Gå til innhold

Hva slags brudebukett

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hvertfall ikke valgt en hengende bukett, pga draperingen i skjørtet, som da vil overskygges en del av buketten. Kanskje en enkel, rund bukett rett og slett, siden kjolen er så spesiell i seg selv?

Røde roser (slik det er antydet på bildet bakfra) vil nok være veldig pent til, evt champagnefargede eller hvite.

Skrevet

hmmm.. og så jeg som har lyst på hengende, men det er jo sant det du sier..

Skrevet

Her er det nok like mange meninger som det er brukere på KG. :ler:

Personløig ville jeg ha valgt en bukett som henger litt til denne kjolen, men den burde ikke henge så mye... Mest fordi jeg synes disse bukettene er flottest, men også fordi jeg tror det vil passe til kjolen. Tror det er flott med rød roser eller en farge som er en stor kontrast til kjolen, for da vil allikevel pynten komme til sin rett.

Rund bukett kan nok også være fint. Mens favnbukett ville jeg nok absolutt ikke valgt...

Skrevet

Kanskje litt for mye ?? bukette nr 28..

Jeg ville valgt en bukett som ikke henger.

kjolen er så flott med de draperingene og er redd at hengende bukett ikke bare vil ta mye oppmerksomheten vekk fra kjolen men det kan bli litt mye av det gode... men det er min mening

Skrevet
Hva med bukett nummer 28 her? den likte jeg ganske godt.

Dette har vært en veldig populær bukett her inne faktisk, helt fra jeg giftet meg og til nå. Synes den er flott og vurderte den en stund selv også. Nå husker jeg ikke helt hvem som hadde denne buketten da de giftet seg, men det var ei nå nylig som hadde den... Skal tenke litt på det, så kan du se hvordan den så ut da... Mener bestemt hun la ut bilder også.

Skrevet
:ler: godt jeg har god tid, blir nemlig ikke helt enig med meg selv heller..
Skrevet

Den var superfin!

Likte kontrasten mellom

de hvite og røde rosene

Tror den vil være kjempefin til

din kjole!

Skrevet

¤Arwen¤ : hva med kun hvite (offhvite) roser med veldig lite glitter på ytterst på bladene....? da tenker jeg ikke på å dynke rosene med glitter men litt sånn at diamantene i kjolen blir fanget opp i buketten også?

For å bryte buketten og kjolen kan du ha noe grønt rundt buketten....

Hvordan er diamantene formet på kjolen? er de runde? = rund bukett osv..

Skrevet

Dette har vært en veldig populær bukett her inne faktisk, helt fra jeg giftet meg og til nå. Synes den er flott og vurderte den en stund selv også. Nå husker jeg ikke helt hvem som hadde denne buketten da de giftet seg, men det var ei nå nylig som hadde den... Skal tenke litt på det, så kan du se hvordan den så ut da... Mener bestemt hun la ut bilder også.

Var det meg du tenkte på da Augustbrud?? Jeg hadde denne buketten på bryllupet den 2 august..

Her er link i såfall...

http://www.zeromindset.com/merete/photos/2...llup%20022.html

Jeg gjorde noen forandringer på den.. Tok bort litt røde roser og satte inn mere lyse i stedet... og byttet ut kalaene med thailandske orkideer hvis jeg ikke husker feil...

Skrevet
¤Arwen¤ : hva med kun hvite (offhvite) roser med veldig lite glitter på ytterst på bladene....? da tenker jeg ikke på å dynke rosene med glitter men litt sånn at diamantene i kjolen blir fanget opp i buketten også?

ikke så dumt, men skal ha litt røde roser også, skal se når kjolen kommer hva slags diamanter det er på kjolen, men hvis jeg ikke husker feil var det valdig mange forskjellige typer..

Skrevet
Skal tenke litt på det' date=' så kan du se hvordan den så ut da... Mener bestemt hun la ut bilder også.[/quote']

Nikki var det som hadde denne buketten... Og der ser jeg at du har lagt ut et innlegg i denne tråden. :wink:

Skrevet

Først:

Både kjolen og buketten var nydelig.... :D

En skikkelig blomster dekoratør bør kunne lage en perfekt bukett til deg utifra bilder av kjolen. Ville forhørt meg litt med noen som har peiling og er flinke om jeg var deg...

Lykke til hvertfall, du kommer til å bli nydelig`!!!! :Nikke:

Skrevet

Skrevet

Jeg har samme kjole som ARWEN og jeg tenkte jeg skulle ha en bukett som henger husk att den holdes jo i høyre hånd og der er ikke pynten på kjolen..

Tenkte jeg skulle velge noen hvite blomster husker ikke hva de henter jeg da..Men vil ha en veldig enkel og ikke så mye blomster men sånn passe..

Jeg sysn en hengende bukett passer til kjolen jeg,men den burde være spinkel i enden .. :D

Skrevet
Jeg har samme kjole som ARWEN og jeg tenkte jeg skulle ha en bukett som henger husk att den holdes jo i høyre hånd og der er ikke pynten på kjolen..

Skal du bruden stå på venstre side av den som følger henne opp kirkegulvet?

Da blir pynten på venstre side og buketten også på venstre side....

Det var det første jeg tenkte på når jeg så pynten på kjolen, da vil den jo ikke syns... :-?

Skrevet

Jeg skal gå på pappas høyre side jeg opp kirke gulvet ...holde han i høyre arm ,så da kommer jo mønstret nærmest faren min

Skrevet

Stemmer det jea, bruden skal gå på høyre side av sin ledsager så da blir brudebuketten holdt i høyre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...