Gå til innhold

Kvinner, hvilken kropp har du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Haha, skulle hun i prikkete undertøy være "fat"? :filer:

Skrevet

Hvilke proanaside har du funnet de bildene :filer:

Skrevet

Oi, er det modellbyråenes skala du har funnet eller? :klø:

Skrevet

Jeez, kanskje ikke alle er enig i klasifikasjonene, men kan dere ikke bare si hvilken dere tilhører. :)

Skrevet

Jeg er nok utenfor skalaen, morbidly obese ++++

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeez, kanskje ikke alle er enig i klasifikasjonene, men kan dere ikke bare si hvilken dere tilhører. :)

Kanskje ikke? Det der må være latterligste tolkningen av fat og obese jeg har sett på lenge.

Men greit, dette må være første gangen jeg klassifiserer meg selv som chubby :ler:

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg er fat :legrine:

Om du vil ha seriøse svar så bør du kanskje ikke poste en skala som er laget av en anorektiker, hehe. Uansett om man ikke tar hensyn til navnene så er den ganske dårlig, ser ikke den helt store forskjellen på chubby, fat og curvy.

Gjest navnelapp
Skrevet

Det bildet av ho som er skinny er berre grusomt. Soleklart anoreksitilfelle.

Skrevet

Fine kropper alle sammen, med unntak av den første og den siste, skinny og obese.

Gjest Tsunade
Skrevet

Kanskje ikke alle tilhører disse "klassifikasjonene"? Selv er jeg nærmest obese iflg. dette...

Viste det til en venn av meg, han mener det bare er built-fat(!) og obese som ser ut som sunne damer.

Her går det fra normalstørrelse til tynn, tynnere, radmager, samme hvilke merkelapper som er satt på bildene. Noe som må være gjort av noen med et sykt syn på kropp...

Eller er det en spøk?

Skrevet

den siste vile set bedre ut med en anen kjole det er ikke fint med moste bryster.

Gjest Tsunade
Skrevet

Jeg er nok utenfor skalaen, morbidly obese ++++

Dvs. du ser ut som en kvinne, Hinata, og ikke en ribbevegg. :)

Skrevet

Det er riktig tsunade sama ;)

Skrevet

Og Raindrops ser ikke ut som en riktig kvinne??

Skrevet

"Chubby" er nok mest likt. :popcorn:

Skrevet

Så Allison Stokke ser ikke ut som en kvinne? Jeg synes hun har en virkelig flott kropp!

Gjest hogwash
Skrevet

Så Allison Stokke ser ikke ut som en kvinne? Jeg synes hun har en virkelig flott kropp!

Allison er NYDELIG.

Skrevet

Jeg tviler på at det var det Tsunade mente, hun mente vel at disse bildene kun viser nedre del av skalaen, og at selv om kroppstypen ikke er på denne skalaen så kan man se flott ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...