Gjest Gjest Skrevet 22. august 2010 #41 Skrevet 22. august 2010 Men skalaen er laget av et modellbyrå, og det som er "fat" for dem, er slett ikke nødvendigvis "fat" for meg. Disse bildene viser tross alt den slanke siden av skalaen, hverken mer eller mindre. Hvordan vet du at skalaen er laget av et modellbyrå? Hvor har du det fra?
Gjest Tarpeus Skrevet 22. august 2010 #42 Skrevet 22. august 2010 Pointet er vel snarere en bildeserie hvor alle pensier var større enn 15cm - 15 cm er "tiny", 17 er "small" 20cm er "ok" 25cm er "normal" 30 cm er "big". Det er vel ingen tvil om at bildeserien av damer kun viser den slankeste delen av skalaen. Det er vel ingen som har sagt at alle de avbildete er anorektiske(?) Å, er det ikke det? Hva med disse: Kanskje ikke alle tilhører disse "klassifikasjonene"? Selv er jeg nærmest obese iflg. dette... Viste det til en venn av meg, han mener det bare er built-fat(!) og obese som ser ut som sunne damer. Her går det fra normalstørrelse til tynn, tynnere, radmager, samme hvilke merkelapper som er satt på bildene. Noe som må være gjort av noen med et sykt syn på kropp... Eller er det en spøk? Ja da, i en anorektikers eller klesdesigners forskrudde verden er dette sikkert helt logiske klassifikasjoner. Men hva i helvete vet de om virkeligheten? Den eneste tiltrekkende kvinnen i denne bildeserien er etter min mening sistnevnte; hun har en kvinnes kropp, tiltrekkende former, og ser ikke ut som et ihjel-designet skjelett. Men siden idioter setter standarden, så blir jo hun betraktet som obese. Hva annet å vente. Ha, ha, så latterlig. Skulle vært skuddpremie på folk som setter en slik absurd standard.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. august 2010 #43 Skrevet 22. august 2010 Kvinner, hvilken kropp har du? Velg av bildet nedenfor: http://img836.imageshack.us/img836/5110/kvinnekropp.png Jeg er skikkelig tykk og utrent - men vil gjerne slanke meg.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #44 Skrevet 22. august 2010 seriøst?!?! viss ho e FAT så e eg overvektig.. for en syk syk verden vi leve i!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2010 #45 Skrevet 22. august 2010 seriøst?!?! viss ho e FAT så e eg overvektig.. for en syk syk verden vi leve i!!! Du kan alltids begynne å trene da, det er godt for helsa.
Gjest Blubberella Skrevet 22. august 2010 #47 Skrevet 22. august 2010 (endret) Haha, jeg er nok "obese" og litt over utifra TS sin skala, men er nå glad i den kroppen jeg har likevel! Her er bedre: Timeglass: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/07_01/GalaxyDressPAG_468x505.jpg Eple figur: http://www.inewscatcher.com/timages/25f36886730cce69c26b5eeff9e5bbcc.jpg Pæreform figur: http://www.thechicfashionista.com/images/celebs-with-pear-body-shape-2.jpg Rektangel figur: http://www.thechicfashionista.com/images/celebs-with-rectangle-body-shapes.jpg Invertert triangel figur: http://www.figureflattering.com/images/inverted_triangle_celebs.jpg Cameron Diaz er med i to av gruppene her, så hun har med andre ord to typer kropp? Hun som er betegnet som eplefasong her har jo markert midje, og det er ikke helt det jeg legger i eplefasong. Eplefasong er når man har mesteparten rundt magen så man ikke får særlig forskjell i størrelsen mellom hoftene og midjen. Endret 22. august 2010 av Ylvina
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #48 Skrevet 22. august 2010 Overvektig: http://www.menscience.com/blog/uploaded_images/Overweight-man-measuring-waist-752485.jpg
Gjest imli Skrevet 22. august 2010 #49 Skrevet 22. august 2010 Haha, iflg dei bileta i startinnlegget er eg nok "fat", gitt!
Gjest imli Skrevet 22. august 2010 #50 Skrevet 22. august 2010 Forresten vil eg seie at "skinny" er døden nær-tynn, "skinny-fat" (kva no det er for slags betegnelse) er tynn, medan dei andre er "normale".
Gjest Violently Happy Skrevet 22. august 2010 #51 Skrevet 22. august 2010 Blir nok en blanding av "fat" og "obese" jeg. Synes forresten at hun i siste bildet hadde penest ansikt. Men googler man på "obese" får man heelt andre bilder. Da blir jo hun sistnevnte TYNN i forhold. :gjeiper:
Gjest wild bird Skrevet 22. august 2010 #52 Skrevet 22. august 2010 Tja, tenker jeg er størrelse liten elefant hvis en sammenlikner med de damene i første link.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #53 Skrevet 22. august 2010 For en skala! Jeg er vel sånn ca "curvy", tror jeg.
Rød Heltinne Skrevet 22. august 2010 #54 Skrevet 22. august 2010 Jeg heller nok mest mot skinny fat med litt mer på kroppen, for øyeblikket. Latterlig tråd. Ser at poenget var å provosere, dog. Gjesp.
juni Skrevet 22. august 2010 #55 Skrevet 22. august 2010 Burde oversettes slik: Skinny = almost dead Chubby = slim Buildt-fat = atletic Muscular = skinny/slim Skinny-fat = skinny Fat = slim Curvy = skinny Obese = curvy Hvordan er det mulig å kalle en som har den ene foten i grava for skinny? Det er helt sykt, det er beyond skinny! Keira er skinny, hun er tynn, men trent og hadde kledd et par kilo til, men det er forskjell på folk, hun er likevel fin, for hun er antagelig sånn naturlig. De fineste her er jo hun atleten og hun i den prikkete bikinien, og ikke NOE med disse damene har noe som helst med ordet FAT å gjøre! Regner med at dette er en tullepost, men verden er full av folk med sykt syn på kropper, så man vet jo aldri! Ifølge denne er jeg altså FAT, og siden jeg har mer muskler i armene enn hun i den prikkete bikinien tipper jeg vel over til overfeit. Sakelig!
Gjest Violently Happy Skrevet 22. august 2010 #57 Skrevet 22. august 2010 Glemte å si at hvis man går etter normale kroppsfasonger og ikke den syke som endel av disse modellbyråene opererer etter, så er for eksempel følgende bilder eksempler på formfulle kvinner (curvy): Crystal Renn Kim Kardashian Jeg vil mye heller se ut som en av disse to fremfor å se ut som jeg er 65 år forsinket ute fra Auschwitz: Huff!
Gjest po Skrevet 22. august 2010 #58 Skrevet 22. august 2010 Glemte å si at hvis man går etter normale kroppsfasonger og ikke den syke som endel av disse modellbyråene opererer etter, så er for eksempel følgende bilder eksempler på formfulle kvinner (curvy): Crystal Renn Kim Kardashian Jeg vil mye heller se ut som en av disse to fremfor å se ut som jeg er 65 år forsinket ute fra Auschwitz: Huff! Nå har jo Kim blant annet lagt implantat i rumpa da. Hva hun ellers har fikset er ikke godt å si. Den andre damen så langt mer naturlig ut.
Tulling Skrevet 22. august 2010 #59 Skrevet 22. august 2010 Ett sted mellom fat og obese... For en skala det der var da
Meridian Skrevet 22. august 2010 #60 Skrevet 22. august 2010 (endret) Jeg syns alle var fine, men skinny-beinrangelet var ikke noe fint å se på...hun hadde et fint ansikt, men kroppen så ikke ut til å ha det godt. Jeg så ikke helt forskjell på chubby, fat og built-fat, men der er jeg iallfall. :klø: Endret 22. august 2010 av meridian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå