Gå til innhold

Kvinner, hvilken kropp har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Likte bare det siste bilde, de andre var jo fleskeberg.

Ja da er hele norges befolkning fleskeberg da!?! Denne siden er laget for å provosere og lagt ut av TS for å trøkke normale jenter ned i søla. Nice try! Ikke la dere lure jenter dette er sykt sykt sykt :pirat:

Endret av Vinnie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sammenligner ikke kroppen min med andre. Jeg er 158 høy, veier 42/43 kg. Bruker 36 i sko, xs i klær og 70a/b i bh.

Skrevet

Jeg sammenligner ikke kroppen min med andre. Jeg er 158 høy, veier 42/43 kg. Bruker 36 i sko, xs i klær og 70a/b i bh.

Da er nok du skinny-fat, curvy eller muscular.

Skrevet

Built-fat

Skrevet

Oi, oi, oi!!! Snakk om pro ana-propaganda!!!!! "chubby" betyr "lubben".....dama som blir beskrevet sådan er jo langt, langt fra lubben. Nei, er nok som Hinata, jeg da...: MORBIDLY OBESE ifølge den skalaen :jepp::)

Skrevet

Haha, jeg er nok "obese" og litt over utifra TS sin skala, men er nå glad i den kroppen jeg har likevel! :)

Cameron Diaz er med i to av gruppene her, så hun har med andre ord to typer kropp? Hun som er betegnet som eplefasong her har jo markert midje, og det er ikke helt det jeg legger i eplefasong. Eplefasong er når man har mesteparten rundt magen så man ikke får særlig forskjell i størrelsen mellom hoftene og midjen.

Cam er rett opp og ned, mer enn timeglass. Timeglass vil være Christina Hendricks.

Skrevet

Er nok nærmest built-fat. Litt av en skala ja..

Skrevet

Likte bare det siste bilde, de andre var jo fleskeberg.

Oki, det du sier er fleskeberg er jo de slankeste damene i Hollywood.. Det er bare fordi ingen står ved siden av dem. Du har et forskrudd syn på kropp hvis du sier at Cameron Diaz er et fleskeberg...

Skrevet

Jeg er høy og tynn. Var litt for tynn en stund, men er i ferd med å legge litt på meg, så jeg er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...