Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til alle dere som leser dette og vil være med å dele noen tanker/meninger om dette emnet.

Da kan eg begynne med at jeg er 18 år og singel. Har ikke hatt noen seriøse forhold gjennom mitt "lange" liv. Det er ikke det at gutter ikke er interesert, men problemet er rett og slett at det er jeg som trekker meg unna. Når alt ser ut som det går framover og jeg har møtt en søt og hyggelig fyr, skjer det noe med meg som gjør at jeg ikke klarer mer. Så jeg begynner å rote det til og kommer med en del unnskyldninger for å ikke fortsette. Det rare er at jeg blir svært lei meg når jeg kommer til det punktet der jeg innser at det kunne blitt noe fint, men jeg ødela det. Jeg prøver rett og slett å redde meg selv fra å bli såret.

Hør nå, jeg blir SVÆRT fort knyttet til personer. Og det mye raskere enn normalt. Jeg kan kose med en gutt på fest en kveld, og føle at jeg har kjent denne gutten gjennom hele livet mitt. Og jeg glemmer han ikke før neste gutt kommer inn i bildet eller senere (dette kan ta opp til et år). Tanken jeg ikke klarer å legge fra meg er rett å slett det at jeg vet dersom jeg kommer i et forhold at jeg vil bli knust. Jeg vil ikke klare å komme meg videre.

Jeg har hatt hjertesorg. Og dette høres bare morsomt ut, men vi hadde ikke noe romantisk forhold en gang. Det var på en måte som en kamerat jeg bare ble utrolig glad i, og vi småflørtet litt med hverandre. Så fant han seg en annen dame. Jeg var knust. I 2 år gråt jeg over dette. humøret mitt sank med 10 nivåer og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg turte ikke en gang å fortelle hva jeg følte for personen, noe som jeg angret på i ettertid. Jeg sa heller ikke noe til vennene mine, de ville nok bare tro jeg var gal.

Så, altså, jeg vet jeg kommer til å møte en flott gutt en dag, men man kan aldri være sikker på om de kommer til å såre deg. Jeg vet det er en sjangse jeg burde ta, men jeg orker rett og slett ikke tanken på å være så hjerteknust som jeg ofte har vært for bare små flørter.

Håper noen kan gi meg noen råd for om jeg fortsetter på denne måten kommer jeg til å være singel resten av livet, noe jeg absolut ikke vil. :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...