Avalon Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 hva synes dere om dette merket ? Hei! jeg bruker guinot, og er veldig fornøyd :D
Perledrøm Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Jeg er veldig fornøyd med Guinot Biological Peeling Radiance Gel (Gommage Biologique). Ellers har jeg ikke prøvd så fryktelig mye derfra. Vi brukte litt på skolen, men det er mange år siden.
Carita Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Jeg og elsker peelingen deres uten korn:) Den er kjempegod og huden blir glatt og fin:)
Avalon Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 noen produkter du vil anbefale ? Jeg fikk det anbefalt av en hudpleier, jeg har normal hud som bare trenger fuktighet. Jeg har følgende: * One step cleansing water * Hydrazone, all skin types (fuktighetskrem) * Eye contour long-lasting hydrating Er veldig fornøyd med disse. Foreløpig synes jeg det er et merke som er vanskelig å få tak i, allefall i denne byen. Det er kanskje en butikk som fører merket men er ikke sikker. Vet at strawberrynet skal kunne gi deg penger tilbake om du må betale toll, men for meg blir det mye rot. har ikke tigang til printer og scanner :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå