jeg tror man kan endre oppfatning og følelser om ting. Kanskje det må rett person til, eller en spesiell situasjon for at man kan endre en slik mening.
attegløyma Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Kun Gud og idiotar kan ikkje forandre meining, resten av oss kan gjere som vi vil... Og det er nok det som har skjedd her. Eksen min sverga i alle år at han aldri ville slutte å snakke med meg fordi han fekk ny dame, men det gjorde han. Han sa også at han ikkje ville ha barn før han hadde hus osv, det fekk han. Eg sa at eg ikkje ville gå meir på skule etter eg hadde tatt bachelor, held no på med 4. året, og at eg ville gifte meg og få barn, og lite er lenger unna min realitet enn det. Når det er sagt så er det eit lite stikk ein kjenner når eksen går vidare. Eg kjem aldri til å gløyme mine to viktige: Den første store ungdomskjærleiken som eg var med i 3 år og som no er gift med to barn (den eldste har eit veldig spesielt navn som vi hadde planlagt for vår eldste dotter... så kanskje han ikkje har glømt meg heller ) og den første vaksne kjærleiken som eg var med i 5 år, og som eg ikkje har noko kontakt med no. Han har også barn. Og då eg fekk beskjeden om at han var blitt pappa stakk det, sjølv om eg ikkje har sett han på fleire år. Og så går vi vidare
Jade Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Dere var jo ikke rette for hverandre. Det var vel derfor han ikke ønsket å gifte seg. Men nå når han har funnet den rette, så har vel dette endret seg. Jeg skjønner at det er vondt for deg. Men nå er dette et lukket kapittel, og du bør komme deg videre!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Kun Gud og idiotar kan ikkje forandre meining, resten av oss kan gjere som vi vil... Og det er nok det som har skjedd her. Eksen min sverga i alle år at han aldri ville slutte å snakke med meg fordi han fekk ny dame, men det gjorde han. Han sa også at han ikkje ville ha barn før han hadde hus osv, det fekk han. Eg sa at eg ikkje ville gå meir på skule etter eg hadde tatt bachelor, held no på med 4. året, og at eg ville gifte meg og få barn, og lite er lenger unna min realitet enn det. Når det er sagt så er det eit lite stikk ein kjenner når eksen går vidare. Eg kjem aldri til å gløyme mine to viktige: Den første store ungdomskjærleiken som eg var med i 3 år og som no er gift med to barn (den eldste har eit veldig spesielt navn som vi hadde planlagt for vår eldste dotter... så kanskje han ikkje har glømt meg heller ) og den første vaksne kjærleiken som eg var med i 5 år, og som eg ikkje har noko kontakt med no. Han har også barn. Og då eg fekk beskjeden om at han var blitt pappa stakk det, sjølv om eg ikkje har sett han på fleire år. Og så går vi vidare Du, vet du, exn min kalte sønnen sin et navn som vi diskutert på vår eldste en gang. Og som han HATET det navnet, det var så stygt og han skulle aldri ha unger som het det... Og så går han hen med nydama og velger akkurat det navnet. *fasinert* :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 om det stikker og du får klump i magen av det er du vel neppe over det. har og en ex so maldri skulle gifte seg men han er gift nå. syns det var koselig jeg at han gifta seg og fikk ikke vondt i det hele tatt. nettopp fordi jeg er over han
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Jeg tror også det er pga man ikke er helt ferdig med en om man får stikk i magen. Det er heldigvis sjeldnere og sjeldnere jeg får det når det gjelder min eks. Av erfaring så er den siste man har vært sammen med i tankene lenge etter et brudd. Det er jo normalt når man har delt så masse sammen med en. Nå har jeg 3 barn med min siste eks og tror det er litt spesiellt med en som man har barn med og som man har vært gift med.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 Du, vet du, exn min kalte sønnen sin et navn som vi diskutert på vår eldste en gang. Og som han HATET det navnet, det var så stygt og han skulle aldri ha unger som het det... Og så går han hen med nydama og velger akkurat det navnet. *fasinert* :gjeiper: Både smak og meninger forandrer seg. Jeg er gravid med ei jente, og hun skal få et navn jeg for fire år siden aldri i verden ville gitt ungen min. Nå synes jeg selvsagt det er finest i verden. Det er faktisk helt normalt.
Gjest Bianca28 Skrevet 22. august 2010 #11 Skrevet 22. august 2010 Tror ikke nødvendigvis at han har fart med løgn. En venninne av meg er sammen med en kar som aldri ville gifte seg, han så ikke poenget med det. Så , plutselig etter 4 år sammen ønsket han å gifte seg med henne. Jeg tror man kan endre oppfatning og følelser om ting. Kanskje det må rett person til, eller en spesiell situasjon for at man kan endre en slik mening. Ja men det er jo nettopp sånt som sårer da. At man selv ikke var denne rette, men den neste som dukker opp er det.
Yoshimi Skrevet 22. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2010 Takk for svar Det som stikker mest er nok nettop det at jeg ikke var god nok, men rett etter meg kom den store kjærligheten. Forholdet vårt var veldig intenst og var et vanskelig brudd. Ville aldri hatt han tilbake, men er jo litt sårt å vite at jeg ikke var bra nok. Men det er jo bare det at vi ikke passet sammen. Er jo glad for at han har det bra selvfølgelig, men er jo en liten djevel i meg som hadde likt å sett at det gikk til helvete. Kom bare som et sjokk, men nå er det greit.
Capricorn Skrevet 22. august 2010 #13 Skrevet 22. august 2010 Har også opplevd det. Jeg var riktig nok helt ferdig med han, men det var allikevel veldig rart. Vi skiltes som venner, så det var ingen vonde følelser som hang igjen. Da de giftet seg og fikk barn, kom også en merkelig følelse, men ikke sjalusi. Det var bare en følelse av at en epoke i livet var helt over på en måte. Kanskje litt vemodig.
MissStiles Skrevet 22. august 2010 #14 Skrevet 22. august 2010 Jeg skjønner absolutt at du reagerer. Bare få det ut. Det hjelper. Men da var dere nok ikke ment til å være sammen. Ikke tenk så mye på det.
Gjest Bianca28 Skrevet 22. august 2010 #15 Skrevet 22. august 2010 Takk for svar Det som stikker mest er nok nettop det at jeg ikke var god nok, men rett etter meg kom den store kjærligheten. Forholdet vårt var veldig intenst og var et vanskelig brudd. Ville aldri hatt han tilbake, men er jo litt sårt å vite at jeg ikke var bra nok. Men det er jo bare det at vi ikke passet sammen. Er jo glad for at han har det bra selvfølgelig, men er jo en liten djevel i meg som hadde likt å sett at det gikk til helvete. Kom bare som et sjokk, men nå er det greit. Du er bra nok. Bare han som har dårlig smak:p
Wonders Skrevet 23. august 2010 #16 Skrevet 23. august 2010 vær glad du er kvitt han, nå er han ei annas problem. Og forlovelse er ikke gift, det er bare et løfte, folk kaster på seg noen ringer i heisen å kaller seg forlovet... :søvn:
I Grosny Skrevet 23. august 2010 #17 Skrevet 23. august 2010 Jeg skulle ønske min x ble forlovet. Hun er ei bra dame. Og en av de dummeste tingene med bruddet er at hun sitter igjen alene.
Rabadamtimtim Skrevet 23. august 2010 #18 Skrevet 23. august 2010 Så nettop at eksen min har forlovet seg og fikk en klump i magen. Han ble sammen med henne rett etter at vi slo opp og han sa alltid at han aldri ville gifte seg. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ble lei meg av å se dette for jeg er da over han. Men han var den første og hittil eneste jeg har elsket så han kommer sikkert alltid til å være litt spesiell for meg. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, bare trengte å få det ut. Tror du skal være glad for å være kvitt han...
Wonders Skrevet 23. august 2010 #19 Skrevet 23. august 2010 Jeg skulle ønske min x ble forlovet. Hun er ei bra dame. Og en av de dummeste tingene med bruddet er at hun sitter igjen alene. det ordner seg nok.
aline Skrevet 23. august 2010 #20 Skrevet 23. august 2010 Ville aldri hatt han tilbake, men er jo litt sårt å vite at jeg ikke var bra nok. Men det er jo bare det at vi ikke passet sammen. Det har jo ikke noe med at du ikke er eller var bra nok, men som du selv sier, dere var feil for hverandre. Jeg var mer en bra nok for min eks, likevel fungerte det ikke, fordi vi ikke passet sammen i lengden. Har ikke noe med "ikke bra nok", noen veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå