Linenor Skrevet 21. august 2010 #1 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg er på jakt etter "the perfect one" innenfor veske verden! Så jeg trenger hjelp fra dere veske-dyktige-mennesker! Veska skal være sort, har lys interiørfarge, glidelås på toppen, og skal være crossover samt vanlig over skulder løsning. Daglig veske, så ikke for stor... Pris betyr ingenting! Noen som har pæiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 23. august 2010 #2 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg synes jeg kjenner igjen kravene, bortsett fra det med størrelse Esprit hadde sånne ting sist jeg kikket etter den type veske, i kunstskinn. Med mange indre rom og nøkkelsnor! <3 Hvis du ikke sjenerer deg for å handle på internetten er Etsy mitt favorittveskeshoppested. Der kan man også få kjøkkenbenkdesignere til å sy veske etter spesifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #3 Del Skrevet 24. august 2010 http://www.mytheresa.com/shop/LOU-LOU-LEATHER-TOTE-p-13776.html Nærmeste jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linenor Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 24. august 2010 Karmosin: Du kjenner igjen kravene ja? Det er grusomme krav å ha, merker jeg. Jeg sjenerer meg ikke forå ha på internett - det er nok fra internett jeg kommer til å kjøpe veska! Jeg har nå lett i 5 uker etter "the one"... Fremdeles et mysterium! Anonym: Litt for stor, men ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå